Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Fuck, net gezien dat RZL gepland staat de dag voor ATW II. Dat gaat dus niet door, ik moet en zal voor ATW II slagen. Ik ga RZL verschuiven naar augustus, ik heb geen andere keus.

Cephalus

Legacy Member
Tipje voor de kerels die naar het Sportkot komen.

Meeste onder jullie zien er heel goed uit. Sommigen, vooral eerstejaars uit eerder landelijke dorpskernen, moeten zich echter nog wat akklimatiseren aan het gemeenschappelijke ontwikkelde niveau van Leuven.

Enkele tools:

Philips Bodygroom TT2040 - Shavershop.be > We zijn niet meer de jaren 200x. Enkel op de bovenste helft van je lijf te gebruiken. Vooral voor het zwembad en het beach-volleybal in het tweede semester een must. De stoerste kerels kunnen uiteraard ook gewoon laten waxen.

http://www.amazon.co.uk/Fake-Bake-Flawless-Lotion-6oz/dp/B0046VGPHQ/ > dat we weer eens een slechte zomer gehad hebben is niet uw schuld. Maar doe mee met de rest en doe alsof de zomer van 2012 beter was dan die van 1969. Gebruik met mate, bedoeling is gewoon geen melkwit, maar ook geen 60-plusser Costa del Sol donkerbruin!

aussieBum > Saaie HM/C&A-slipjes en lange shorts in het zwembad zijn echt wel passé. Je identiteit strekt zich uit tot alle kledij. Zoals je weet zijn de kleedkamers gemeenschappelijk, dus yes, je wordt bekeken.

No worries, deze zaken vind je op de meeste jongenskoten terug, mss niet altijd even zichtbaar. Zij die dit ontkennen hebben meestal nog het meeste in huis.

Maak u over de rest geen zorgen. Beetje overgewicht is niks, ge komt tenslotte naar het Sportkot om dat eraf te krijgen nietwaar? Zoals steeds: veel bewegen, gezonde voeding, en de rest komt vanzelf!

Cephalus

Legacy Member
Drew zei:
Die zijn toch tegen Gay Rights?

Van die drie dingen die ge quoted is er maar ene tegen gay rights denk ik. Heb m'n repliek daarop van 't weekend ergens gepost.

Als gij meent dat ge gay zijt als ge die dingen gebruikt dan lopen er wel veel gays rond in Leuven precies. Mja, goeie zaak, maar utopie waarschijnlijk :). Ook hetero's beginnen gewoon wat moeite te doen om er wat deftig uit te zien.

Cephalus

Legacy Member
e.House zei:
tsjah wil je iets vertellen Cephalus?

Zijde gij niet de Adonis van het Sportkot :love:? Als ik uw posts mag geloven steekt gij nog het meeste tijd van al in uw lichaam. En dat gecombineerd met Limburgs kwaliteitsvlees.

J.F.

Legacy Member
Zo'n spierwit lijfke is inderdaad niet echt een turn-on!

Ik was trouwens ook aan 't sportkot vandaag, ik dacht "ik ga eens iets doen", helaas het heeft niet mogen zijn.

e.House

Legacy Member
Cephalus zei:
Zijde gij niet de Adonis van het Sportkot :love:? Als ik uw posts mag geloven steekt gij nog het meeste tijd van al in uw lichaam. En dat gecombineerd met Limburgs kwaliteitsvlees.

:confused:

Fliblit

Legacy Member
Na drie uur miserie ben ik er eindelijk in geslaagd een haalbaar lessen-en examenrooster op te stellen. Weliswaar zonder Zweeds, maar goed.

coldplayke

Legacy Member
Alrighty, dan zie ik u ook al bij naamkunde :unsure:
De prof van Engelse literatuur 2 vind ik veel beter dan die van 1. Deze praat veel gepassioneerder en boeiender over zijn werk, de andere was misschien wel iets grappiger.

De prof was nog maar net binnen gekomen en die achter mij: ah nee, dan vond ik Ingelbien toch wel beter.

:unsure:

Mueske

Legacy Member
Cephalus zei:
Van die drie dingen die ge quoted is er maar ene tegen gay rights denk ik. Heb m'n repliek daarop van 't weekend ergens gepost.

Als gij meent dat ge gay zijt als ge die dingen gebruikt dan lopen er wel veel gays rond in Leuven precies. Mja, goeie zaak, maar utopie waarschijnlijk :). Ook hetero's beginnen gewoon wat moeite te doen om er wat deftig uit te zien.

Wacht, even leek je gewoon te trollen, nu raak ik in de war. :s

coldplayke

Legacy Member
Gisteren was ik in het IMS gaan kijken voor der Spiegel, die Presse en die Tageszeitung. Noppes :(
En ik heb me een speciale editie van der Spiegel laten aansmeren, iets over hartziektes -.-''
Ach ja, de prof betaalt het toch terug :woohoo:
Die gaat sowieso denken dat ik gewoon het duurste in de winkel heb gekozen (9 euro) :unsure:

Utred

Legacy Member
Cephalus zei:
Tipje voor de kerels die naar het Sportkot komen.

Meeste onder jullie zien er heel goed uit. Sommigen, vooral eerstejaars uit eerder landelijke dorpskernen, moeten zich echter nog wat akklimatiseren aan het gemeenschappelijke ontwikkelde niveau van Leuven.

Enkele tools:

Philips Bodygroom TT2040 - Shavershop.be > We zijn niet meer de jaren 200x. Enkel op de bovenste helft van je lijf te gebruiken. Vooral voor het zwembad en het beach-volleybal in het tweede semester een must. De stoerste kerels kunnen uiteraard ook gewoon laten waxen.

http://www.amazon.co.uk/Fake-Bake-Flawless-Lotion-6oz/dp/B0046VGPHQ/ > dat we weer eens een slechte zomer gehad hebben is niet uw schuld. Maar doe mee met de rest en doe alsof de zomer van 2012 beter was dan die van 1969. Gebruik met mate, bedoeling is gewoon geen melkwit, maar ook geen 60-plusser Costa del Sol donkerbruin!

aussieBum > Saaie HM/C&A-slipjes en lange shorts in het zwembad zijn echt wel passé. Je identiteit strekt zich uit tot alle kledij. Zoals je weet zijn de kleedkamers gemeenschappelijk, dus yes, je wordt bekeken.

No worries, deze zaken vind je op de meeste jongenskoten terug, mss niet altijd even zichtbaar. Zij die dit ontkennen hebben meestal nog het meeste in huis.

Maak u over de rest geen zorgen. Beetje overgewicht is niks, ge komt tenslotte naar het Sportkot om dat eraf te krijgen nietwaar? Zoals steeds: veel bewegen, gezonde voeding, en de rest komt vanzelf!

:rofl:





Nochtans niets dat meer seks uitstraalt dan 12 borstharen op een spierwitte torso.

sevencrowns

Legacy Member
Fucking idiots van medestudenten die het nodig vinden om de hele tijd over irrelevante shit te praten tijdens de les. Ik heb me maar ergens anders gezet.

Bananarama

Legacy Member
coldplayke zei:
Alrighty, dan zie ik u ook al bij naamkunde :unsure:
De prof van Engelse literatuur 2 vind ik veel beter dan die van 1. Deze praat veel gepassioneerder en boeiender over zijn werk, de andere was misschien wel iets grappiger.

De prof was nog maar net binnen gekomen en die achter mij: ah nee, dan vond ik Ingelbien toch wel beter.

:unsure:

Ik verkoos toch Ingelbien. Bij de andere was de structuur in zijn gepassioneerd relaas soms ver te zoeken; heel lastig als je notities moet nemen.

Utred

Legacy Member
Moet iedereen meedoen aan dat studietijdmeting ding? Ik krijg daar mails en berichten op minerva over. Weinig zin om dat te gaan invullen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan