Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Maar best dat ik nog even het lokaal check voor ik vertrek morgen, of 'k stond aan het verkeerde auditorium. Vier jaar faculteit pol & soc en ik haal auditorium D en E nog door elkaar :sad: ('T IS OOK NIET LOGISCH, E is het allereerste auditorium in de Universiteitstraat, D het allerlaatste. En daartussen liggen A, B en C :crazy:)

E is eigenlijk ook niet echt een auditorium, gewoon een klaslokaal met gewone banken. Volgens mij hadden ze plaats tekort en hebben ze dan een random ruimte auditorium E genoemd :p

Om nog maar te zwijgen van auditorium A dat in vleugel B ligt en auditorium C dat in vleugel A ligt :lol:

Conradus

Legacy Member
Als ge binnenkomt langs de hoofdingang liggen ze wel goed (aka langs de rechten)

glashelder

Legacy Member
Conradus zei:
Als ge binnenkomt langs de hoofdingang liggen ze wel goed (aka langs de rechten)

Nee? A, B en C liggen sowieso tussen D en E... Waar is de hoofdingang dan, is dat in de Voldersstraat? Ik kom daar eigenlijk nooit, pak altijd de Universiteitstraat.

glashelder

Legacy Member
Voorbeeldbrief gevonden voor het onderhandelen van toegang tot scholen (m.b.t. onderzoek) :) Stond nog in één van de mapjes van het vak inleidende kwalitatieve technieken van vorig jaar. Nette brief die door de prof zelf gebruikt wordt. Hij is kwalitatief onderzoeker en geeft les over kwalitatieve technieken dus hij zal het wel weten :p

Moet die brieven natuurlijk een beetje aanpassen naar mijn onderwerp en het feit dat ik student ben en geen 'ervaren onderzoeker', zoals in die brief staat :p Maar ik heb in ieder geval iets om verder op te bouwen, 'k wist niet echt hoe (in)formeel zoiets moest zijn en in hoeverre je heel je onderzoek moet uitleggen.

Morgen dan die brieven opstellen (nu te moe, stom pendelgedoe) en eentje doorsturen naar mijn promotor om te laten zien dat ik stiekem toch niet stilzit. En als die dan goedgekeurd is, kunnen ze op de post, wah. Ik heb nog altijd geen idee wat ik nu precies allemaal aan het doen ben, maar ik kan er ofwel invliegen ofwel blijven panikeren en twijfelen en daar is eigenlijk geen tijd voor.

Net een voice recorder ook besteld. Ga ik sowieso de hele periode van mijn dataverzameling nodig hebben (6-8 interviews in focusgroepen, allemaal op verschillende dagen, ergens tussen oktober en januari) én ik volg ook gevorderde kwalitatieve technieken waar we ook een groepswerk hebben waarbij iedereen 5 interviews moet doen en er maar één voice recorder per groepje van 6-8 personen beschikbaar is. Dan maar zelf eentje aanschaffen in plaats van te lenen bij de unief, 'k weet ook niet hoe lang of wanneer ik die precies zou nodig hebben en anders ben ik hele tijd bezig met lenen en terugbrengen en weer lenen.

tl;dr ik schiet ook een keer in gang.

coldplayke

Legacy Member
En de miserie blijft maar aanslepen -_-
Dat vak dat ik wou volgen en dat net dit jaar opeens niet wordt gegeven heb ik vervangen door een ander vak. Probleem: dat vak staat niet bij mij in het examenrooster, waardoor ik mijn isp niet doorgestuurd krijg. Bij iemand die ik ken staat het er wel in.
Echt waar, wat een pechweek. Eerst schiet de kraan van de wasbak hier weg omdat de schroef niet goed vastzat (heel het aanrecht en de vloer nat), gisteren heb ik 3 uur tijd zitten verdoen omdat ik mij vergist had van lesuur, dan was de stroom 6 uur lang weg op kot en nu dit :sop:

JasonC

Legacy Member
coldplayke zei:
En de miserie blijft maar aanslepen -_-
Dat vak dat ik wou volgen en dat net dit jaar opeens niet wordt gegeven heb ik vervangen door een ander vak. Probleem: dat vak staat niet bij mij in het examenrooster, waardoor ik mijn isp niet doorgestuurd krijg. Bij iemand die ik ken staat het er wel in.
Echt waar, wat een pechweek. Eerst schiet de kraan van de wasbak hier weg omdat de schroef niet goed vastzat (heel het aanrecht en de vloer nat), gisteren heb ik 3 uur tijd zitten verdoen omdat ik mij vergist had van lesuur, dan was de stroom 6 uur lang weg op kot en nu dit :sop:

Kop op, 't is bijna weekend, dan verdwijnen alle zorgen weer en kunde daarna terug beginnen aan een nieuwe week! :unsure: :hug:


-Tapatalk-

sQuare

Legacy Member
weet iemand waar je moet zijn voor je ISP aan te laten passen? (vakken tweede sem vergeten) KUL - econ
studentenecreteriaat?

(het is al doorgestuurd)

Nfxx

Legacy Member
sQuare zei:
weet iemand waar je moet zijn voor je ISP aan te laten passen? (vakken tweede sem vergeten) KUL - econ
studentenecreteriaat?

(het is al doorgestuurd)

ISP wordt terug geopend begin tweede semester als da uw probleem oplost :)

matt77hias

Legacy Member
sQuare zei:
weet iemand waar je moet zijn voor je ISP aan te laten passen? (vakken tweede sem vergeten) KUL - econ
studentenecreteriaat?

(het is al doorgestuurd)

Misschien wordt je huidige afgekeurd en mag/kan je het dit semester nog aanpassen van je ISP verantwoordelijke

coldplayke

Legacy Member
coldplayke zei:
En de miserie blijft maar aanslepen -_-
Dat vak dat ik wou volgen en dat net dit jaar opeens niet wordt gegeven heb ik vervangen door een ander vak. Probleem: dat vak staat niet bij mij in het examenrooster, waardoor ik mijn isp niet doorgestuurd krijg. Bij iemand die ik ken staat het er wel in.

Oef, het is in orde :p Ik had een mailtje gestuurd naar mijn isp verantwoordelijke en zij zei dat ze maar 1 examenmoment voorzien hadden voor dat vak voor 24 mensen en dat dat volzet was, maar dat ze een nieuw moment er bij gingen zetten. Ze hadden wel een beetje kunnen anticiperen dat 24 plaatsen niet genoeg gingen zijn als je het meeste populaire vak weghaalt dit jaar.

En het examenmoment valt ook nog eens goed voor mij!

J.F.

Legacy Member
Ik erger mij wel aan die haar Engels, maar dat lijkt wel een lieve=P krijg altijd zo medelijden als niemand antwoord op die haar vragen.

Jup, ik ga ook gewoon fysiek. Beter dat daar al doen dan daar thuis nog is 3 uur aan verspillen. Ik ga wel het laatste uur niet mee kunnen pikken, want dat overlapt :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan