Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

MrKend54l

Legacy Member
Allez Engels kunnen we dus ook al niet van de skip lijst afhalen. De lector neemt aanwezigheden en let daarop bij het examen..

h0pje

Legacy Member
glashelder zei:
Als je een prof je terugmailt met "Dag glashelder" en "Vriendelijke groet, (voornaam)", hoe spreek je die dan aan als je antwoordt? Kutregels altijd. Mijn gevoel zegt dat ik dan "Dag (voornaam)" mag zeggen, maar ik vind dat een beetje eng :$

Als ze afsluiten met hun eigen voornaam mail ik hen ook terug met "Beste (voornaam)" :)

TimeFtw

Legacy Member
maandag les van 8u30 tot 10u, prof leest gewoon de slides af, alles staat mooi in de cursus, 'het zullen niet echt interactieve lessen zijn'... lang weekend yeaaaaaa

Duckwhisperer

Legacy Member
glashelder zei:
Als je een prof je terugmailt met "Dag glashelder" en "Vriendelijke groet, (voornaam)", hoe spreek je die dan aan als je antwoordt? Kutregels altijd. Mijn gevoel zegt dat ik dan "Dag (voornaam)" mag zeggen, maar ik vind dat een beetje eng :$

"Geachte professor"

Beetje respect é.

Mr.DarK

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
"Geachte professor"

Beetje respect é.

Ik zou die ook met zijn titel en achternaam blijven aanspreken. Ik heb ook nooit bijvoorbeeld begrepen waarom sommige hun leerkracht in het middelbaar wensten aan te spreken met hun voornaam bij een schoolreis enz... Anderzijds zal ze u ook niet neerbliksemen hoor:p

lantaarnpaal

Legacy Member
fakking campusnet werkte langs geen hol. Nu is het blijkbaar op eduroom ofzoiets :s

Tsubasa

Legacy Member
Beetje achter en aan sommige cursussen kan ik niet meer geraken :unsure: (kopiëren natuurlijk wel), maar toch content da'k de eerste lesweek gewerkt heb!

Racing_Genk

Legacy Member
Lol, mijn keuzevak 'organisatie vd gezondheidszorg' is verplicht voor een echte wijvenrichting. (nl schakelprogramma naar master in verpleegkunde & vroedkunde)

Jaja Utred, nu weet ik hoe het er aan toe gaat in uw lessen :D

Iemand

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
"Geachte professor"

Beetje respect é.

Proffen tegen wie ik al gesproken heb, spreek ik aan met Beste professor,
Proffen die ik nog niet gesproken heb, spreek ik aan met Geachte professor,

Eindigen doe ik met: Met vriendelijke groeten (voornaam naam)

Boemkool

Legacy Member
Wiskunde II is toch ietske zwaarder dan Wiskunde I :unsure:
En micro en macro economie is ook al zo een monster cursus
Tzal een tof semester worden

Misericordiam

Legacy Member
Gisteren tot en met blz 541 geraakt.

't boek begint pas vanaf blz 540 :cry:

Vandaag twee uurtjes gewerkt in de bib. Sowieso al beter dan zowat ieder jaar :p

Balsaus

Legacy Member
Kmoet een keer koken , maar die keuken is zo ver en lelijk , en niet aangenaam.

Pilatus

Legacy Member
heb een vraagske over de knaekpas, er staat een bon in voor bij speakers corner in gent stella van't vat voor 1,3€ elke dag
wil dat nu zeggen dat ik constant aan 1,3 kan drinken daar?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan