Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Cuth

Legacy Member
Cadiuro zei:
Om hier ook de andere kant van het studentenleven eens te belichten: Kga vanavond uit maar ben al half ziek. Nu heb ik geen kot en moet dus doordoen tot de eerste trein (waarmee ik thuis ben om 4u30); da's riskant omdat de kans groot wordt dat ik morgen en overmorgen écht ziek word (vermoeidheid is daar gevaarlijk voor).

Ook totaal geen plannen en kheb den indruk dat een aantal van mijn maten echt vroeg door gaan gaan.

Met andere woorden, het wordt een spannende nacht. Kga der een 'go with the flow' van maken: tot 1u heb ik duidelijke plannen, wat daarna gebeurt is nog een groot vraagteken. Kan goed uitdraaien, kan slecht uitdraaien. We zien wel wat het wordt.

Niet uitgaan vanavond, vroeg gaan slapen. Kunt ge vantweekend tegoei uitgaan.

J.F.

Legacy Member
Cadiuro zei:
Om hier ook de andere kant van het studentenleven eens te belichten: Kga vanavond uit maar ben al half ziek. Nu heb ik geen kot en moet dus doordoen tot de eerste trein (waarmee ik thuis ben om 4u30); da's riskant omdat de kans groot wordt dat ik morgen en overmorgen écht ziek word (vermoeidheid is daar gevaarlijk voor).

Ook totaal geen plannen en kheb den indruk dat een aantal van mijn maten echt vroeg door gaan gaan.

Met andere woorden, het wordt een spannende nacht. Kga der een 'go with the flow' van maken: tot 1u heb ik duidelijke plannen, wat daarna gebeurt is nog een groot vraagteken. Kan goed uitdraaien, kan slecht uitdraaien. We zien wel wat het wordt.

Rumbaaaa

glashelder

Legacy Member
Brieven naar scholen voor mijn thesis zijn verzonden, wah! Normaal ging ik vandaag eens naar één van de groepswerken zien maar ik voel mij serieus mottig, blegh.

GemaneDude zei:
Nice, ik heb mijn voorkeursthesisonderwerp toegewezen gekregen! :woohoo:
Welk onderwerp?

Cadiuro zei:
Om hier ook de andere kant van het studentenleven eens te belichten: Kga vanavond uit maar ben al half ziek. Nu heb ik geen kot en moet dus doordoen tot de eerste trein (waarmee ik thuis ben om 4u30); da's riskant omdat de kans groot wordt dat ik morgen en overmorgen écht ziek word (vermoeidheid is daar gevaarlijk voor).
Blijf dan toch gewoon thuis, onnozelaar :p

J.F.

Legacy Member
Ik heb nog geen thesisonderwerp kjql<wjezOIPH
Maar ik neem aan dat die 3 weken dat die anderen het eerder hebben nu toch niks gaat doen :p

Lolplayer

Legacy Member
Cadiuro zei:
Om hier ook de andere kant van het studentenleven eens te belichten: Kga vanavond uit maar ben al half ziek. Nu heb ik geen kot en moet dus doordoen tot de eerste trein (waarmee ik thuis ben om 4u30); da's riskant omdat de kans groot wordt dat ik morgen en overmorgen écht ziek word (vermoeidheid is daar gevaarlijk voor).

Ook totaal geen plannen en kheb den indruk dat een aantal van mijn maten echt vroeg door gaan gaan.

Met andere woorden, het wordt een spannende nacht. Kga der een 'go with the flow' van maken: tot 1u heb ik duidelijke plannen, wat daarna gebeurt is nog een groot vraagteken. Kan goed uitdraaien, kan slecht uitdraaien. We zien wel wat het wordt.

Ik heb hetzelfde probleem

Ik zou ook nekeer eens willen uitgaan in Leuven, zeker op een donderdagavond, maar omdat ik pendelstudent ben moet ik ook op tijd het treintje nemen of nachtje doordoen.

Vorige week deed het echt pijn in mijn hart om donderdagavond de trein te moeten opstappen terwijl in Leuven centrum de sfeer al hitsig en heet werd.

:sad:

Stan_V

Legacy Member
GemaneDude zei:
Nice, ik heb mijn voorkeursthesisonderwerp toegewezen gekregen! :woohoo:

Bedrijfscommunicatie zeker? Ik heb (CW, optie Strategische) nog altijd geen mail ontvangen ivm mijn motivatiebrieven. Weet wel dat mijn tweede keuze al weg is (binge-viewing in Vlaanderen) :(

GemaneDude

Legacy Member
glashelder zei:
Welk onderwerp?

Imagoherstelstrategieën in de sport: dopingzondaars in het wielrennen :p

Stan_V zei:
Bedrijfscommunicatie zeker? Ik heb (CW, optie Strategische) nog altijd geen mail ontvangen ivm mijn motivatiebrieven. Weet wel dat mijn tweede keuze al weg is (binge-viewing in Vlaanderen) :(

Jup :p
Hopelijk hebt ge uw eerste keus dan!

Cadiuro

Legacy Member
Enfin, twas wel plezant, maar opt einde deed mijne rug wel zeer. Heb me desondanks wel geamuseerd, maar twas plezanter geweest als ik een uurtje vroeger naar huis had kunnen gaan.

Stan_V

Legacy Member
GemaneDude zei:
Imagoherstelstrategieën in de sport: dopingzondaars in het wielrennen :p

Waart ge in de les van CBO afgelopen woensdag toen 'm die quote uit 1 van zijn ontvangen brieven voorlas? Ik vermoed dat dan niet die van u was? :D

Jup :p
Hopelijk hebt ge uw eerste keus dan!

Helaas dus geen van beiden. Beetje vreemd toch. In onze infosessie is duidelijk gezegd dat het een heel wetenschappelijk droog onderzoeksvoorstel moet zijn, terwijl ik hier net de 'winnende' brief zie en da's juist een opgeleukte sollicitatiebrief ("Ik vind dit onderwerp leuk omdat...").

Op naar ronde 2 dan maar.

GemaneDude

Legacy Member
Stan_V zei:
Waart ge in de les van CBO afgelopen woensdag toen 'm die quote uit 1 van zijn ontvangen brieven voorlas? Ik vermoed dat dan niet die van u was? :D

Helaas dus geen van beiden. Beetje vreemd toch. In onze infosessie is duidelijk gezegd dat het een heel wetenschappelijk droog onderzoeksvoorstel moet zijn, terwijl ik hier net de 'winnende' brief zie en da's juist een opgeleukte sollicitatiebrief ("Ik vind dit onderwerp leuk omdat...").

Op naar ronde 2 dan maar.

Ja, ik zat daar effe met een ei in mijn broek, maar al snel bleek dat het niet de mijne was. :D
Wel vreemd dat die over dat onderwerp begon, aangezien dat geen onderwerp van hem is.

Jammer, veel succes nog! In onze infosessie werd dit over de motivatiebrief gezegd, als het je kan helpen:
fe2ohe.png
.

J.F.

Legacy Member
"In de tweede ronde zullen naast onderwerpen die nu niet toegewezen zijn ook nieuwe onderwerpen beschikbaar gesteld worden."

Damn, nu ben ik wel blij dat ik nog geen thesisonderwerp heb. Hopelijk iets betere onderwerpen dit keer.

J.F.

Legacy Member
Kan zijn, maar op dat gebied kijk ik wel alleen naar mezelf dus het kan mij nu niet echt veel schelen :p

Lolplayer

Legacy Member
coldplayke zei:
Is dat dan eigenlijk niet wat oneerlijk?

Ik vind het juist eerlijker

Zo hebben zowel degene die gekozen hebben wat ze wouden een beperkte keuze gehad, als de andere groep.

J.F.

Legacy Member
Plus ook ja, een thesis daar kruipt zoveel tijd in enzo en ge zijt daar zo lang mee bezig. Dan wilt ge denk ik niet iemand opzadelen met de overschotjes die niemand wou, als ge snapt wat ik bedoel? Ligt eraan hoe ge het bekijkt denk ik, maja ik ben nu gwn blij!

coldplayke

Legacy Member
Lolplayer zei:
Ik vind het juist eerlijker

Zo hebben zowel degene die gekozen hebben wat ze wouden een beperkte keuze gehad, als de andere groep.

Mij maakt het niets uit ze, ik doe die master niet, maar het lijkt me gewoon raar dat ze dat dan niet op voorhand hadden gezegd, dan zou het wel eerlijker geweest zijn :p

J.F.

Legacy Member
Lolplayer zei:
Mogen jullie trouwens zelf geen voorstellen doen ?

Jawel! Maar dat lijkt me nog moeilijker, want ge moet dan echt toch al zelf iets helemaal uitgewerkt hebben enzo... Ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan