Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
josilirios zei:
kunde ni herhalen als wij hier iets posten misschien? :s:s

Just gedaan me herhalen :s:s:s:s:s

Nog nooit zo veel gedaan voor een vak, het moet dus lukken morgen.
Ik ga nog een wandelingetje maken en dan slapen.
8.30u examen, fuck yeah!

freakykiller

Legacy Member
stinky zei:
Tis idd belachelijk om alles zo fijn op te delen, ma voor de rest zie ik het probleem ni...

²
Subcategorienamen zijn meestal doelend op de sfeer die de muziek vooral heeft. Maarja fysici en onmeetbare dingen als sfeer/gevoel/emotie :x






:unsure:

Exorikos

Legacy Member
SL-1 - Wikipedia, the free encyclopedia

The third man was discovered last because he was pinned to the ceiling above the reactor by a shield plug and not easily recognizable.[7] On January 9, in relays of two at a time, a team of ten men, allowed no more than 65 seconds exposure each, used sharp hooks on the end of long poles to pull Legg's body free of the shield plug, dropping it onto a 5-foot (1.5 m) by 20-foot (6.1 m) stretcher attached to a crane.[7]

Pijnlijk! :p

DaTa

Legacy Member
Kben hier plots kei pro in differentiaalvergelijkingen, wa is er gebeurd me mij :s.

pepepepe

Legacy Member
Ok nog een kleine 10 uur voor 300 pagina's , moet lukken.

Of het examen dan lukt is nog maar de vraag, maar dat zien we dan wel.

Lospeed

Legacy Member
DaTa zei:
Kben hier plots kei pro in differentiaalvergelijkingen, wa is er gebeurd me mij :s.

Ik ben hier plots pro in orbitaalshizzle terwijl ik daar de vorige keer weinig/niks van begreep. Heb anderzijds wel het gevoel dat ik de rest (die ik de vorige keer heel goed kon) dan weer minder ken. Het is precies alsof ik een beperkte opslagcapaciteit heb voor dat vak en als er iets bijkomt wordt er iets anders verwijderd. :unsure:

Heb nog 5 dagen tot de dag des oordeels dus hopelijk kan ik tegen dan alles. :p

Matt.

Legacy Member
Lospeed zei:
Heb nog 5 dagen tot de dag des oordeels

Luxe! Succes iig.

Het gaat voor geen meter vandaag. :angry: 2 uur achter op schema van vandaag, en ik had gepland te leren tot 2h dus normaal zou ik nu moeten werken tot 4h. :') Morgen eens een wekker zetten.

Lospeed

Legacy Member
Matt. zei:
Luxe! Succes iig.

Het gaat voor geen meter vandaag. :angry: 2 uur achter op schema van vandaag, en ik had gepland te leren tot 2h dus normaal zou ik nu moeten werken tot 4h. :') Morgen eens een wekker zetten.

Luxe zou ik het niet noemen hoor. :p

Matt.

Legacy Member
Lospeed zei:
Luxe zou ik het niet noemen hoor. :p

Ge hebt nog 5 dagen. :p Als ge meer dan 5 dagen hebt zijn die dagen toch relatief waardeloos qua productiviteit. Ik denk niet dat er al een vak geweest is dat ik niet zou kunnen leren hebben op 5 goeie blokdagen! Toch niet in tweede zit als ge het al eens gestudeerd hebt.

Thesis-ideeen aan de lopende band maar ik moet nu niet daar mee bezig zijn. :angry:

Stil hier! Allemaal voorbeeldig aan 't studeren of wa. :s

Insanitarium

Legacy Member
Het gaat weer wat worden morgen.

Mja, kben er dan eindelijk van af. Voor al degenen die het ooit als keuzevak zouden kunnen opnemen: neem nooit overheidsmanagement (KUL).

Wat een vreselijk vak.

megrohlsta

Legacy Member
Zeg kon er geen optie zijn voor meer dan 8 herexamens?
Ik heb vandaag eindelijk mijn laatste achter de rug en het is de enige die echt slecht gegaan is. Ik verwacht (lees: HOOP) dat ik er voor 8/9 door ga zijn.
Nu eindelijk twee weken "vakantie", hoera

josilirios

Legacy Member
fucking insomnia, ging vroeg gaan slapen omdat vandaag niet al te productief was, kon ik morgen is doordoen...
wakker liggen en beginnen te twijfelen over al u voorgaande herexamens, fuaark

Bananarama

Legacy Member
ik kom hier geregeld eens kijken als ik wat nood heb aan een gelukkig gevoel (geen herexamens :D). hihi... Maar tegelijk duim ik ook wel voor jullie hoor ;):)

Iemand

Legacy Member
Lap,
Kziet al. Een van de anciens is ffkes weg en komt de pepe ffkes den boel op stelten zetten :s:s:s

Hij heeft de oppermong gevonden zegt em. Ni moeilijk als hij voor zn eigwlen pc-scherm zit :s:s:s:s

Gl aan de mensen met examen vandaag! :)

pepepepe

Legacy Member
Iemand zei:
Lap,
Kziet al. Een van de anciens is ffkes weg en komt de pepe ffkes den boel op stelten zetten :s:s:s

Hij heeft de oppermong gevonden zegt em. Ni moeilijk als hij voor zn eigwlen pc-scherm zit :s:s:s:s

Gl aan de mensen met examen vandaag! :)

Spijtig dat ge hier niets zijt met u Anciënniteit eh mensen :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan