McGregor
Legacy Member
Balsaus zei:Greg , als ik heb dus dan 12 std wisk , 6 psychologie en 6 m&p van 1ste. Ik wil 66 std punten opnemen over het jaar , wat van 2de zou ik moeten laten vallen volgens u? Liefst de zwaarste dan uitstellen.
Ik had statistiek vorig jaar laten vallen. Maar ik had er dan wel 73 opgenomen (de 2 wiskunde, psy, en fra moest ik opnieuw doen.)
Dus eerst uw vakken van 1 bach opnemen. Dan aanvullen. Ik zou ook kijken naar de datums van de examens. Want dit jaar had ik een examen om 14u en de volgende dag al weer eentje om 9u. Plezant is anders.
Van het eerste semester zijn de moeilijkste toch statistiek en Operationeel onderzoek. Het 2de semester is moeilijker te zeggen omdat er nu een nieuwe prof zal zijn voor productie en logistiek management.



, dus dan zou ik dat niet kunnen meedoen :/ (tenzij de prof zo vriendelijk is om voor mij uitzondering te maken natuurlijk)