stinky
Legacy Member
TheRedDevils zei:Waar gaat deze thread naartoe?
https://www.facebook.com/photo.php?...08144082.33653.153303938144229&type=1&theater
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheRedDevils zei:Waar gaat deze thread naartoe?
josilirios zei:nee zotteke, anders had ik u al een berichtje gestuurd om af te spreken hoor![]()














Matt. zei:Doctoreren zal toch niets voor mij zijn vrees ik, echt moeite om mij aan mijn thesis te zetten wegens gebrek aan druk.

Fliblit zei:Morgen voor de eerste keer Zweeds, ik ben echt benieuwd![]()
Zijt ge veranderd misschien?Fliblit zei:Morgen voor de eerste keer Zweeds, ik ben echt benieuwd![]()
Proim zei:Zijt ge veranderd misschien?

watCadiuro zei:Groepswerkjes en knutselen, fml.
Exorikos zei:Een vriend van mij was in tweede zit gebuisd voor zijn thesis. De druk is er wel bij mij.![]()
Nas zei:
En de week moet nog maar beginnen!freakykiller zei:Nieuwe bewoners weekend is gedaan van het HK
= ik ben kapot.
Cadiuro zei:we hebben een lector voor veel projectvakken (da zijn die met die stomme namen, ik heb daar nog al over geklaagd) en die knutselt graag en gaat er dus van uit dat wij dat ook graag doen.
Voor 'Leraar Worden' moesten we nadenken over 'welk masker we als leraar willen opzetten'.
Hoe?
Door het versieren van een masker en daar een symboliek aan te geven.
FML.
