Th1x4nG
Legacy Member
lol khad precies veel chance me mijn 9,57/20 en 0,67/6 op programmerenlantaarnpaal zei:Khoop dat we nog extra punten krijgen of, dat die oef op minder punten zal staan. Als ik er niet door ben kan ik gelukkig tolereren.
Wel erg als ge dat volgend jaar moet herdoen, dan moet ge op beide delen erdoor zijn, ipv cumulatief erdoor![]()

3/6 op dat programmeren, mag er niet aan denken :') vuil vak
Nuja disclaimer: ook wel gewoon niet naar gekeken, wel tevergeefs in die werkcolleges gezeten en mijn Facebook gecheckt, geweten sussen en zo





