SoYeah
Legacy Member
McGregor zei:KU Leuven?
Yep. Wordt het alfabetisch verdeeld?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
McGregor zei:KU Leuven?
SoYeah zei:Yep. Wordt het alfabetisch verdeeld?
McGregor zei:Dat weet ik niet. Kijk anders voor de zekerheid eens op toledo.
SoYeah zei:Heb ik reeds gedaan. Niets speciaals. In mijn webmail ook nog niets.
In het KU Loket staat er enkel : September 'Geregistreerd voor examenperiode'
Maar dus nog geen vaststelling van de resultaten met date stamp.


lantaarnpaal zei:Wat zijn de gemakkelijkere vakken TEW in 3de bach?

Brek zei:Er zijn 4 verplichte vakken: Management Accounting, Arbeidssociologie, Fiscaal- en arbeidsovereenkomstrecht en Kwantitatieve beleidsmethoden.
Eerste 3 opgenomen en allemaal makkelijk door (altijd 14 gehaald), enkel lessen gevolgd van fiscaal recht omdat ik dat nog boeiend vond en het daar wel belangrijk is.
De rest hangt af van uw keuzevakken en de major en minor die ge kiest natuurlijk.
lantaarnpaal zei:Ja maar, wat is makkelijk volgens u? (vergeleken met een vak van het eerste jaar bv)
Iemand Frans III al gedaan trouwens?

Brek zei:Management Accounting en Arbeidssociologie. Op fiscaal recht buizen er toch ieder jaar nog redelijk wat naar 't schijnt.
Kwantitatieve beleidsmethoden is dat vak waar ze hetzelfde boek gebruiken als bij OO dus zo gemakkelijk zal het wel niet zijn, dat zal ik volgend jaar wel zien.![]()

lantaarnpaal zei:Wat voor majoren hebt gij genomen?
Ik denk eraan om Marketing en overheidsmanagement te nemen, kweet wel niet of die makkelijk/moeilijk zijn![]()
sevencrowns zei:Nog mensen hier die toevallig starten met communicatiemanagement aan Xios?
josilirios zei:boys 't is ier om te klagen he, niet om gans uwen uurrooster samen te stellen![]()
