Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
FUCK e.
Overslapen waardoor ik te laat ben om in mijn gewenste groep in te tekenen. ( werd deze morgen beschikbaar gesteld)

dinsdag 10.30u tot 12.30u GMRCG.0.014 60 60

Oefeningen - Groep C maandag 13.30u-15.30u GMRCG.3.015 43 72


Oefeningen - Groep D woensdag 13.30u-15.30u GMRCG.3.015 71 72


Oefeningen - Groep B woensdag 8.15u-10.15u GMRCG.3.011 20 72

Nu moet ik mijn vrije dag opofferen (woensdag) :cry:, aangezien dinsdag vol zit.

Racing_Genk

Legacy Member
Slim zijn en u laten inschrijven door iemand anders, zo heb ik het ook gedaan bij frans & engels :D

Alteration

Legacy Member
Utred zei:
Dat is gigantische zever. Het is een compleet absurde redenering die vereist dat je niet weet wat woorden willen zeggen. Het is de gemakkelijkste oplossing, en de gemakkelijkste oplossing kan per definitie nooit moedig zijn.

Het gaat niet over gemakkelijke of moeilijke oplossingen, vaak is het enige oplossing die ze (nog) zien en dan is het meestal aan iemand anders om er (indien mogelijk andere EN betere) naar voren te schuiven.

@Cadiuro Voor een rationeel weldenkende mens is dat allemaal heel egoïstisch.
-------------------

OT: Er zijn er veel te veel doorgesukkeld (en met 8'en gedelibereerd) die 'k liever niet meer terug zag.
Dat zet zich dan nog op de eerste rij om gans de les te tetteren.

TheRedDevils

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Slim zijn en u laten inschrijven door iemand anders, zo heb ik het ook gedaan bij frans & engels :D

Nuja, op zich is het niet zo erg. Dan heb ik dinsdag maar 2 uur les hé :p

NotoriousP

Legacy Member
coldplayke zei:
:')

Gij zijt degene die zijn examens spreidt omdat ge uw richting niet aankunt binnen eerste zit. En dan maar komen doen alsof ge superslim zijt omdat ge een superieure richting hebt gekozen.

Echt hé, 2 examens verschuiven zodat ik met kerstmis op vakantie kon gaan en mijn onderscheiding nog haal, fuck wat ben ik dom. :unsure: Elk 2de jaars studentje T&L is nu wel slimmer als mij hoor!

Stop eens met blijten omdat ik u erop wijs hoe dom uw uitspraken zijn...

Utred

Legacy Member
Saphira zei:
Nu zoals ik al op voorhand zei, mensen beseffen op die momenten niet en toch ook maar al te goed wat ze doen. Mensen... hard to get

Daar komt het eigenlijk vooral op neer denk ik. Die mensen zijn niet echt laf of moedig, gewoon tijdelijk niet goed in hun hoofd.


Het is hier al ferm de moeite. Vrijdag had ik normaal in de voor- en namiddag les maar de prof van de voormiddag zit blijkbaar in het buitenland, en 's middags zie ik dat de prof van de namiddag ziek is. Volgende week vallen er ook nog 3 lessen weg door die prof in het buitenland en maandagmorgen moet ik thuisblijven omdat ze in heel het gebouw de chaufages moeten controleren en ik ze moet kunnen binnenlaten. En dinsdag is vrije dag.
Mijn eerstvolgende les is woensdag, en het is van woensdag geleden dat ik nog les heb gehad:unsure:

e.House

Legacy Member
NotoriousP zei:
Echt hé, 2 examens verschuiven zodat ik met kerstmis op vakantie kon gaan en mijn onderscheiding nog haal, fuck wat ben ik dom. :unsure: Elk 2de jaars studentje T&L is nu wel slimmer als mij hoor!

Stop eens met blijten omdat ik u erop wijs hoe dom uw uitspraken zijn...

Dus te min om op een normale manier onderscheiding te halen en dat van op vakantie gaan is natuurlijk bullshit.. :):):)

NotoriousP

Legacy Member
e.House zei:
Dus te min om op een normale manier onderscheiding te halen

Uhu maar dat is niet hetzelfde als de richting niet aankunnen hé. :) Nuja niet dat het ondertussen nog uit maakt, de goesting om te doctoreren is serieus aan het wegnemen.

e.House zei:
en dat van op vakantie gaan is natuurlijk bullshit.. :):):)

Nope, dit jaar terug trouwens, weer gratis. :cool:

Benzac

Legacy Member
coldplayke zei:
Ja, ik vind dat dapper. Zelfs als ik zo diep zou zitten, zou ik dat niet durven, mijn leven zelf weg te geven in ruil voor waarschijnlijk niets.
Ervan uitgaande dat groen meer waard is dan rood.

Iemand

Legacy Member
Exorikos zei:
Als jij je mening mag uiten, mogen wij onze mening over jouw mening ook uiten.

Er is een verschil met de mening aan te vallen, of meteen een ad hominem te versturen zoals NP doet he. ;)

De woordkeuze van coldplayke is waarschijnlijk nogal ongelukkig gekozen door "dapper" te verkiezen boven een ander woord. Anderzijds denk ik wel dat zelfmoord plegen niet makkelijk is - en dat de weg naar zo'n beslissing heel lang en pijnlijk is geweest.

Misschien is overgaan tot het werkelijk plegen van zelfmoord een logisch gevolg van wat voorafging op de tijdlijn. Ik denk dat het eigenlijk moeilijk te vatten is waarom personen zelfmoord willen plegen als je zelf niet in de positie hebt verkeerd of zelf geen ernstige psychische ziekte hebt gehad. Ik ga er dus niet te snel een waardeoordeel over vellen, afgezien dat het zeer jammer is dat iemand geen enkele andere uitweg meer ziet dan de meest drastische.

Matt.

Legacy Member
Conclusie van de eerste lesweek:
- prof 1 spreekt zoals Philippe Geubels en maakt constant mopjes, ik moet mij inhouden om niet constant in de lach te schieten tijdens de les
- prof 2 gebruikt om de 5 zinnen het woord "glashelder" wat associaties oproept met dit forum
- prof 3 doceert een gigantisch interessant vak maar geeft supertraag les en dat op vrijdag tot 20h30 (niet gaan is geen optie want we zijn met 5 mensen en hij kent iedereen al bij naam en het is mondeling examen)

Al bij al wordt het een interessant semester denk ik. :)

NotoriousP

Legacy Member
Iemand zei:
Er is een verschil met de mening aan te vallen, of meteen een ad hominem te versturen zoals NP doet he. ;)

Dat was geen ad hominem... nergens zeg ik dat haar mening fout is omwille van 1 van haar negatieve eigenschappen. Ik zeg dat haar mening fout is en daaruit concludeer ik dat een negatieve eigenschap die nog niet veranderd is.

coldplayke

Legacy Member
NotoriousP zei:
Dat was geen ad hominem... nergens zeg ik dat haar mening fout is omwille van 1 van haar negatieve eigenschappen. Ik zeg dat haar mening fout is en daaruit concludeer ik een negatieve eigenschap die nog niet veranderd is.

Wat is die negatieve eigenschap dan? Dat ik een hoger EQ dan u heb? :wtf:

Iemand

Legacy Member
NotoriousP zei:
Dat was geen ad hominem... nergens zeg ik dat haar mening fout is omwille van 1 van haar negatieve eigenschappen. Ik zeg dat haar mening fout is en daaruit concludeer ik dat een negatieve eigenschap die nog niet veranderd is.

"En ik die dacht dat je intelligenter zou worden door verder te studeren :ironic:"
is moeilijk anders te percipiëren dan een ad hominem. Je kan een mening idioot vinden, maar dat zegt nog altijd niets over de intelligentie van die persoon.

Ik vind sommige ideeën van mensen ook ronduit idioot, hoewel ik weet dat ze intelligent zijn. (Zie bv prijscontrole voorgesteld door JVDL).

Het is niet dat het mij veel uitmaakt hoe je hier communiceert met anderen, maar op sommige momenten kom je onrespectvol over voor het idee en de persoon die het schreef. Op zo'n moment is elke kans op een vriendelijke discussie die effectief nog een zekere toenadering (als: ja, ik heb me fout uitgedrukt) kan teweegbrengen in de kiem gesmoord.

(edit: zoals nu blijkbaar ook wordt aangetoond door coldplayke die ook in de aanval gaat.)

NotoriousP

Legacy Member
Daar ben ik mij volledig van bewust, moest het niet van haar komen, had mijn antwoord anders geformuleerd geweest. Maar zij is niet in staat tot zoiets, je zou haar discussie over vegetariërs eens moeten lezen die ze met mij gevoerd heeft. Vol leugens, verzinsels en ongefundeerde zever om haar ongelijk maar niet te moeten toegeven.

Maar laten we het een gebrek aan wijsheid ipv intelligentie noemen, misschien passender.

coldplayke zei:
Wat is die negatieve eigenschap dan? Dat ik een hoger EQ dan u heb? :wtf:

Ik had het niet beter kunnen zeggen. ;)

NotoriousP

Legacy Member
tommie314 zei:
Ei jo kunde keer stoppen met al die zever? Week in Gent was tof, maar niet zo episch als vorige jaren. We worden allemaal ouder :(

Te oud (24) in mijn geval, meiske van 19 leren kennen die letterlijk zei: "the social network (3 oscars en nog eens 5 nominaties) vond ik echt ne slechte film" maar twilight vond ze dan weer geweldig. Alle goe dat ik ze maar bezig moest houden zodat ne maat bij haar vriendin kon scoren. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan