Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

SoYeah

Legacy Member
McGregor zei:
Dat weet ik niet. Kijk anders voor de zekerheid eens op toledo.

Heb ik reeds gedaan. Niets speciaals. In mijn webmail ook nog niets.
In het KU Loket staat er enkel : September 'Geregistreerd voor examenperiode'
Maar dus nog geen vaststelling van de resultaten met date stamp.

lantaarnpaal

Legacy Member
SoYeah zei:
Heb ik reeds gedaan. Niets speciaals. In mijn webmail ook nog niets.
In het KU Loket staat er enkel : September 'Geregistreerd voor examenperiode'
Maar dus nog geen vaststelling van de resultaten met date stamp.

De mensen die er iets doorhebben krijgen eerst de punten :p






















:unsure:

SoYeah

Legacy Member
Haha, ik bel die Ramona en ze zegt dat ik nog moet wachten. 10 seconden later hoor ik webmail. Resultaten beschikbaar. lol

Brek

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Wat zijn de gemakkelijkere vakken TEW in 3de bach?

Er zijn 4 verplichte vakken: Management Accounting, Arbeidssociologie, Fiscaal- en arbeidsovereenkomstrecht en Kwantitatieve beleidsmethoden.
Eerste 3 opgenomen en allemaal makkelijk door (altijd 14 gehaald), enkel lessen gevolgd van fiscaal recht omdat ik dat nog boeiend vond en het daar wel belangrijk is.
De rest hangt af van uw keuzevakken en de major en minor die ge kiest natuurlijk.

edit: Wijsbegeerte en RZL zijn ook makkelijk, maar daar gaat ge u vast wel aan ergeren eenmaal ge het aan het blokken zijt. :unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Ik zit met het probleem dat ik misschien wil afzien van ERB te gaan doen, maar er interesseert me van die 4 normale majors geen enkele.

lantaarnpaal

Legacy Member
Brek zei:
Er zijn 4 verplichte vakken: Management Accounting, Arbeidssociologie, Fiscaal- en arbeidsovereenkomstrecht en Kwantitatieve beleidsmethoden.
Eerste 3 opgenomen en allemaal makkelijk door (altijd 14 gehaald), enkel lessen gevolgd van fiscaal recht omdat ik dat nog boeiend vond en het daar wel belangrijk is.
De rest hangt af van uw keuzevakken en de major en minor die ge kiest natuurlijk.

Ja maar, wat is makkelijk volgens u? (vergeleken met een vak van het eerste jaar bv)


Iemand Frans III al gedaan trouwens?

Brek

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Ja maar, wat is makkelijk volgens u? (vergeleken met een vak van het eerste jaar bv)


Iemand Frans III al gedaan trouwens?

Management Accounting en Arbeidssociologie. Op fiscaal recht buizen er toch ieder jaar nog redelijk wat naar 't schijnt.
Kwantitatieve beleidsmethoden is dat vak waar ze hetzelfde boek gebruiken als bij OO dus zo gemakkelijk zal het wel niet zijn, dat zal ik volgend jaar wel zien. :unsure:

lantaarnpaal

Legacy Member
Brek zei:
Management Accounting en Arbeidssociologie. Op fiscaal recht buizen er toch ieder jaar nog redelijk wat naar 't schijnt.
Kwantitatieve beleidsmethoden is dat vak waar ze hetzelfde boek gebruiken als bij OO dus zo gemakkelijk zal het wel niet zijn, dat zal ik volgend jaar wel zien. :unsure:

Wat voor majoren hebt gij genomen?


Ik denk eraan om Marketing en overheidsmanagement te nemen, kweet wel niet of die makkelijk/moeilijk zijn :s

Brek

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Wat voor majoren hebt gij genomen?


Ik denk eraan om Marketing en overheidsmanagement te nemen, kweet wel niet of die makkelijk/moeilijk zijn :s

Marketing en Productie&Logistiek. Maar voor volgend jaar in m'n master toch gekozen voor Marketing en Accountancy/Financiering omdat P&L me niet meer zo kon boeien.

Marketing is gemakkelijk en als ik die vakken zie die bij overheidsmanagement gegeven worden (heb zelf het vak overheidsmanagement als keuzevak opgenomen) gaat dat ook echt niet moeilijk worden.

sevencrowns

Legacy Member
Nog mensen hier die toevallig starten met communicatiemanagement aan Xios?

josilirios

Legacy Member
boys 't is ier om te klagen he, niet om gans uwen uurrooster samen te stellen :s

Misericordiam

Legacy Member
Lol, naar twee examens geweest me slecht gevoel.

Eerste, hoerechance gehad met de vragen

Tweede, ging een randgevalleke worden: derop of eronder

Respectievelijk 14 en 12

:cool:

Cadiuro

Legacy Member
Ok dus

Van de laatste examenperiode had ik een 13 op Geschiedenis, 11 op Grondslagen vd Chemie, 5 op Milieuchemie (vooral daar was ik wel van verbaasd/teleurgesteld, had meer verwacht), 5 op Fysica (meer dan verwacht), Wiskunde I 8 en Wiskunde II 4.

Op twee jaar heb ik nu 14 vakken opgenomen, waarvan ik er uiteindelijk 10 geslaagd ben.

Daarnet ingeschreven voor de KHL Lerarenopleiding Secundair Onderwijs Aardrijkskunde/Informatica.
Khoop dat die informatica geen probleem gaat zijn (wiskunde gebuisd, weet je nog), maar die kerel aan de infodag zei van niet. En als het toch niet zou lukken, kan ik in het eerste semester nog makkelijk van vak wisselen.

Leerkracht informatica geeft wel goede jobuitwegen, ook buiten het onderwijs.
Kheb ook al meteen twee vrijstellingen, 1 voor semester 1 van jaar 1 en een 1 voor semester 1 van jaar 2. Aw yeah.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan