Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

thecoon

Legacy Member
ne prof die tegen iemand zegt dat de examens precies beter worden naarmate de examenperiode vordert zal wel zijn als ge altijd dezelfde vragen stelt. waarom was dat nu mijn eerste examen

Fliblit

Legacy Member
Dionysus zei:
Is dat geschiedenis van de Nederlanden in Leuven?
Wij kunnen dat volgend jaar hebben als keuzevak, is dat de moeite waard? (+ is het moeilijk/makkelijk?)

Ik heb dat dit jaar genomen als keuzevak (wel in de kulak). Het is redelijk interessant, maar verschrikkelijk veel. Zeker met dat ik er maar anderhalve dag voor heb is dat eigenlijk een mission impossible, maar als je een paar dagen hebt is het wel te doen.

freakykiller

Legacy Member
God ik wil vakantie. Nu zit ik tijd te verprutsen maar durf ik het niet deftig te verprutsen omdat ik moet leren. LEER DAN TOCH

Cadiuro

Legacy Member
freakykiller zei:
God ik wil vakantie. Nu zit ik tijd te verprutsen maar durf ik het niet deftig te verprutsen omdat ik moet leren. LEER DAN TOCH

Dit, heel erg dit.

AmandaH

Legacy Member
freakykiller zei:
God ik wil vakantie. Nu zit ik tijd te verprutsen maar durf ik het niet deftig te verprutsen omdat ik moet leren. LEER DAN TOCH
Dat is echt zo goed gezegd

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
God ik wil vakantie. Nu zit ik tijd te verprutsen maar durf ik het niet deftig te verprutsen omdat ik moet leren. LEER DAN TOCH
Vandaag baaldagje gepakt, morgen PC pas aanzetten om 18u 's avonds. Mijzelf wat op regime zetten voor de laatste 3 dagen :woohoo:

glashelder

Legacy Member
zarathustra zei:
is dat een eufemisme voor parenclub ? >.>

Da's ook een mogelijk thesisonderwerp, maar participerende observatie, hm, wordt leuk bij de verdediging :unsure:

Nunak

Legacy Member
Fak, daarjuist stelde iemand me een easy vraagske over de leerstof en ik ging totaal de mist in :sad:

zarathustra

Legacy Member
glashelder zei:
Da's ook een mogelijk thesisonderwerp, maar participerende observatie, hm, wordt leuk bij de verdediging :unsure:

sorry, maar om een of andere reden zag ik dat gepost door u en mijn gedachten sprongen direct in die richting :p

bad brain!

In ieder geval moet men dan niet in kostuum komen voor die verdediging ^^

DaTa

Legacy Member
Eindelijk door heel die cursus economisch recht geraakt, morgen alle slides nog is doornemen en wat oefeningen maken en er dan hopelijk meteen door :).

glashelder

Legacy Member
zarathustra zei:
sorry, maar om een of andere reden zag ik dat gepost door u en mijn gedachten sprongen direct in die richting :p

bad brain!

In ieder geval moet men dan niet in kostuum komen voor die verdediging ^^

'k Vind heel dat parenclubgedoe eigenlijk niet zo interessant, toch niet sociologisch gezien. Zou niet weten wat voor theorieën of hypothesen ik daaruit moet halen. Gender op internet/9lives daarentegen, daar kan ik een boek over schrijven denk ik :lol: Maar dan wordt het weer zo'n radicaal feministische thesis :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan