Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Burntfaceman

Legacy Member
Ugh door een of andere regeling die gewijzigd is ben ik niet langer toegelaten om bachelorvakken die op de zelfde examendatum vallen als een mastervak te wijzigen van datum :sop:

Gunslinger_

Legacy Member
Aangezien de meesten hier beweerden dat Office management de makkelijkste richting is, had ik me toch iets anders verwacht qua leerstof. Die docent vindt het normaal dat we nu de 18 tijden in het Frans kunnen en school is pas begonnen.
Dat heb je toch in't middelbaar geleerd is dan zen redenering... En dan zeggen dat er geen voorkennis nodig is voor te starten in het hoger onderwijs... :ironic:

Longee

Legacy Member
Hot lead zei:
Aangezien de meesten hier beweerden dat Office management de makkelijkste richting is, had ik me toch iets anders verwacht qua leerstof. Die docent vindt het normaal dat we nu de 18 tijden in het Frans kunnen en school is pas begonnen.
Dat heb je toch in't middelbaar geleerd is dan zen redenering... En dan zeggen dat er geen voorkennis nodig is voor te starten in het hoger onderwijs... :ironic:

Wenen, wenen, hij is mentaal te zwak...

Silks

Legacy Member
Hot lead zei:
Aangezien de meesten hier beweerden dat Office management de makkelijkste richting is, had ik me toch iets anders verwacht qua leerstof. Die docent vindt het normaal dat we nu de 18 tijden in het Frans kunnen en school is pas begonnen.
Dat heb je toch in't middelbaar geleerd is dan zen redenering... En dan zeggen dat er geen voorkennis nodig is voor te starten in het hoger onderwijs... :ironic:

Ik vond Office Management een lachertje. Behalve het frans, dat viel nog goed mee qua niveau :)

J.F.

Legacy Member
Hot lead zei:
Aangezien de meesten hier beweerden dat Office management de makkelijkste richting is, had ik me toch iets anders verwacht qua leerstof. Die docent vindt het normaal dat we nu de 18 tijden in het Frans kunnen en school is pas begonnen.
Dat heb je toch in't middelbaar geleerd is dan zen redenering... En dan zeggen dat er geen voorkennis nodig is voor te starten in het hoger onderwijs... :ironic:

Mja, voor de meeste mensen is dat wrs inderdaad zo moeilijk niet hé :p

Racing_Genk

Legacy Member
J.F. zei:
Mja, voor de meeste mensen is dat wrs inderdaad zo moeilijk niet hé :p

Lol? Denk dat er weinig mensen die van het middelbaar komen alle tijden in het Frans (nog) kennen.

s0123986

Legacy Member
De tijden van Frans heeft iedereen gezien in het middelbaar. Het duurt misschien een uurtje om dat eens te herhalen en je kan ze terug allemaal. Logisch dus dat de prof daar geen les wil aan spenderen. Het is niet omdat er geen speciale voorkennis nodig is voor die richting dat je helemaal niks moet kennen. Iedereen die aan de hogeschool studeert, heeft een diploma secundair onderwijs, dus die eindtermen mogen wel gekend zijn vind ik.

J.F.

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lol? Denk dat er weinig mensen die van het middelbaar komen alle tijden in het Frans (nog) kennen.

Nee, maar zo als s0978Z30972 hierboven zegt is da ook maar gewoon herhaling hé. Het duurt geen 5 jaar om dat terug erin te stampen :p

@lantaarnpaal: Consumer Behavior.

Silks

Legacy Member
Die tijden waren in Office management ook nog het enige dat nog iets van moeilijkheidsgraad in zich had..

Baats

Legacy Member
Had eerst een vrije dag op donderdag. Nu hebben ze een vakske verplaatst waardoor ik les van 8u30 tot 10u heb. Fml.

Hopelijk deze week ook uitsluitsel over mijn curriculum, die mannen jagen zich ook niet op precies.

Foxiie

Legacy Member
J.F. zei:
Inderdaad! Je ziet echt welke onderwerpen populair zijn en welke totaal niet... En zo zelf een onderwerp verzinnen, allemaal goed en wel, mr ik zou écht niet weten wat=P


Als je zelf een onderwerp kiest moet je zelf met heel het kader errond komen én een promotor vinden die u wil begeleiden. Iets meer werk imo :p Vooral als je nieuw bent en je totaal niet weet welke docenten goed of slecht begeleiden.
Leila zei:
Heb gelukkig mijn eerste keuze als masterproefonderwerp. Was eigenlijk ook het enige dat ik echt interessant vond, dus ben echt wel blij. Volgende week afspraak met promotor, ben benieuwd...

Allez das idd wel super! Wij mieten een top 5 opstellen, maar we werden als gerustgesteld dat het merendeel van de studenten bijna altijd ofwel keuze 1 of 2 krijgt.



Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Gunslinger_

Legacy Member
J.F. zei:
Mja, voor de meeste mensen is dat wrs inderdaad zo moeilijk niet hé :p
Ja alsde van uw elite ASO komt klopt dat.
tso = 3-4 tijden
bso = 1 tijd

heb er gisteren bovenop die van tso nog 4 tijden geoefend met zelfstudie dus 't is al iets.

Silks

Legacy Member
Hot lead zei:
Ja alsde van uw elite ASO komt klopt dat.
tso = 3-4 tijden
bso = 1 tijd

heb er gisteren bovenop die van tso nog 4 tijden geoefend met zelfstudie dus 't is al iets.

Elite aso? Ik heb zelf ook nie meer dan 5 (of 6) tijden gezien. ^^

J.F.

Legacy Member
Ja en dan nog hé, hoelang duurt het voor je die tijden geleerd hebt? =/ Als je zo'n richting als office management gaat doen veronderstel ik toch dat ge iet of wat taalgevoel hebt. Ja no offence, maar als dat al het moeilijkste is wat ge moet leren is het inderdaad geen al te moeilijke richting. Dat heeft toch niks te maken met elitair, dat is gewoon een vaststelling waar, geloof ik, de meeste studenten wel mee akkoord zullen gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan