Orchidee
Legacy Member
xversex zei:Nu pas thuis, der had em één voor mijnen trein gesmeten :/
Tis weer de moeite de laatste tijd, vorige week vrijdag en deze week maandag ook al last gehad doordat er ene voor de trein gesprongen was. Kvind dat echt zo egoistisch, ik zou daar echt moeite mee hebben als treinchauffeur.
Heb zelf ook weer vree gesukkeld met mijn terugrit naar huis, twas iets kapot aan de leidingen ofzo. En daarbij nog de gebruikelijke vertragingen. De NMBS, tzal nooit mijn beste vriend zijn.
ad:En fuck dees, ons labo de vrijdag wordt verlengd. Weer wekelijks die miserie om al dan niet op tijd in de jeugdbeweging te raken.

