Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Theorie ongeveer de helft wel, oefeningen normaal perfect. Blij :-)

Vanaf morgen nog een laatste keer knallen voor een serieus kutvak :puke:

Nas

Legacy Member
De helft van mijn middag verscheten aan eerste les redderscursus. Het was zelfs zonder zwemmen, die gast heeft daar gewoon anderhalf uur uitleg gegeven.
Ik was beter niet afgekomen. :sop:

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
De helft van mijn middag verscheten aan eerste les redderscursus. Het was zelfs zonder zwemmen, die gast heeft daar gewoon anderhalf uur uitleg gegeven.
Ik was beter niet afgekomen. :sop:

Volgend jaar toch keer verdrinken in Knoque :$:$:$

edraket

Legacy Member
F000224 Arbeid en tewerkstelling
H001010 Inleiding bedrijfspsychologie
E078020 Milieuvriendelijk produceren
F000702 Innovatie- en technologiemanagement

iemand ervaring met deze vakken? Ik zou 2 vakken hieruit moeten kiezen, maar kweet et precies nie echt :x

Utred

Legacy Member
edraket zei:
F000224 Arbeid en tewerkstelling
H001010 Inleiding bedrijfspsychologie
E078020 Milieuvriendelijk produceren
F000702 Innovatie- en technologiemanagement

iemand ervaring met deze vakken? Ik zou 2 vakken hieruit moeten kiezen, maar kweet et precies nie echt :x

Psychologie, dan zit ge ook es met wat vrouwen samen.

Tsubasa

Legacy Member
edraket zei:
F000224 Arbeid en tewerkstelling
H001010 Inleiding bedrijfspsychologie
E078020 Milieuvriendelijk produceren
F000702 Innovatie- en technologiemanagement

iemand ervaring met deze vakken? Ik zou 2 vakken hieruit moeten kiezen, maar kweet et precies nie echt :x

UGent? Anders heb ik Arbeid en tewerkstelling gedaan. Was eigenlijk nog interessant (met momenten) en niet zo moeilijk. Had een 15 maar ik had geluk met mijn vraag. Het is namelijk mondeling bij den Eddy. Hij heeft wel een lastige stijl van ondervragen :unsure:

edraket

Legacy Member
Tsubasa zei:
UGent? Anders heb ik Arbeid en tewerkstelling gedaan. Was eigenlijk nog interessant (met momenten) en niet zo moeilijk. Had een 15 maar ik had geluk met mijn vraag. Het is namelijk mondeling bij den Eddy. Hij heeft wel een lastige stijl van ondervragen :unsure:

Ja, UGent. Is het nodig om naar de les te gaan, want ik kan nooit gaan.
Beperkte keuzevakkenlijst ftl <_<

Tsubasa

Legacy Member
Nee, eigenlijk is dat niet nodig als ik mij dat goed herinner. Ik ben wel geweest dus mss is mijn oordeel daarover niet het beste...

Insanitarium

Legacy Member
Brek zei:
Makkelijker wordt het toch niet denk ik? :p

flyingdutchman zei:
Serieus.. ?

Ik wou dat just komend jaar oppakken omdat het me makkelijk leek :p. EW KUL hier btw.

True, het is geen moeilijk vak, en het examen is eigenlijk vrij simpel. Het is gewoon saai en demotiverend om te leren, en de lessen steken zwaar tegen.

Ik leer liever een vak dat 3x zo zwaar is, maar dat materie bevat dat mij interesseert.
Dit was gewoon een samenbundeling van 10.000 opsommingetjes.

Het boek was alle geluk nog deftig bij overheidsmanagement, maar dat was dan toch het enige positieve punt eraan. :p

Utred

Legacy Member
Die hebben dit topic net ontdekt en zijn nu nog te veel onder de indruk van hoe cool wij zijn.

pepepepe

Legacy Member
absoluut , coowle mensen hier zeg!

maandag Logica, schande dat ik dat moet herdoen eigenlijk, zo makkelijk en toch een 9 :L
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan