Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

kil911ler

Legacy Member
Damn... van de 9 vakken zijn er 8 met een individuele paper en dan komen er nog 2-3 groepspapers bij. Zal een drukke semester worden :o

ludnak

Legacy Member
Hot lead zei:
Ja alsde van uw elite ASO komt klopt dat.
tso = 3-4 tijden
bso = 1 tijd

heb er gisteren bovenop die van tso nog 4 tijden geoefend met zelfstudie dus 't is al iets.
Kom jongens en meisjes, rangschik dan ook nog eens alle universiteits- en hogeschoolrichtingen volgens moeilijkheidsgraad. Het is lang geleden en dan krijgen we eindelijk een eenduidig antwoord.

Silks

Legacy Member
J.F. zei:
Ja en dan nog hé, hoelang duurt het voor je die tijden geleerd hebt? =/ Als je zo'n richting als office management gaat doen veronderstel ik toch dat ge iet of wat taalgevoel hebt. Ja no offence, maar als dat al het moeilijkste is wat ge moet leren is het inderdaad geen al te moeilijke richting. Dat heeft toch niks te maken met elitair, dat is gewoon een vaststelling waar, geloof ik, de meeste studenten wel mee akkoord zullen gaan.

2

flyingdutchman

Legacy Member
Ik ga de agora in leuven maar eens verkennen, eens zien of er veel veranderd is.

cdp1193

Legacy Member
Er zit bijna 400 man in het eerste jaar geneeskunde (GIT'ers inbegrepen). wtf :eek:

glashelder

Legacy Member
Zo, topiclijst aangemaakt voor focusgroepen en een lijstje gemaakt van scholen die ik wil contacteren, met de naam van de directeur erbij, adres, telnr,... Ben niet zo tevreden van de topiclijst, 't is allemaal nogal... onorgineel. Ook omdat veel dingen sowieso aan bod zullen komen in het gesprek, het is moeilijk om dingen te verzinnen die in zo'n gesprek niet natuurlijk naar boven komen. Nu nog eens een deftige contactbrief opstellen en dan kan het contacteren beginnen, wah.

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
Er zit bijna 400 man in het eerste jaar geneeskunde (GIT'ers inbegrepen). wtf :eek:

Dat is toch met een vast aantal? Misschien zitten er minder op de andere universiteiten ofzo?
Ofwel zijn er immens veel GIT'ers. :p

spykie

Legacy Member
cdp1193 zei:
Er zit bijna 400 man in het eerste jaar geneeskunde (GIT'ers inbegrepen). wtf :eek:

Er slaagde er iets van 1200 op ingangsexamen, dus ergens nog wel logisch :D

Elosopardo

Legacy Member
Geneeskunde is dan ook een ubercoole richting :D

Deze keer toch lichte pech gehad met mijn IER, maar heb nog lichte veranderingen kunnen aanbrengen en ja dan wordt het heel goed voorbereiden he :)

coldplayke

Legacy Member
De studenten Duits uit Kortrijk zijn talrijk komen opdagen: 1 man :unsure:

cdp1193

Legacy Member
thecoon zei:
hoeveel waren het de andere jaren

Het aantal eerstejaarsstudenten schommelde altijd rond de 300.

Lospeed zei:
Dat is toch met een vast aantal? Misschien zitten er minder op de andere universiteiten ofzo?
Ofwel zijn er immens veel GIT'ers. :p

Van een vast aantal heb ik nog niet gehoord :p. 't Klopt wel dat er dit jaar meer GIT'ers zijn maar dat verklaart de stijging niet volledig.

Elosopardo zei:
Geneeskunde is dan ook een ubercoole richting :D

Da's waar :D.

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
...
Van een vast aantal heb ik nog niet gehoord :p. 't Klopt wel dat er dit jaar meer GIT'ers zijn maar dat verklaart de stijging niet volledig.
...
Misschien zit er dit jaar procentueel gezien een groter deel in Gent, dat bedoelde ik. :p
En ik dacht altijd dat dat met numerus clausus was, my bad. :p

admiral_butts

Legacy Member
Weet iemand soms waar ik wetenschappelijke Engelstalige literatuur kan vinden over de volgende onderwerpen?

- ph meting van de baby bij keizersnede;
- De noodzakelijkheid van vulvaspoeling;
- De noodzakelijkheid van het lavement.

Thanks!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan