Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Ik kijk al jaren geen tv meer. Al mijn actua vind ik op het internet/radio.

cdp1193

Legacy Member
stinky zei:
Weet iemand een goei zwembad opt zuid? Kwestie van nen beir te worden, zonder te gaan fitnessen :).

De Van Eyck? Je moet daar wel een strakke zwembroek dragen dacht ik.

coldplayke

Legacy Member
In de gemeenschappelijke ruimte langs mijn kot staat wss een tv. Lijkt me heel irritant, want ik ben een vroege slaper :sop:

Nas

Legacy Member
coldplayke zei:
In de gemeenschappelijke ruimte langs mijn kot staat wss een tv. Lijkt me heel irritant, want ik ben een vroege slaper :sop:
Als ge vroeg wilt gaan slapen, moet je thuisblijven ze

coldplayke

Legacy Member
Bederf ik uw pret door vroeg te gaan slapen in Leuven tot in Knokke? :unsure:
Ik ga op kot voor mijn studies, niet voor te feesten :)

stinky

Legacy Member
coldplayke zei:
Bederf ik uw pret door vroeg te gaan slapen in Leuven tot in Knokke? :unsure:
Ik ga op kot voor mijn studies, niet voor te feesten :)

De kans is wel groot da ge er een gewoonte van gaat maken om langer op te blijven. Da was bij mij toch het geval...

Nas

Legacy Member
stinky zei:
Das geen probleem. Zo'n boxershortachtige zwembroek gaat nog.
Idd, met zo'n short zwemmen gaat trouwens aan geen kanten. Een jammer is perfect.

Van Eyck sluit wel al om 18u, dacht ik.


coldplayke zei:
Bederf ik uw pret door vroeg te gaan slapen in Leuven tot in Knokke? :unsure:
Ik ga op kot voor mijn studies, niet voor te feesten :)
Euh, zelfs zonder uitgaan blijf je makkelijk tot 24u/1u op. Als je dan zo les om 11u hebt, zeker.

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Bederf ik uw pret door vroeg te gaan slapen in Leuven tot in Knokke? :unsure:
Ik ga op kot voor mijn studies, niet voor te feesten :)

Ja, maar als de andere mensen op de gang lawaai maken tot 1-2u en op donderdagen de feesters toekomen om 3-4u moet je ofwel meedoen, ofwel oordoppen insteken, wat niet helpt als er voor uw deur wordt vergaderd. Geluidsoverlast is er op kot altijd.

stinky

Legacy Member

Th1x4nG

Legacy Member
Ah, Hoogstraten :p Had ik nog ni gezien. Ne keer meegeweest me maten die gingen draaien in het jeugdhuis in Wortel...
"Dubstep, drum & bass; moet da derbij of marcheert da hier ni?"
- Me dei veullegheeeit moete ie ni afkomme ze
*Kerel ervoor speelt dit* --> *Een wilde kudde stampers ontstaat*

stinky

Legacy Member
Mja, nogal logsich dat da lieke populair was hé. Da gij over den plaatselijke danstempel :D.

Het klopt wel da d&b en dubstep hier ni echt marcheert. Vooral hardstyle en hardcore eig. En nog wa opflakkeringen van jump en tek.

In wa voor een streek woon ik eig :).

Fliblit

Legacy Member

coldplayke

Legacy Member
OMG, die disney moppen word ge toch nooit beu he :rofl:

Komende van de mensen die zelf niet effe 'tetten' in google afbeeldingen kunnen typen :s
Wie is er hier het kind :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan