Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Ik heb altijd een schema, maar nooit erg gedetailleerd. Gewoon van 10 tot 12 augustus doe ik dit, van 13 tot 16 dit, van 17 tot 20 dit...
Ja, hetzelfde hier. Ik schrijf het ook nooit op, ik kan dat wel onthouden ::p

Doet me denken aan die voorbeeldschema's die we kregen in het eerste jaar van het monitoraat. Een of ander onmogelijk schema waarbij zo'n beetje van minuut tot minuut staat met welke blz je zou moeten bezig zijn, hoe lang je denkt bezig te zijn met blz 11-13, etc.

Geen wonder dat er zoveel mensen buizen, volgens mij zijn die eerst anderhalve week bezig om zo'n schema in elkaar te steken.

zilvermeeuw

Legacy Member
Een schema dient voor mij vooral om zo zicht te krijgen op hoeveel het is en hoeveel tijd ik nog heb. Ik heb sowieso iets aan het opstellen, bvb tijdens mijn thesis deed het mij beseffen hoeveel ik nog wel niet moest doen en dan schoot ik wel in gang.

Utred

Legacy Member
Zijn er mensen die gedetailleerder dan per dag plannen? Lijkt me nogal idioot.
Tenzij je 7 vakken op 2 dagen moet doen ofzo:unsure:

Bananarama

Legacy Member
Ik tel gewoon altijd uit hoeveel dagen per vak ik heb, en dan hoeveel blz per dag ik zeker gedaan moet krijgen. Maar zo per uur gaan uitrekenen is te zot...

mla

Legacy Member
juist eerste examen gehad. Ik dacht dat het goed ging tot ik mensen 6 volgeschreven bladzijden zag afgeven en ik had maar 1,5blz :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Sebiet naar kot, geen laptop/gitaar/tv/strips/...

Enkel nog gsm, maar dat gaat toch sneller vervelen.

Also, dicht bij de bib, dus kan heel gemakkelijk daar gaan zitten als 't niet lukt.

Fliblit

Legacy Member
mla zei:
juist eerste examen gehad. Ik dacht dat het goed ging tot ik mensen 6 volgeschreven bladzijden zag afgeven en ik had maar 1,5blz :unsure:

Je moet je daar niets van aantrekken, ik vraag mij soms ook af wat mensen in godsnaam allemaal opschrijven. Antwoord op de vraag, niet meer, niet minder. Sommigen schrijven hun ganse cursus op voor een vraag die je in een halve blz kan beantwoorden.

Th1x4nG

Legacy Member
NotoriousP zei:
Bah geen zonnig weer, zo studeer ik ni :(

En... Wààr zit gij precies? :D
Hier is het weer bakken en braden. Tot de vaststelling gekomen dat er eigenlijk nog meer oefeningen statistiek waren dan ik dacht. Het wordt sowieso weer eens spannend morgen, terwijl dat eigenlijk niet had gehoefd. :)
De Burn stond 3+1 gratis, tis ni slecht maar wat een plakboel. Daar mogen ze ook es een lightversie van maken... Of toch een met maar een derde van de suiker in. Wanneer staat de Nalu nog eens in promo? :cry:

Nas

Legacy Member
Laatste 10 pagina's van dit kutvak. Moeilijkste pagina's ooit.

Henk Roose krijgt mijn maatje 46 in zijn gezicht als ik buis

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Laatste 10 pagina's van dit kutvak. Moeilijkste pagina's ooit.

Henk Roose krijgt mijn maatje 46 in zijn gezicht als ik buis
Met bedreigende vragen gaat ge geen gewenste antwoorden krijg he



ofzoiets lol

Orchidee

Legacy Member
Utred zei:
Zijn er mensen die gedetailleerder dan per dag plannen? Lijkt me nogal idioot.
Tenzij je 7 vakken op 2 dagen moet doen ofzo:unsure:

Ik, vorige examenperiode. Khad voor ieder vak 1 dag, of max eens 1,5 dag. Voor sommige vakken was dit meer dan genoeg, voor andere veel te weinig dus om niet afwisselend 4u en dan eens 18u op een dag te moeten blokken, was een beetje planning wel nodig. Khad dit ook vooral gedaan omdat ik geen blok had en eigenlijk amper voorbereid was op mn examenperiode.
Een echte goede planning, daar kruipt wel veel tijd in om te maken. Ahja, dan weet een mens wat te doen op de trein naar huis :unsure:

Nu is het totaal omgekeerd, heb gewoon een aantal dagen geteld per vak. En 't vordert nie goed om te leren, kheb precies te weinig herexamens om genoeg een examengevoel te krijgen. :s

Cadiuro

Legacy Member
Kot beetje gekuist, enkel nog leerstof te vinden zolang ge ni in de klein hoekskes kijkt. Tijd voor de mathematieken!

Th1x4nG

Legacy Member
Sinds ik wa meer sport, kan ik echt machtig goed schijten. Golden drop every time. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan