Nas
Legacy Member
Bedankt voor de informatie!Th1x4nG zei:Sinds ik wa meer sport, kan ik echt machtig goed schijten. Golden drop every time.![]()
Als je wil kan ik ook een foto doorsturen van mijn dagelijks momentje op het gemak!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de informatie!Th1x4nG zei:Sinds ik wa meer sport, kan ik echt machtig goed schijten. Golden drop every time.![]()
Th1x4nG zei:Sinds ik wa meer sport, kan ik echt machtig goed schijten. Golden drop every time.![]()

Th1x4nG zei:En... Wààr zit gij precies?![]()
Hier is het weer bakken en braden. Tot de vaststelling gekomen dat er eigenlijk nog meer oefeningen statistiek waren dan ik dacht. Het wordt sowieso weer eens spannend morgen, terwijl dat eigenlijk niet had gehoefd.
De Burn stond 3+1 gratis, tis ni slecht maar wat een plakboel. Daar mogen ze ook es een lightversie van maken... Of toch een met maar een derde van de suiker in. Wanneer staat de Nalu nog eens in promo?![]()
Nas zei:Ge moet wel ooit eens beginnen e
Th1x4nG zei:@lantaarn: 4e zit? Ik ken er nog hoor, ma was het dan zo lastig om punten te sprokkelen op die novembertest?

Th1x4nG zei:Sinds ik wa meer sport, kan ik echt machtig goed schijten. Golden drop every time.![]()
lantaarnpaal zei:ja, ik dacht dat ik het kende... niet dus (op die oefentest een 11 gehaald ofzoiets)
Ik hoop gewoon dat ik hierop minimum een 8 haal, op bank en fin erdoor, en punt op ict maakt niet zoveel uit.
Dan tolereer ik sowieso ict en m&p... dikste schijtvakken ooit![]()



edraket zei:Na de 4de keer moetge toestemming krijgen en ge moogt het in totaal 6 keer doen. Ik ben al tot 5 keer geraakt![]()

tommie314 zei:Bron? Op de UGent mag je vakken zoveel doen als je wil, zolang je studiepunten hebt enzo uiteraard

²Burrid zei:Toch verschrikkelijk.. leren tijdens zo een hitte. Ik zou veel liever ergens buiten zitten en genieten van het goeie weer nu het nog kan. België kennende duurt het maar een aantal dagen en het is gedaan voor een jaar.
Fliblit zei:Als ge nu buist, is het dan gedaan of mag je zoveel keer proberen als je wil? Een vriend van me moet nu voor de vierde keer lineaire algebra doen en als hij niet slaagt mag hij niet meer verderdoen
10 bladzijden in 1u40! Volle concentratie nochtans. Nog 20 bladzijden te gaan vandaag
Ook een hele zak stroopwafeltjes gevonden![]()