Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ok dus

Van de laatste examenperiode had ik een 13 op Geschiedenis, 11 op Grondslagen vd Chemie, 5 op Milieuchemie (vooral daar was ik wel van verbaasd/teleurgesteld, had meer verwacht), 5 op Fysica (meer dan verwacht), Wiskunde I 8 en Wiskunde II 4.

Dikke kak dat de meeste mensen constant door wiskunde en fysica worden tegengehouden :s

josilirios

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ok dus

Van de laatste examenperiode had ik een 13 op Geschiedenis, 11 op Grondslagen vd Chemie, 5 op Milieuchemie (vooral daar was ik wel van verbaasd/teleurgesteld, had meer verwacht), 5 op Fysica (meer dan verwacht), Wiskunde I 8 en Wiskunde II 4.

Op twee jaar heb ik nu 14 vakken opgenomen, waarvan ik er uiteindelijk 10 geslaagd ben.

Daarnet ingeschreven voor de KHL Lerarenopleiding Secundair Onderwijs Aardrijkskunde/Informatica.
Khoop dat die informatica geen probleem gaat zijn (wiskunde gebuisd, weet je nog), maar die kerel aan de infodag zei van niet. En als het toch niet zou lukken, kan ik in het eerste semester nog makkelijk van vak wisselen.

Leerkracht informatica geeft wel goede jobuitwegen, ook buiten het onderwijs.
Kheb ook al meteen twee vrijstellingen, 1 voor semester 1 van jaar 1 en een 1 voor semester 1 van jaar 2. Aw yeah.

Succes brew!

Misericordiam

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ok dus

Van de laatste examenperiode had ik een 13 op Geschiedenis, 11 op Grondslagen vd Chemie, 5 op Milieuchemie (vooral daar was ik wel van verbaasd/teleurgesteld, had meer verwacht), 5 op Fysica (meer dan verwacht), Wiskunde I 8 en Wiskunde II 4.

Op twee jaar heb ik nu 14 vakken opgenomen, waarvan ik er uiteindelijk 10 geslaagd ben.

Daarnet ingeschreven voor de KHL Lerarenopleiding Secundair Onderwijs Aardrijkskunde/Informatica.
Khoop dat die informatica geen probleem gaat zijn (wiskunde gebuisd, weet je nog), maar die kerel aan de infodag zei van niet. En als het toch niet zou lukken, kan ik in het eerste semester nog makkelijk van vak wisselen.

Leerkracht informatica geeft wel goede jobuitwegen, ook buiten het onderwijs.
Kheb ook al meteen twee vrijstellingen, 1 voor semester 1 van jaar 1 en een 1 voor semester 1 van jaar 2. Aw yeah.

gl bro

josilirios

Legacy Member
Wie koopt er dan ook retina om wa op paint te sukkelen :s:s

DEN DEZE GAAT NAAR TZEEKE HOMOOOOS tot zondag xxxx

Naradia

Legacy Member
Jeugd voor de vierde keer gebuisd, terwijl het echt goed ging.
Prob. naar de examencommissie als hij het op de feedback niet wil veranderen naar een 10, enige vak dak niet door geraak in mijn bachelor. Puur omdat hij willekeur doet van mensen die wel, en mensen die niet door mogen.

edraket

Legacy Member
lol, no fucking way. iPhone gevallen daarjuist, gebarsten. THE FUCKING IRONY

em is echt al tienduust keer gevallen en nu gaatem efkes barsten

Exorikos

Legacy Member
edraket zei:
lol, no fucking way. iPhone gevallen daarjuist, gebarsten. THE FUCKING IRONY

em is echt al tienduust keer gevallen en nu gaatem efkes barsten

Karma :s:s:s:s:s:s

Smiley's typen gaat trager met qwerty. :s Het idiote is dat ik er niet aan gedacht had om mijn netbook qwerty te kopen, zoals de andere pc's die ik gebruik.

glashelder

Legacy Member
Ik ben een coldplayke aan 't doen :unsure: Doordat ik veranderd ben van minor, heb ik het eerste minorvak niet meegedaan en ik heb geen idee of dat wel belangrijk is. Maar nu heb ik gezien dat al die lessen opgenomen werden en die staan gewoon online. Dus op 't gemak luisteren en ondertussen spelletjes spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan