Reflectus
Legacy Member
Fliblit zei:Ik ga volgend jaar in de lessen voor de verandering eens proberen op te letten / mee te zijn. En mijn cursussen wat bijhouden. Ik heb het wat gehad met herexamens.
Kzeg da ook al 4jaar, en dan vanaf de 2e week van september een 'fuck it' gevoel
ad:




)