Cuth
Legacy Member
Cadiuro zei:Om hier ook de andere kant van het studentenleven eens te belichten: Kga vanavond uit maar ben al half ziek. Nu heb ik geen kot en moet dus doordoen tot de eerste trein (waarmee ik thuis ben om 4u30); da's riskant omdat de kans groot wordt dat ik morgen en overmorgen écht ziek word (vermoeidheid is daar gevaarlijk voor).
Ook totaal geen plannen en kheb den indruk dat een aantal van mijn maten echt vroeg door gaan gaan.
Met andere woorden, het wordt een spannende nacht. Kga der een 'go with the flow' van maken: tot 1u heb ik duidelijke plannen, wat daarna gebeurt is nog een groot vraagteken. Kan goed uitdraaien, kan slecht uitdraaien. We zien wel wat het wordt.
Niet uitgaan vanavond, vroeg gaan slapen. Kunt ge vantweekend tegoei uitgaan.

ad:

