Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Sinds ik wa meer sport, kan ik echt machtig goed schijten. Golden drop every time. :D
Bedankt voor de informatie!

Als je wil kan ik ook een foto doorsturen van mijn dagelijks momentje op het gemak!

Th1x4nG

Legacy Member
'inb4 tmi' vergeten bijzetten :D

@lantaarn: 4e zit? Ik ken er nog hoor, ma was het dan zo lastig om punten te sprokkelen op die novembertest?

NotoriousP

Legacy Member
Th1x4nG zei:
En... Wààr zit gij precies? :D
Hier is het weer bakken en braden. Tot de vaststelling gekomen dat er eigenlijk nog meer oefeningen statistiek waren dan ik dacht. Het wordt sowieso weer eens spannend morgen, terwijl dat eigenlijk niet had gehoefd. :)
De Burn stond 3+1 gratis, tis ni slecht maar wat een plakboel. Daar mogen ze ook es een lightversie van maken... Of toch een met maar een derde van de suiker in. Wanneer staat de Nalu nog eens in promo? :cry:

Mja hier was het bewolkt tot +/- 1u, daarna ben ik in gang gevlogen en ben praktisch klaar voor vandaag ^^

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
@lantaarn: 4e zit? Ik ken er nog hoor, ma was het dan zo lastig om punten te sprokkelen op die novembertest?

ja, ik dacht dat ik het kende... niet dus (op die oefentest een 11 gehaald ofzoiets)

Ik hoop gewoon dat ik hierop minimum een 8 haal, op bank en fin erdoor, en punt op ict maakt niet zoveel uit.

Dan tolereer ik sowieso ict en m&p... dikste schijtvakken ooit :sop:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Sinds ik wa meer sport, kan ik echt machtig goed schijten. Golden drop every time. :D

Ge moet dan in combinatie ook nog meer koffie drinken en meer volkorenproducten eten.

Blissful shits, ALL the time.

Suphafly

Legacy Member
nog 2.5 dagen om wiskunde van semester 1 op hogeschool te leren

ja, een genie zal ik toch nooit worden :p
respect voor de mensen, die wiskunde op hoog niveau doen...

Fliblit

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
ja, ik dacht dat ik het kende... niet dus (op die oefentest een 11 gehaald ofzoiets)

Ik hoop gewoon dat ik hierop minimum een 8 haal, op bank en fin erdoor, en punt op ict maakt niet zoveel uit.

Dan tolereer ik sowieso ict en m&p... dikste schijtvakken ooit :sop:

Als ge nu buist, is het dan gedaan of mag je zoveel keer proberen als je wil? Een vriend van me moet nu voor de vierde keer lineaire algebra doen en als hij niet slaagt mag hij niet meer verderdoen :(

10 bladzijden in 1u40! Volle concentratie nochtans. Nog 20 bladzijden te gaan vandaag :(

Ook een hele zak stroopwafeltjes gevonden :)

edraket

Legacy Member
Na de 4de keer moetge toestemming krijgen en ge moogt het in totaal 6 keer doen. Ik ben al tot 5 keer geraakt :cool:

lantaarnpaal

Legacy Member
edraket zei:
Na de 4de keer moetge toestemming krijgen en ge moogt het in totaal 6 keer doen. Ik ben al tot 5 keer geraakt :cool:

technisch gezien is het mijn 2de keer, vermits dat een ander vak is volgens het ISP :unsure:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik heb nog nooit een vak meer als 2x moeten doen... heb wel al belachelijk veel vakken 2x moeten doen :unsure:

Lospeed

Legacy Member
Alles al snappen , niet het beste gevoel tijdens blokken want dan ga ik er veel te rap over en kan het weer op details aankomen... Stomme 9s! :angry:

Burrid

Legacy Member
Toch verschrikkelijk.. leren tijdens zo een hitte. Ik zou veel liever ergens buiten zitten en genieten van het goeie weer nu het nog kan. België kennende duurt het maar een aantal dagen en het is gedaan voor een jaar.

mla

Legacy Member
Burrid zei:
Toch verschrikkelijk.. leren tijdens zo een hitte. Ik zou veel liever ergens buiten zitten en genieten van het goeie weer nu het nog kan. België kennende duurt het maar een aantal dagen en het is gedaan voor een jaar.
²

gvd bijna heel juli regen en dan tijdens de examenperiode goe weer. Alléja voor mij mag het wel iets frisser zijn tbh.
Kga in ieder geval sebiet toch maar een bbq doen bij ne maat, kzit hier toch maar naar mijn boek te staren. Leren zal iets voor deze nacht zijn..

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Als ge nu buist, is het dan gedaan of mag je zoveel keer proberen als je wil? Een vriend van me moet nu voor de vierde keer lineaire algebra doen en als hij niet slaagt mag hij niet meer verderdoen :(

10 bladzijden in 1u40! Volle concentratie nochtans. Nog 20 bladzijden te gaan vandaag :(

Ook een hele zak stroopwafeltjes gevonden :)

Het monitoraat heeft ons verteld dat je een vak altijd 4 keer mag afleggen. Je mag het 6 keer afleggen als je CSE meer dan 50% is. Dus als je voor meer dan 50% van je ingezette studiepunten bent geslaagd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan