TheRedDevils
Legacy Member
Morgenmiddag naar Gent, maandag examen. 
Mijn kot is ideaal gelegen op het 2de verdiep, net onder de zolder van mijn kotbaas. Ik vrees voor een temperatuur van 40 graden op mijn kamer.



Mijn kot is ideaal gelegen op het 2de verdiep, net onder de zolder van mijn kotbaas. Ik vrees voor een temperatuur van 40 graden op mijn kamer.



Oh crap.Zondag kan mogelijk zelfs de warmste dag ooit in ons land worden.




. Helaas moet ik wel nog leren ook 