Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
en lol @ cursusdienst letteren.
Dan maken ze een site, maar hij is wel slecht -.-'' Bij alle boeken staat hetzelfde isbn nummer, soms staat er als aantal -1 en er staan zelfs boeken tussen die ge niet moet kopen :lol:

Matt.

Legacy Member
Doctoreren zal toch niets voor mij zijn vrees ik, echt moeite om mij aan mijn thesis te zetten wegens gebrek aan druk.

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
Doctoreren zal toch niets voor mij zijn vrees ik, echt moeite om mij aan mijn thesis te zetten wegens gebrek aan druk.

Een vriend van mij was in tweede zit gebuisd voor zijn thesis. De druk is er wel bij mij. :p

Kandul

Legacy Member
Fliblit zei:
Morgen voor de eerste keer Zweeds, ik ben echt benieuwd :)

We hebben daar zelfs een speciaal onderwerp voor, waar je terecht kunt met vragen indien je vragen hebt!

Exorikos

Legacy Member
Is terug vertrekken richting CERN, maar 9uur in de auto zitten. :s Vliegen zou gezien de huidige staat van mijn sinussen ook geen goed idee zijn.

Th1x4nG

Legacy Member
Proim zei:
Zijt ge veranderd misschien?

Keuzevak in T&L

Veel woordjes en weinig praten, ahja.
Kom dat gewoon gezellig aan 't CLT doen, ge gaat het u niet beklagen. :cool:

Cadiuro

Legacy Member
De semestertaken die we hebben zijn wel de moeite om aan te werken, maar FUCK die kleine opdrachten.

De algemene vakken zijn echt ni plezant. Groepswerkjes en knutselen, fml.

Matt.

Legacy Member
Exorikos zei:
Een vriend van mij was in tweede zit gebuisd voor zijn thesis. De druk is er wel bij mij. :p

Mja ik heb totaal geen idee hoeveel werk daar nu precies moet in kruipen. Als ge zo die labothesissen ziet is dat nu niet zo spectaculair veel omdat het in het labo nu eenmaal traag gaat om uw data te bekomen. Nadeel van zo'n niet labo-thesis is dan weer dat ge veel meer moet nadenken over wat ge nu allemaal gaat doen. Als je in het labo een experiment bedenkt, zijt ge weg voor een aantal dagen/weken. Bij data analyse hebt ge een idee en is dat meestal in een paar uur geïmplementeerd...en moet ge op de proppen zien te komen met een nieuw idee...

Cadiuro

Legacy Member
Nas zei:

we hebben een lector voor veel projectvakken (da zijn die met die stomme namen, ik heb daar nog al over geklaagd) en die knutselt graag en gaat er dus van uit dat wij dat ook graag doen.

Voor 'Leraar Worden' moesten we nadenken over 'welk masker we als leraar willen opzetten'.
Hoe?
Door het versieren van een masker en daar een symboliek aan te geven.

FML.

Nas

Legacy Member
Cadiuro zei:
we hebben een lector voor veel projectvakken (da zijn die met die stomme namen, ik heb daar nog al over geklaagd) en die knutselt graag en gaat er dus van uit dat wij dat ook graag doen.

Voor 'Leraar Worden' moesten we nadenken over 'welk masker we als leraar willen opzetten'.
Hoe?
Door het versieren van een masker en daar een symboliek aan te geven.

FML.
:lol: :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan