Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Proim zei:
Zijt ge veranderd misschien?

Keuzevak :p

Th1x4nG zei:
Keuzevak in T&L

Veel woordjes en weinig praten, ahja.
Kom dat gewoon gezellig aan 't CLT doen, ge gaat het u niet beklagen. :cool:

Het examen is volgens de vakbeschrijving een tekst voorlezen in correct Zweeds en een klein gesprek voeren met de prof :unsure:

Het gaat trouwens door in het CLT

Nas

Legacy Member
Btw Caddy, jij had toch maar 2 buizen? Die vakken kon je dan toch gemakkelijk meenemen?

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
Brrrrrr :(, dan eens beginnen kijken welke lessen ik ga volgen en een agenda'ke aanmaken :D
Woensdag en donderdag kom ik niet eens af normaal :p Spijtig genoeg hebben we veel practica 's ochtends :( Ik doel voornamelijk op Digitale.

fragflap

Legacy Member
wat?!! 3 oktober is het weeral staking?!

Het valt niet op ze. De vakantie is gedaan en ze moeten weeral gaan staken om de statistieken een beetje op te houden. Maar een trein daarentegen op tijd te laten rijden is te veel gevraagd voor De Nationale Maatschappij der Belgische STAKERS. Spuugzat ben ik het.
Chapeau voor de mensen die al meer dan 20 jaar met deze leeghoofden meereizen.

Racing_Genk

Legacy Member
LOL, paar maten van mij doen ook leerkracht opleiding aan de khl, verwacht u nog maar aan zo'n dingen, vorig jaar moesten die net hetzelfde met die maskers doen :lol:

josilirios

Legacy Member
fragflap zei:
wat?!! 3 oktober is het weeral staking?!

Het valt niet op ze. De vakantie is gedaan en ze moeten weeral gaan staken om de statistieken een beetje op te houden. Maar een trein daarentegen op tijd te laten rijden is te veel gevraagd voor De Nationale Maatschappij der Belgische STAKERS. Spuugzat ben ik het.
Chapeau voor de mensen die al meer dan 20 jaar met deze leeghoofden meereizen.

we zouden u niet mogen voederen maar hou toch gewoon u muil

Cadiuro

Legacy Member
Nas zei:
Btw Caddy, jij had toch maar 2 buizen? Die vakken kon je dan toch gemakkelijk meenemen?

Nee khad 4 buizen en dat was op het einde van mijn bisjaar. Mijn CSE was ook maar 44% (moest minstens 50% zijn), dus ik mag voor minstens een jaar niet aan de KUL studeren.

Tsubasa

Legacy Member
Morgen eindelijk eens les (allee, 3u wiskunde + om half 7 opstaan, ben niet echt gelukkig :p). Dinsdag al terug naar't fabriek :unsure:, maar gelukkig maar 1 dag.

Racing_Genk

Legacy Member
Dees weekend toch paar uur statistiek en operat onderzoek gedaan al. Dacht vd wiskunde af te zijn maar we hebben gvd meer wiskunde dan vorig jaar

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Woensdag en donderdag kom ik niet eens af normaal :p Spijtig genoeg hebben we veel practica 's ochtends :( Ik doel voornamelijk op Digitale.

Er zijn toch soms oefeningen in de namiddag woens/dond ?

Th1x4nG

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Dees weekend toch paar uur statistiek en operat onderzoek gedaan al. Dacht vd wiskunde af te zijn maar we hebben gvd meer wiskunde dan vorig jaar

Zotten beer

Kmoet ook es iets ondernemen ma dees weekend was weer een dikke nul :cry:

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
Er zijn toch soms oefeningen in de namiddag woens/dond ?
Dan kom ik wel af natuurlijk, maar volgende week in het bijzonder wordt opnieuw eerder chill ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan