Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Zijt ge veranderd misschien?

Th1x4nG zei:Keuzevak in T&L
Veel woordjes en weinig praten, ahja.
Kom dat gewoon gezellig aan 't CLT doen, ge gaat het u niet beklagen.![]()

Lorvet zei:En de week moet nog maar beginnen!
, dan eens beginnen kijken welke lessen ik ga volgen en een agenda'ke aanmaken 
Woensdag en donderdag kom ik niet eens af normaalfreakykiller zei:Brrrrrr, dan eens beginnen kijken welke lessen ik ga volgen en een agenda'ke aanmaken
![]()
Spijtig genoeg hebben we veel practica 's ochtends
Ik doel voornamelijk op Digitale.fragflap zei:wat?!! 3 oktober is het weeral staking?!
Het valt niet op ze. De vakantie is gedaan en ze moeten weeral gaan staken om de statistieken een beetje op te houden. Maar een trein daarentegen op tijd te laten rijden is te veel gevraagd voor De Nationale Maatschappij der Belgische STAKERS. Spuugzat ben ik het.
Chapeau voor de mensen die al meer dan 20 jaar met deze leeghoofden meereizen.
Nas zei:Btw Caddy, jij had toch maar 2 buizen? Die vakken kon je dan toch gemakkelijk meenemen?
Lorvet zei:Woensdag en donderdag kom ik niet eens af normaalSpijtig genoeg hebben we veel practica 's ochtends
Ik doel voornamelijk op Digitale.
Racing_Genk zei:Dees weekend toch paar uur statistiek en operat onderzoek gedaan al. Dacht vd wiskunde af te zijn maar we hebben gvd meer wiskunde dan vorig jaar

Dan kom ik wel af natuurlijk, maar volgende week in het bijzonder wordt opnieuw eerder chillfreakykiller zei:Er zijn toch soms oefeningen in de namiddag woens/dond ?
