Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

AmandaH

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Effe een vraagje,
Ik ga veranderen van richting (hoger onderwijs). Normaal zijn er nu herexamens, maar ik ga die dus niet meedoen. Nu zegt er een vriend van mij dat ik minstens 4 herexamens moet gaan ondertekenen dat ik ze zogezegd heb meegedaan om te tonen aan de staat dat ik nog student ben? Is dit wel zo?

Ik ga mij nu al voorinschrijven in de nieuwe richting en later op de week definitief.
uwe vriend heeft het mis

Nas

Legacy Member
Ja, effe gepraat, naam gevraagd, gefacebooked. Blijkt dat die dus bezet is.
ZO MET MIJN GEVOELENS SPELEN, IK BREEK DIE HAAR KNIESCHIJVEN

Nooby4Ever

Legacy Member
Ging redelijk goed vandaag, vroeger klaar dan gepland :)
Na het eten nog wel eens grondig herhalen.

Duckwhisperer

Legacy Member
Nas zei:
Ja, effe gepraat, naam gevraagd, gefacebooked. Blijkt dat die dus bezet is.
ZO MET MIJN GEVOELENS SPELEN, IK BREEK DIE HAAR KNIESCHIJVEN

Sowieso daje haar naam ergens van haar blad hebt afgelezen e :s:s

Put_met_keren

Legacy Member
edraket zei:
Vree moeilijk kan dienen excel toch nie zijn :s:s:s
Wa richting isda?

Voor u misschien niet :p
Maar voor mij is dat precies allemaal chinees :s 'k Heb totaal geen inzicht.
En ik ben blijkbaar niet de enige, denk dat er meer gebuisden zijn dan geslaagden. Ze gaan volgende week zelfs speciaal 2 Excel-opfrissingsmomenten organiseren. Ik ben al ingeschreven, zo spaar ik toch minstens 30 euro uit :)

Office Management is de richting btw.

Matt.

Legacy Member
Slechte dag vandaag, thesis-gewijs. Morgen samenzitten met promotor, ik ben benieuwd. Ik zou nog wat moeten studeren maar 't zal erweer niet van komen denk ik.

GSTT

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Voor u misschien niet :p
Maar voor mij is dat precies allemaal chinees :s 'k Heb totaal geen inzicht.
En ik ben blijkbaar niet de enige, denk dat er meer gebuisden zijn dan geslaagden. Ze gaan volgende week zelfs speciaal 2 Excel-opfrissingsmomenten organiseren. Ik ben al ingeschreven, zo spaar ik toch minstens 30 euro uit :)

Office Management is de richting btw.
Het is toch moeilijker dan ALS functies hoop ik?

Hoeveelste jaar? Welke functies?

TheRedDevils

Legacy Member
Hopelijk ligt mijn rekenmachine die ik mag gebruiken op het examen in Gent, anders ben ik gescheten. :)
Je mag geen TI-84 etc gebruiken omdat je zou kunnen spieken vermoed ik. Wie spiekt er nu nog :unsure:

Exorikos

Legacy Member
Het wordt zwaar. We hebben zondag, maandag, dinsdag beam en we zijn maar met 5. Dat wordt 20u werken per dag en 3 uur slapen. :')

Tjee

Legacy Member
Exorikos, een vraagje, ik zou graag eens een boek over fysica lezen maar ik zou bij god niet weten waar te beginnen. Wat kan je mij aanraden?

Exorikos

Legacy Member
Wat voor boek wil je? Welk onderwerp (hoge-energie, klassieke mechanica, kernfysica, ...), stijl (geschiedenis, populair-wetenschappelijk)? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan