Iemand
Legacy Member
Th1x4nG zei:Ah, HoogstratenHad ik nog ni gezien. Ne keer meegeweest me maten die gingen draaien in het jeugdhuis in Wortel...
"Dubstep, drum & bass; moet da derbij of marcheert da hier ni?"
- Me dei veullegheeeit moete ie ni afkomme ze
*Kerel ervoor speelt dit* --> *Een wilde kudde stampers ontstaat*
De discussie daaronder


Aan de coldplayke-discussie heb ik 1 ding toe te voegen: live and let live.
Had ik nog ni gezien. Ne keer meegeweest me maten die gingen draaien in het jeugdhuis in Wortel... 

Fuck 34°, ik ga kapotzweten in mn kamertje daar!


