Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Iemand

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ah, Hoogstraten :p Had ik nog ni gezien. Ne keer meegeweest me maten die gingen draaien in het jeugdhuis in Wortel...
"Dubstep, drum & bass; moet da derbij of marcheert da hier ni?"
- Me dei veullegheeeit moete ie ni afkomme ze
*Kerel ervoor speelt dit* --> *Een wilde kudde stampers ontstaat*

De discussie daaronder :wtf::rofl:

Aan de coldplayke-discussie heb ik 1 ding toe te voegen: live and let live.

Balsaus

Legacy Member
Fliblit zei:
Als ik zo doordoe ga ik niet door mijn 9 bladzijden geraken vanavond. En ga ik niet naar American Psycho kunnen kijken. :cry:

Coldplayke, de vraag naar tetten is eigen aan de studenthreads! Het is cultuur! Studentencultuur! Waar is da feesje! Hier is da feesje! Woooooooo

Fliblit zei:
Ik kijk al jaren geen tv meer. Al mijn actua vind ik op het internet/radio.

Leugenaar :o

Orchidee

Legacy Member
cdp1193 zei:
OMG ik heb bij mij thuis onze oude mobiele airco gevonden. Ik ga ff'kes m'n kot in een vriezer doen veranderen :D

Gij komt zondag eens langs op mijn kot met die machine? :unsure: Fuck 34°, ik ga kapotzweten in mn kamertje daar!

Cadiuro

Legacy Member
Damn, mn broer staat frontrow bij Chase and Status. Toch een beetje jaloers nu.

MAARJA, IK HEB ISS EN VALLENDE STERREN GEZIEN

josilirios

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ah, Hoogstraten :p Had ik nog ni gezien. Ne keer meegeweest me maten die gingen draaien in het jeugdhuis in Wortel...
"Dubstep, drum & bass; moet da derbij of marcheert da hier ni?"
- Me dei veullegheeeit moete ie ni afkomme ze
*Kerel ervoor speelt dit* --> *Een wilde kudde stampers ontstaat*

Is nu wel een schijf waar ge gewoon op jumpt om te lachen me jumpmuziek, is nog iets anders dan de échte schefkes :p

Th1x4nG

Legacy Member
True maar die marcheerden ook :D
Niets tegen Jump/French tek periode 2004-2007 trouwens, tis vanaf da ketnet erop is gesprongen dat het nogal naar de kleurpotloden is gegaan :p

Cadiuro

Legacy Member
Fucking hell, klig hier al anderhalf uur naar mijn plafond te kijken. Slaap vermedom, ik moet morgen vroeg op :s:s:s

NSA.Rhinox

Legacy Member
Grr @ toledo! Gisteren geactiveerd, maar kgeraak er nog ni in. Kheb geen geduld. :)

Tsubasa

Legacy Member
Vandaag ga ik eens deftig leren verdomme. Om 5u is't familiefeest. Wel wat moe, had American Psycho beter opgepakt.

Forzaracing

Legacy Member
Deze nacht gedroomd over mijn mondeling examen Frans... Twordt tijd dat het dinsdag is en ik een 8 haal.. Deliberaties for the win ! :D

Soulwaxx_

Legacy Member
Je slaat bij het ontbijt de krant open en leest: 'Warmste weekend van het jaar'. Als motivatie kan dat tellen.

:(

Orchidee

Legacy Member
Al twee uur goed bezig, en dat terwijl ik pas om 2u30 in bed zat. Trots op mezelf. :D Het moet ook wel, nog veel te doen tegen maandag...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan