Matt.
Legacy Member
W!mpix zei:Whut? Hoe kunt ge nu nog gaan samenzitten met uw promotor, zit ge al niet bijna tegen uw deadline?
Mijn deadline is ergens in juni 2013?
Beetje kater van gisteren, 't was nochtans op 't gemak. Toch wat proberen studeren vandaag. Wel slecht begonnen want ik heb net ontdekt dat theoretische biologie zot interessant is (en dat is helaas niet wat ik moet studeren).






