Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hot lead zei:Aangezien de meesten hier beweerden dat Office management de makkelijkste richting is, had ik me toch iets anders verwacht qua leerstof. Die docent vindt het normaal dat we nu de 18 tijden in het Frans kunnen en school is pas begonnen.
Dat heb je toch in't middelbaar geleerd is dan zen redenering... En dan zeggen dat er geen voorkennis nodig is voor te starten in het hoger onderwijs... :ironic:
Hot lead zei:Aangezien de meesten hier beweerden dat Office management de makkelijkste richting is, had ik me toch iets anders verwacht qua leerstof. Die docent vindt het normaal dat we nu de 18 tijden in het Frans kunnen en school is pas begonnen.
Dat heb je toch in't middelbaar geleerd is dan zen redenering... En dan zeggen dat er geen voorkennis nodig is voor te starten in het hoger onderwijs... :ironic:

Wow gedraagt gij u altijd als een arrogante zak?Longee zei:Wenen, wenen, hij is mentaal te zwak...
Hot lead zei:Wow gedraagt gij u altijd als een arrogante zak?
Get on ignore list zou'k denken. Daag.Longee zei:Ja. Get over it.
Hot lead zei:Aangezien de meesten hier beweerden dat Office management de makkelijkste richting is, had ik me toch iets anders verwacht qua leerstof. Die docent vindt het normaal dat we nu de 18 tijden in het Frans kunnen en school is pas begonnen.
Dat heb je toch in't middelbaar geleerd is dan zen redenering... En dan zeggen dat er geen voorkennis nodig is voor te starten in het hoger onderwijs... :ironic:

J.F. zei:Mja, voor de meeste mensen is dat wrs inderdaad zo moeilijk niet hé![]()
J.F. zei:Mja, voor de meeste mensen is dat wrs inderdaad zo moeilijk niet hé![]()
Racing_Genk zei:Lol? Denk dat er weinig mensen die van het middelbaar komen alle tijden in het Frans (nog) kennen.

lantaarnpaal zei:Welk marketingachtig vak deed jij nu weer dit semester?
J.F. zei:Inderdaad! Je ziet echt welke onderwerpen populair zijn en welke totaal niet... En zo zelf een onderwerp verzinnen, allemaal goed en wel, mr ik zou écht niet weten wat=P
Vooral als je nieuw bent en je totaal niet weet welke docenten goed of slecht begeleiden.Leila zei:Heb gelukkig mijn eerste keuze als masterproefonderwerp. Was eigenlijk ook het enige dat ik echt interessant vond, dus ben echt wel blij. Volgende week afspraak met promotor, ben benieuwd...
Ja alsde van uw elite ASO komt klopt dat.J.F. zei:Mja, voor de meeste mensen is dat wrs inderdaad zo moeilijk niet hé![]()
Hot lead zei:Ja alsde van uw elite ASO komt klopt dat.
tso = 3-4 tijden
bso = 1 tijd
heb er gisteren bovenop die van tso nog 4 tijden geoefend met zelfstudie dus 't is al iets.