Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Infineon

Legacy Member
Utred zei:
Moet iedereen meedoen aan dat studietijdmeting ding? Ik krijg daar mails en berichten op minerva over. Weinig zin om dat te gaan invullen.

Nooit ingevuld vorig jaar

Drew

Legacy Member
Utred zei:
Moet iedereen meedoen aan dat studietijdmeting ding? Ik krijg daar mails en berichten op minerva over. Weinig zin om dat te gaan invullen.
Verplicht is voor tjeven.

TheRedDevils

Legacy Member
Donderdagavond om 9 uur moeten we op chamilo een onderwerp kiezen voor ons businessplan. Kwas wel van plan om voetbal op café te gaan zien :sop:

Nicske91

Legacy Member
Al iemand, die herexamens heeft gehad, zijn studentenkaart al gehad aan de KUL? Ik wil naar de CBA gaan, maar ik weet niet of ze daar gemakkelijk iemand doorlaten zonder studentenkaart... Iemand ervaring?

h0pje

Legacy Member
Toegang is GRATIS voor studenten en personeel van de KU Leuven en de associatie, [...] Dit geldt ook als je normaal gratis toegang krijgt maar je studenten- of bibliotheekkaart niet hebt meegebracht.

Moet dus lukken

Infineon

Legacy Member
Iemand ervaring met de vakken Inleiding Bedrijfspsychologie of Sociaal Recht aan ugent?

Cadiuro

Legacy Member
Whew, khad ff schrik dat ik hier vannacht zatte dingen had zitten posten. Gelukkig niet, dus.

Tha_nOn

Legacy Member
Infineon zei:
Inleiding Bedrijfspsychologie aan ugent?

lessen zijn wel ok (licht, vrij aangenaam) maar boek is behoorlijk saai om te lezen en op het examen vroeg die belachelijke details
gelijk: in exp x: hoeveel uur training bleek het beste (mensen zagen altijd dat er alleen zo'n vragen zijn op MC examens maar das het enige examen waar er zo'n kutvragen in zaten :p)

maar da was het eerste jaar da anseel da vak gaf denk ik (en dus ook al 4 jaar geleden?) dus het is misschien wel verbeterd

GemaneDude

Legacy Member
Terug van mijn afspraak met mijn promotor voor mijn bachelorpaper over "Negation in English dialects". Lijkt me nog wel te doen. :p

GemaneDude

Legacy Member
Ik ben vandaag naar de studentenadministratie geweest en ze zeiden dat er een probleem was met het systeem en diegenen die hun studentenkaart nog niet hadden gekregen nog eventjes geduld moeten hebben..

Th1x4nG

Legacy Member
heb de mijne twee weekends geleden op de post gedaan en nog niks gehad, vraag mij af waar die blijft :unsure:

Balsaus

Legacy Member
Ge had beter laten weten dat ge uw kaart kwijt waart. Heb ik gedaan terwijl dat ik hem wel nog had , en zo moet ge het al niet meer opsturen. Heb vrijdag dan al mijne nieuwe gekregen.

Th1x4nG

Legacy Member
Ja, ik veronderstelde dat ze u dan 4 euro aanrekenden, hoewel dat er niet bij vermeld stond? Sportkot is dan wel niet voor direct, ma kheb tijd :unsure: gisteren is er iets in mijne voet geschoten bij het lopen waardoor dak nu mank door Leuven :cry:

Th1x4nG

Legacy Member
Afspreken met iemand om boeken te verkopen tot hij doodleuk zegt 'ik heb Engels al nieuw gekocht', serieus :lol: Die miserie gaat forever in de kast blijven liggen hier

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Afspreken met iemand om boeken te verkopen tot hij doodleuk zegt 'ik heb Engels al nieuw gekocht', serieus :lol: Die miserie gaat forever in de kast blijven liggen hier

Doe ze gewoon naar De Slegte, daar zullen ze het waarschijnlijk wel kopen. Je zal wat minder krijgen maar je bent er vanaf
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan