AmandaH
Legacy Member
uwe vriend heeft het misLaBuenaVida zei:Effe een vraagje,
Ik ga veranderen van richting (hoger onderwijs). Normaal zijn er nu herexamens, maar ik ga die dus niet meedoen. Nu zegt er een vriend van mij dat ik minstens 4 herexamens moet gaan ondertekenen dat ik ze zogezegd heb meegedaan om te tonen aan de staat dat ik nog student ben? Is dit wel zo?
Ik ga mij nu al voorinschrijven in de nieuwe richting en later op de week definitief.




