glashelder
Legacy Member
Ja, hetzelfde hier. Ik schrijf het ook nooit op, ik kan dat wel onthouden :Ik heb altijd een schema, maar nooit erg gedetailleerd. Gewoon van 10 tot 12 augustus doe ik dit, van 13 tot 16 dit, van 17 tot 20 dit...
Doet me denken aan die voorbeeldschema's die we kregen in het eerste jaar van het monitoraat. Een of ander onmogelijk schema waarbij zo'n beetje van minuut tot minuut staat met welke blz je zou moeten bezig zijn, hoe lang je denkt bezig te zijn met blz 11-13, etc.
Geen wonder dat er zoveel mensen buizen, volgens mij zijn die eerst anderhalve week bezig om zo'n schema in elkaar te steken.






