Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

insomnia

Legacy Member
Kben toch al gaan joggen, nu nog erin slagen te beginnen leren, morgen examen :unsure:

Orchidee

Legacy Member
Vanmorgen vroeg vertrokken naar Gent om niet te veel van mijn dag te verliezen; kom ik hier toe op mijn kot en zie ik dat gans mijn kamer supervuil is. :s Ahja juist, ze gingen deze zomer werken aan de kamers. Dan meer eerst gedweild en het nodigste wat afgekuist. En nu ben ik aan't zweten voor dood (aja wie kuist er nu in een kamer van momenteel al 31°...). Zal mn tweede doucheke nemen van vandaag, en dan proberen in gang te schieten! Nog minder als 24u :unsure:

Fiezik

Legacy Member
Ik ga beginnen aan een opleiding bachelor elektromechanica aan hogent maar ik vraag mij af wat een student moet kennen als basiskennis wiskunde en welke leerstof ze gaan zien tijdens het 1e jaar? :confused:

Aangezien ik al enkele keren heb gemaild met iemand van de hogeschool zelf sta ik nog geen stap verder, ik word constant doorverwezen naar iemand anders en plots verwijst die me dan door naar de website van hogent zelf maar daar kan ik niets terug vinden... :angry:

Fliblit

Legacy Member
Goed. Ik begin zenuwen te krijgen. Nog een klein stukje leren (België na 1830 :unsure:) en dan alles nog eens herlezen. Misschien nog snel eens over mijn reader gaan ook. Fuck, als ik dezelfde schijtvragen krijg als de vorige keer ga ik echt boos worden, ik wil dit nooit meer opnieuw leren.

Als hij mij ècht wil buizen kan hij. De details ken ik niet 100%. Maar in 1e zit waren twee van mijn drie vragen termen die niet eens in mijn cursus stonden :unsure:. Ik heb nu wel een nieuwe, betere cursus maar dat waren echt randvragen. Fuuck

Lospeed

Legacy Member
Morgen examen, normaal is de laatste dag ervoor mijn beste dag. (vandaag dus)
Nu heb ik toch wel bijna niet geslapen door de warmte... :sop:

eivlys

Legacy Member
GGerre zei:
Ik ga beginnen aan een opleiding bachelor elektromechanica aan hogent maar ik vraag mij af wat een student moet kennen als basiskennis wiskunde en welke leerstof ze gaan zien tijdens het 1e jaar? :confused:

Aangezien ik al enkele keren heb gemaild met iemand van de hogeschool zelf sta ik nog geen stap verder, ik word constant doorverwezen naar iemand anders en plots verwijst die me dan door naar de website van hogent zelf maar daar kan ik niets terug vinden... :angry:

ECTS Fiches - Hogeschool Gent

RonnoR

Legacy Member
Bon, ook is beginnen voor vandaag. Temperatuur valt nu nog mee op m'n kamer, dat zal binnen een uur of 3 wel anders zijn vrees ik :(.

Tibokio

Legacy Member
Vrijdag examen filosofie. Moet lukken. Vandaag nog een ganse dag weg, eerst bij de grootouders gaan eten, dan op bezoek bij de andere grootouders, dan 's avonds bij de oom en tante gaan bbq'en. Dat wordt een dag niks leren en weer 100 kilo erbij. :unsure:

edraket

Legacy Member
Haha wtf voor mongolenweer is dit. Amper geslapen. Het is een complot van Frank Deboosere.

Alteration

Legacy Member
Utred zei:
Het gaat precies elke dag slechter ipv beter:s:s

't Wordt hier dan ook steeds warmer en slopender....
Al een week quasi niet geslapen en als de moeheid dan overwint, is daar wel weer een mug.

Vanaf dinsdag zal het hier wel vlotten, maar daar bent ge vet mee als ge nu al herexamens hebt.

Dinsdagland

Legacy Member
Productieve ochtend gehad... heel mijn mailbox uitgekuist. Nu dan toch maar terug beginnen studeren :(

Utred

Legacy Member
Alteration zei:
't Wordt hier dan ook steeds warmer en slopender....

Ik heb daar weinig last van eigenlijk. Ik zet langs alle twee de kanten van mijn appartement ramen open zodat het wat tocht, en mijn living zit 's namiddags niet in de zon. Voor te blokken valt het goed mee, alleen 's nachts is het afzien want dan moet mijn raam en deur toe voor de muggen. En toch zitten er elke nacht:p

kil911ler

Legacy Member
Allé, vandaag laatste dag werken en morgen er dan in vliegen si ^^

Herex vallen 30e en 3e, moet lukken.

Dan vanaf 8 september weer werken tot school begint :p

Nas

Legacy Member
Best dat ik niet op kot in Gent zit. Als dat ginder vanmiddag 35+ graden wordt, dan is het in mijn kot minstens 40 graden.

Vanaf 13u schijnt de zon nl. op mijn raam (van 4m op 2m)

Eerste examen is binnen 10 dagen. Fucking kutrecht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan