Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
W!mpix zei:
Whut? Hoe kunt ge nu nog gaan samenzitten met uw promotor, zit ge al niet bijna tegen uw deadline?

Mijn deadline is ergens in juni 2013?

Beetje kater van gisteren, 't was nochtans op 't gemak. Toch wat proberen studeren vandaag. Wel slecht begonnen want ik heb net ontdekt dat theoretische biologie zot interessant is (en dat is helaas niet wat ik moet studeren). :s

Misericordiam

Legacy Member
Haha, kan't geloven dat het slackt.

1 en 7 september

23 en 31 augustus bij mij :p

Matt.

Legacy Member
Veel te warm om te studeren! En morgen naar een gouden bruiloft in kostuum, afzien!
Ook pas examen 3 en 7 september en dus weinig motivatie. :sop:

Yuut

Legacy Member
maandag thesis afgeven .. gaat zo fout.. in een kamer van 29 graden me laptop op wat een leuke zoooooooooooomer

Burrid

Legacy Member
Meh, ik ben naar blaarmeersen geweest, ging anders toch een onproductieve dag zijn..
Dan wel een inhaalmanoeuvre toepassen als het frisser is!

Fliblit

Legacy Member
Maandag examen en bijna niets gedaan vandaag. Niks van stress. Ik ga morgen nog eens mijn cursus herlezen, hopelijk ga ik het me niet beklagen op het examen maar ik zie niet in hoe ik nog eens kan buizen.

Cadiuro

Legacy Member
Fliblit zei:
Maandag examen en bijna niets gedaan vandaag. Niks van stress. Ik ga morgen nog eens mijn cursus herlezen, hopelijk ga ik het me niet beklagen op het examen maar ik zie niet in hoe ik nog eens kan buizen.

Maandag examen en geen stress, vooral in de voormiddag goed gewerkt, maar ik zie helaas wel hoe ik nog op zou kunnen buizen :s

Fliblit

Legacy Member
Cadiuro zei:
Maandag examen en geen stress, vooral in de voormiddag goed gewerkt, maar ik zie helaas wel hoe ik nog op zou kunnen buizen :s

Welja, ik ook als ik opnieuw dezelfde onmogelijke vragen trek als in 1e zit maar de kans daarop is verwaarloosbaar

Orchidee

Legacy Member
Maandag examen en wel stress :s Kheb het gevoel dat ik weer een achtje zal halen. Desnoods kan ik hem wel tolereren maar liever niet eigenlijk. Stomme fysica!

Yuut

Legacy Member
Burrid zei:
Meh, ik ben naar blaarmeersen geweest, ging anders toch een onproductieve dag zijn..
Dan wel een inhaalmanoeuvre toepassen als het frisser is!

ik dacht ff da blaarmeersen scheldnaam was voor Schoonmeersen xD

anyway meiden succes voor wie morgen nog hard moe blokken, 37-38° morgen ..

ik ben aan het werken geslagen voor thesis, iemand moet het doen .. nog 27 u tijd om het af te krijgen.

Balsaus

Legacy Member
Maandag examen dus heb geen keus , al moet ik morgen enkel herhalen en oef bekijken.
Had in januari een 9 dus hopelijk een 10+ nu.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan