Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Nog efkes theorie checken en dan vertrekken naar Gent.

Succes iedereen vandaag!

josilirios

Legacy Member
ik ben eens wakker voor 10 uur, er zit potentieel in vandaag!
Succes homo's!

pepepepe

Legacy Member
Er toch geraakt, niet alles even grondig doorgenomen, maar ik heb er toch een goed oog in !

Tsubasa

Legacy Member
Nas zei:
GEEZUS, geen goesting

²

Dit weekend is er te veel aan. Maandag 2 examens, doe wel alleen het eerste mee maar ga toch aftekenen op het 2de. En dan vanaf dinsdag tot vrijdag werken. 4x de vroegen (5u-13u). Dinsdagnamiddag lig ik te slapen in de zetel, that's for sure.

Brek

Legacy Member
Insanitarium zei:
Het gaat weer wat worden morgen.

Mja, kben er dan eindelijk van af. Voor al degenen die het ooit als keuzevak zouden kunnen opnemen: neem nooit overheidsmanagement (KUL).

Wat een vreselijk vak.

Makkelijker wordt het toch niet denk ik? :p

flyingdutchman

Legacy Member
Insanitarium zei:
Het gaat weer wat worden morgen.

Mja, kben er dan eindelijk van af. Voor al degenen die het ooit als keuzevak zouden kunnen opnemen: neem nooit overheidsmanagement (KUL).

Wat een vreselijk vak.

Serieus.. ?

Ik wou dat just komend jaar oppakken omdat het me makkelijk leek :p. EW KUL hier btw.

vanochtend de voor-voor-laatste gehad, nog 2 te gaan en dan vakantie (zuipen! :unsure:)

Kga hier vanaf nu vaker posten btw, bitje de cool-verhouding terug in balans brengen.:cool:

Boemkool

Legacy Member
Tsubasa zei:
²

Dit weekend is er te veel aan. Maandag 2 examens, doe wel alleen het eerste mee maar ga toch aftekenen op het 2de. En dan vanaf dinsdag tot vrijdag werken. 4x de vroegen (5u-13u). Dinsdagnamiddag lig ik te slapen in de zetel, that's for sure.

Wiskunde zeker?
Ik heb maandag ook wiskunde B.. en ik moet er vandaag aan beginnen :help:

Matt.

Legacy Member
Uit schrik door mijn wekker te slapen keislecht geslapen en nog moe, omgekeerd effect. :sop:

Tsubasa

Legacy Member
reFleX.be zei:
Wiskunde zeker?
Ik heb maandag ook wiskunde B.. en ik moet er vandaag aan beginnen :help:

Jep, ging eerste beide doen, maar ben dan naar pkp geweest ipv B te leren :unsure:

lantaarnpaal

Legacy Member
Joooo wtf was da examen

MC ging ok, maar dat programmeren :oink: zelfs assistentleerkracht zei dat het moeilijk was en quasi niemand waar ik mee gesproken heb heeft iets of wat kunnen invullen op die oefening

Balsaus

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Joooo wtf was da examen

MC ging ok, maar dat programmeren :oink: zelfs assistentleerkracht zei dat het moeilijk was en quasi niemand waar ik mee gesproken heb heeft iets of wat kunnen invullen op die oefening

Programmeren was veel moeilijker dan in januari.

Nu ging lemahieu goed maar programmeren was echt zeer slecht :s Ga daar amper punten sprokkelen. Zal bijna volledig van MC moeten zijn dan


3 herexamens tot nu toe en allemaal waren ze nipt denk ik :c , woensdag laatste.

lantaarnpaal

Legacy Member
Balsaus zei:
Programmeren was veel moeilijker dan in januari.
Nu ging lemahieu goed maar programmeren was echt zeer slecht :s Ga daar amper punten sprokkelen. Zal bijna volledig van MC moeten zijn dan

3 herexamens tot nu toe en allemaal waren ze nipt denk ik :c , woensdag laatste.

Khoop dat we nog extra punten krijgen of, dat die oef op minder punten zal staan. Als ik er niet door ben kan ik gelukkig tolereren.
Wel erg als ge dat volgend jaar moet herdoen, dan moet ge op beide delen erdoor zijn, ipv cumulatief erdoor :x


AmandaH zei:
Zo moeilijk kan programmeren bij de teej eej weej toch nie zijn? :unsure:

Jawel, dat was echt wtfbbq :s

Matt.

Legacy Member
Pff en wéér een off day, 't zal weer in orde zijn op het examen maandag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan