Ok dus
Van de laatste examenperiode had ik een 13 op Geschiedenis, 11 op Grondslagen vd Chemie, 5 op Milieuchemie (vooral daar was ik wel van verbaasd/teleurgesteld, had meer verwacht), 5 op Fysica (meer dan verwacht), Wiskunde I 8 en Wiskunde II 4.
Op twee jaar heb ik nu 14 vakken opgenomen, waarvan ik er uiteindelijk 10 geslaagd ben.
Daarnet ingeschreven voor de KHL Lerarenopleiding Secundair Onderwijs Aardrijkskunde/Informatica.
Khoop dat die informatica geen probleem gaat zijn (wiskunde gebuisd, weet je nog), maar die kerel aan de infodag zei van niet. En als het toch niet zou lukken, kan ik in het eerste semester nog makkelijk van vak wisselen.
Leerkracht informatica geeft wel goede jobuitwegen, ook buiten het onderwijs.
Kheb ook al meteen twee vrijstellingen, 1 voor semester 1 van jaar 1 en een 1 voor semester 1 van jaar 2. Aw yeah.