Mastamane
Legacy Member
Th1x4nG zei:Voetbal kijken en bierkes drinken was beter dan studeren.
Beleidsinformatiesystemen, how I loathe thee.
Haha, net hetzelfde gevoel...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:Voetbal kijken en bierkes drinken was beter dan studeren.
Beleidsinformatiesystemen, how I loathe thee.


Ge wordt toch zot van u met zo'n dingen bezig te houden?coldplayke zei:Vandaag nog de helft van het 2de deel en 15 blz transcripties leren.
Die Transcripties komen echt mijn strot uit
Mensen van t&l die die cursus nog hebben:
op p. 26 van die lijst staat bij 'job' een kweetniehoe rare transcriptie. (in onze letters iets van een 'djoowb') en daar staat geen vertaling bij, wat normaal betekent dat het ook in het Nederlands 'job' is.
Nu heb ik dat al altijd heel anders uitgesproken, ik heb al in 3 woorden en 2 online woordenboeken gezocht, en daar staat altijd mijn uitspraak.
Ik word gek![]()

Manu zei:Ge wordt toch zot van u met zo'n dingen bezig te houden?![]()

