Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ok dus

Van de laatste examenperiode had ik een 13 op Geschiedenis, 11 op Grondslagen vd Chemie, 5 op Milieuchemie (vooral daar was ik wel van verbaasd/teleurgesteld, had meer verwacht), 5 op Fysica (meer dan verwacht), Wiskunde I 8 en Wiskunde II 4.

Op twee jaar heb ik nu 14 vakken opgenomen, waarvan ik er uiteindelijk 10 geslaagd ben.

Daarnet ingeschreven voor de KHL Lerarenopleiding Secundair Onderwijs Aardrijkskunde/Informatica.
Khoop dat die informatica geen probleem gaat zijn (wiskunde gebuisd, weet je nog), maar die kerel aan de infodag zei van niet. En als het toch niet zou lukken, kan ik in het eerste semester nog makkelijk van vak wisselen.

Leerkracht informatica geeft wel goede jobuitwegen, ook buiten het onderwijs.
Kheb ook al meteen twee vrijstellingen, 1 voor semester 1 van jaar 1 en een 1 voor semester 1 van jaar 2. Aw yeah.
Echt kut dat je door die fysica en wiskunde moet stoppen:(
Veel succes met de lerarenopleiding!

Racing_Genk

Legacy Member
Wat zijn makkelijke keuzevakken in TEW voor het 2e jaar?

Ik dacht al aan overheidsmanagement en Internationale organisaties

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Internationale organisaties

Zalig vak vond ik, heel interessante lessen, goeie prof, leerstof gaat over recente gebeurtenissen (vorig jaar voornamelijk Syrië&de VN, en over de Bretton-woods instellingen (IMF, wereldbank))

Dionysus

Legacy Member
Iemand tips voor keuzevak in 2e bachelor rechten aan de KUL? Heel lange lijst, moeilijk kiezen.
Daarnaast: in welk semester neem je best het keuzevak? Het eerste lijkt op papier wel chill, is dat in praktijk ook zo?

_ns_?

Utred

Legacy Member
Eigen stem en spraakvorming: 10
Basisbegrippen logopedie: 18

Fuck ik ben blij met die 10. Als ik dat vak opnieuw had moeten doen was ik depressief geworden.

Totaalscore: 797/1000:cool:

Alteration

Legacy Member
Utred zei:
Eigen stem en spraakvorming: 10
Basisbegrippen logopedie: 18

Fuck ik ben blij met die 10. Als ik dat vak opnieuw had moeten doen was ik depressief geworden.

Totaalscore: 797/1000:cool:

Nice.

En minoren kiezen is toch een apen/giswerk. Al een geluk dat er veel keuzes wegvallen door overlapping in het lessenrooster.

Orchidee

Legacy Member
Om 14u de punten... Fuck ik hoop zo hard dat ik nie op alledrie gebuisd ben. En hoe meer ik eraan denk, hoe meer ik daarvoor vrees. :(


Cadiuro zei:
Ok dus
Van de laatste examenperiode had ik een 13 op Geschiedenis, 11 op Grondslagen vd Chemie, 5 op Milieuchemie (vooral daar was ik wel van verbaasd/teleurgesteld, had meer verwacht), 5 op Fysica (meer dan verwacht), Wiskunde I 8 en Wiskunde II 4.

Op twee jaar heb ik nu 14 vakken opgenomen, waarvan ik er uiteindelijk 10 geslaagd ben.

Daarnet ingeschreven voor de KHL Lerarenopleiding Secundair Onderwijs Aardrijkskunde/Informatica.
Khoop dat die informatica geen probleem gaat zijn (wiskunde gebuisd, weet je nog), maar die kerel aan de infodag zei van niet. En als het toch niet zou lukken, kan ik in het eerste semester nog makkelijk van vak wisselen.

Leerkracht informatica geeft wel goede jobuitwegen, ook buiten het onderwijs.
Kheb ook al meteen twee vrijstellingen, 1 voor semester 1 van jaar 1 en een 1 voor semester 1 van jaar 2. Aw yeah
Jammer!:( Ge gaat terug mogen wennen aan middelbare schooltoestanden wat betreft de manier van de lessen, maja ge zult dat ook wel overleven. Veel succes ermee!:)

coldplayke

Legacy Member
glashelder zei:
Ik ben een coldplayke aan 't doen :unsure: Doordat ik veranderd ben van minor, heb ik het eerste minorvak niet meegedaan en ik heb geen idee of dat wel belangrijk is. Maar nu heb ik gezien dat al die lessen opgenomen werden en die staan gewoon online. Dus op 't gemak luisteren en ondertussen spelletjes spelen.

Waarom die ':unsure:'?
Schaamt gij u misschien :angry:

thecoon

Legacy Member
een vraag aan de mensen die met kuloket werken? uw resterend studiepunten zijn dat direct de juiste?

coldplayke

Legacy Member
fragflap zei:
kunde bij u inschrijving al cursussen kopen ?

Waar gaat ge studeren?
Indien KUL: eerstejaars krijgen een lijst met boeken die je dan bij de acco kan gaan kopen.

Mastamane

Legacy Member
thecoon zei:
een vraag aan de mensen die met kuloket werken? uw resterend studiepunten zijn dat direct de juiste?

Bij mij staat er 72 terwijl ik volgens mij nog maar 66 zou moeten doen. :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan