Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Tjee

Legacy Member
Exorikos zei:
Wat voor boek wil je? Welk onderwerp (hoge-energie, klassieke mechanica, kernfysica, ...), stijl (geschiedenis, populair-wetenschappelijk)? :)

Euh, tja, ik ben een complete leek dus ik dacht aan iets zeer algemeens, als ik mij dan ergens verder in interesseer kan ik altijd nog later een gespecialiseerd boek daarover lezen :p
Populair-Wetenschappelijk klinkt goed.

TheRedDevils

Legacy Member
Tijd om deze nog eens boven te halen.

[youtube]ykwqXuMPsoc[/youtube]

:music:

Exorikos

Legacy Member
Tjee zei:
Euh, tja, ik ben een complete leek dus ik dacht aan iets zeer algemeens, als ik mij dan ergens verder in interesseer kan ik altijd nog later een gespecialiseerd boek daarover lezen :p
Populair-Wetenschappelijk klinkt goed.

E=mc2: A Biography of the World's Most Famous Equation: David Bodanis: 9780425181645: Amazon.com: Books Hier heb ik in het middelbaar wel van genoten.


The Cosmic Landscape: String Theory and the Illusion of Intelligent Design: Leonard Susskind: 9780316013338: Amazon.com: Books Vond ik ook heel erg goed.

Nas

Legacy Member
Tjee zei:
Ik gebruik al lang geen schema's meer, ik schat mezelf altijd verkeerd in :p
(lees: te hoog)
Ik heb enkel in gedachten een schema, ik schrijf dat niet op. Meestal zit ik er ook grandioos naast, daarmee

Cadiuro

Legacy Member
Nas zei:
Ik heb enkel in gedachten een schema, ik schrijf dat niet op. Meestal zit ik er ook grandioos naast, daarmee

Dit.

Of het ook een efficiente methode is, daar ga ik me niet over uitspreken.

Exorikos

Legacy Member
De meest efficiënte methode is leren voor jezelf een haalbaar schema opstellen. Als je dat niet kan, dan heb je gewoon niet genoeg tijd aan studeren gespendeerd. Anders zou je jezelf beter kunnen inschatten.

Fliblit

Legacy Member
Ik heb altijd een schema, maar nooit erg gedetailleerd. Gewoon van 10 tot 12 augustus doe ik dit, van 13 tot 16 dit, van 17 tot 20 dit...

Duckwhisperer

Legacy Member
Extra lange pauzes gepakt in de fitness, heet wijf me diepe decolté :drool:


:unsure:

W!mpix

Legacy Member
Matt. zei:
Slechte dag vandaag, thesis-gewijs. Morgen samenzitten met promotor, ik ben benieuwd. Ik zou nog wat moeten studeren maar 't zal erweer niet van komen denk ik.

Whut? Hoe kunt ge nu nog gaan samenzitten met uw promotor, zit ge al niet bijna tegen uw deadline?

Tsubasa

Legacy Member
Dagske pkp was de moeite. Maar zo naar huis rijden ipv zat wezen en op de camping feest vieren... Nee, dit is éénmalig :p. Wel pijnlijk als er veel van uw vrienden zijn.

Nooby4Ever

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik heb altijd een schema, maar nooit erg gedetailleerd. Gewoon van 10 tot 12 augustus doe ik dit, van 13 tot 16 dit, van 17 tot 20 dit...

² werkt wel goed vind ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan