Nas
Legacy Member
Hebt ge uw bucht ofzo?Exorikos zei:Je bent echt zo dom als je je hier voordoet. Verrassing!



Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebt ge uw bucht ofzo?Exorikos zei:Je bent echt zo dom als je je hier voordoet. Verrassing!



Echt kut dat je door die fysica en wiskunde moet stoppenCadiuro zei:Ok dus
Van de laatste examenperiode had ik een 13 op Geschiedenis, 11 op Grondslagen vd Chemie, 5 op Milieuchemie (vooral daar was ik wel van verbaasd/teleurgesteld, had meer verwacht), 5 op Fysica (meer dan verwacht), Wiskunde I 8 en Wiskunde II 4.
Op twee jaar heb ik nu 14 vakken opgenomen, waarvan ik er uiteindelijk 10 geslaagd ben.
Daarnet ingeschreven voor de KHL Lerarenopleiding Secundair Onderwijs Aardrijkskunde/Informatica.
Khoop dat die informatica geen probleem gaat zijn (wiskunde gebuisd, weet je nog), maar die kerel aan de infodag zei van niet. En als het toch niet zou lukken, kan ik in het eerste semester nog makkelijk van vak wisselen.
Leerkracht informatica geeft wel goede jobuitwegen, ook buiten het onderwijs.
Kheb ook al meteen twee vrijstellingen, 1 voor semester 1 van jaar 1 en een 1 voor semester 1 van jaar 2. Aw yeah.

Racing_Genk zei:Internationale organisaties
Utred zei:Eigen stem en spraakvorming: 10
Basisbegrippen logopedie: 18
Fuck ik ben blij met die 10. Als ik dat vak opnieuw had moeten doen was ik depressief geworden.
Totaalscore: 797/1000![]()

Jammer!Cadiuro zei:Ok dus
Van de laatste examenperiode had ik een 13 op Geschiedenis, 11 op Grondslagen vd Chemie, 5 op Milieuchemie (vooral daar was ik wel van verbaasd/teleurgesteld, had meer verwacht), 5 op Fysica (meer dan verwacht), Wiskunde I 8 en Wiskunde II 4.
Op twee jaar heb ik nu 14 vakken opgenomen, waarvan ik er uiteindelijk 10 geslaagd ben.
Daarnet ingeschreven voor de KHL Lerarenopleiding Secundair Onderwijs Aardrijkskunde/Informatica.
Khoop dat die informatica geen probleem gaat zijn (wiskunde gebuisd, weet je nog), maar die kerel aan de infodag zei van niet. En als het toch niet zou lukken, kan ik in het eerste semester nog makkelijk van vak wisselen.
Leerkracht informatica geeft wel goede jobuitwegen, ook buiten het onderwijs.
Kheb ook al meteen twee vrijstellingen, 1 voor semester 1 van jaar 1 en een 1 voor semester 1 van jaar 2. Aw yeah
Ge gaat terug mogen wennen aan middelbare schooltoestanden wat betreft de manier van de lessen, maja ge zult dat ook wel overleven. Veel succes ermee!
glashelder zei:Ik ben een coldplayke aan 't doenDoordat ik veranderd ben van minor, heb ik het eerste minorvak niet meegedaan en ik heb geen idee of dat wel belangrijk is. Maar nu heb ik gezien dat al die lessen opgenomen werden en die staan gewoon online. Dus op 't gemak luisteren en ondertussen spelletjes spelen.
'?
coldplayke zei:Waarom die ''?
Schaamt gij u misschien![]()


fragflap zei:kunde bij u inschrijving al cursussen kopen ?
fragflap zei:kunde bij u inschrijving al cursussen kopen ?
thecoon zei:een vraag aan de mensen die met kuloket werken? uw resterend studiepunten zijn dat direct de juiste?
