Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ad: ('T IS OOK NIET LOGISCH, E is het allereerste auditorium in de Universiteitstraat, D het allerlaatste. En daartussen liggen A, B en C
)

Conradus zei:Als ge binnenkomt langs de hoofdingang liggen ze wel goed (aka langs de rechten)
admira_butts2 zei:anyone?
Stond nog in één van de mapjes van het vak inleidende kwalitatieve technieken van vorig jaar. Nette brief die door de prof zelf gebruikt wordt. Hij is kwalitatief onderzoeker en geeft les over kwalitatieve technieken dus hij zal het wel weten
Maar ik heb in ieder geval iets om verder op te bouwen, 'k wist niet echt hoe (in)formeel zoiets moest zijn en in hoeverre je heel je onderzoek moet uitleggen.
coldplayke zei:En de miserie blijft maar aanslepen -_-
Dat vak dat ik wou volgen en dat net dit jaar opeens niet wordt gegeven heb ik vervangen door een ander vak. Probleem: dat vak staat niet bij mij in het examenrooster, waardoor ik mijn isp niet doorgestuurd krijg. Bij iemand die ik ken staat het er wel in.
Echt waar, wat een pechweek. Eerst schiet de kraan van de wasbak hier weg omdat de schroef niet goed vastzat (heel het aanrecht en de vloer nat), gisteren heb ik 3 uur tijd zitten verdoen omdat ik mij vergist had van lesuur, dan was de stroom 6 uur lang weg op kot en nu dit![]()

sQuare zei:weet iemand waar je moet zijn voor je ISP aan te laten passen? (vakken tweede sem vergeten) KUL - econ
studentenecreteriaat?
(het is al doorgestuurd)

sQuare zei:weet iemand waar je moet zijn voor je ISP aan te laten passen? (vakken tweede sem vergeten) KUL - econ
studentenecreteriaat?
(het is al doorgestuurd)
coldplayke zei:En de miserie blijft maar aanslepen -_-
Dat vak dat ik wou volgen en dat net dit jaar opeens niet wordt gegeven heb ik vervangen door een ander vak. Probleem: dat vak staat niet bij mij in het examenrooster, waardoor ik mijn isp niet doorgestuurd krijg. Bij iemand die ik ken staat het er wel in.
Ik had een mailtje gestuurd naar mijn isp verantwoordelijke en zij zei dat ze maar 1 examenmoment voorzien hadden voor dat vak voor 24 mensen en dat dat volzet was, maar dat ze een nieuw moment er bij gingen zetten. Ze hadden wel een beetje kunnen anticiperen dat 24 plaatsen niet genoeg gingen zijn als je het meeste populaire vak weghaalt dit jaar.J.F. zei:Die weblecture van consumer behaviour :')

De master of het vak?Servaas. zei:Iemand hier die burg ir cws AI heeft gedaan toevallig?