Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:GEEZUS, geen goesting
Th1x4nG zei:efkes een uurke of 3 naar ne maat gaan zegtem![]()
Insanitarium zei:Het gaat weer wat worden morgen.
Mja, kben er dan eindelijk van af. Voor al degenen die het ooit als keuzevak zouden kunnen opnemen: neem nooit overheidsmanagement (KUL).
Wat een vreselijk vak.

Insanitarium zei:Het gaat weer wat worden morgen.
Mja, kben er dan eindelijk van af. Voor al degenen die het ooit als keuzevak zouden kunnen opnemen: neem nooit overheidsmanagement (KUL).
Wat een vreselijk vak.
. EW KUL hier btw.
)
Tsubasa zei:²
Dit weekend is er te veel aan. Maandag 2 examens, doe wel alleen het eerste mee maar ga toch aftekenen op het 2de. En dan vanaf dinsdag tot vrijdag werken. 4x de vroegen (5u-13u). Dinsdagnamiddag lig ik te slapen in de zetel, that's for sure.

Lorvet zei:Toevallig rond 8u15 de tram gepakt richting UZ vanaf Gent-Sint Pieters?![]()
.reFleX.be zei:Wiskunde zeker?
Ik heb maandag ook wiskunde B.. en ik moet er vandaag aan beginnen![]()

lantaarnpaal zei:Joooo wtf was da examen
MC ging ok, maar dat programmerenzelfs assistentleerkracht zei dat het moeilijk was en quasi niemand waar ik mee gesproken heb heeft iets of wat kunnen invullen op die oefening
Ga daar amper punten sprokkelen. Zal bijna volledig van MC moeten zijn danBalsaus zei:Programmeren was veel moeilijker dan in januari.
Nu ging lemahieu goed maar programmeren was echt zeer slechtGa daar amper punten sprokkelen. Zal bijna volledig van MC moeten zijn dan
3 herexamens tot nu toe en allemaal waren ze nipt denk ik :c , woensdag laatste.

AmandaH zei:Zo moeilijk kan programmeren bij de teej eej weej toch nie zijn?![]()
