Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Is't hier weer gedoe met de ingenieurs ja. Voor hun studies zo de hoogte in te prijzen als het minst nutteloos, voeren ze hier wel altijd de meeste nutteloze discussies :s :s :s :s :s

Hier nog veel werk. Heb op een of andere manier veel tijd verkloot vandaag. Dan heb ik eens meer dan 1 dag om te herhalen :sleep:

coldplayke

Legacy Member
Tsubasa zei:
Is't hier weer gedoe met de ingenieurs ja. Voor hun studies zo de hoogte in te prijzen als het minst nutteloos, voeren ze hier wel altijd de meeste nutteloze discussies :s :s :s :s :s

Ze hebben inderdaad precies minderwaardigheidscomplexen :p

Duckwhisperer

Legacy Member
Duh, moest ik burgi zijn en ik stond naast een rechtenstudent zou ik ook een minderwaardigheidscomplex hebben. :s:s

Th1x4nG

Legacy Member
Ben hier van die geniale powerpoints aan 't terugvinden die 'k in 't middelbaar heb gemaakt. Hoe hard dak er toen de spot mee dreef. :rofl:

Racing_Genk

Legacy Member
Heer-lijk, vandaag 5 uurtjes geleerd en als ik dat de komende 5 dagen blijf doen zal ik economie goed kennen. Dus das echt wel chill :)

freakykiller

Legacy Member
Matt. zei:
Mja, als ik mijn kotgenoot bezie (ir werktuigkunde) moet die toch ook redelijk wat "kennis" verwerven, wat maar normaal is imo. Dat beperkt zich niet tot letterlijk vanbuiten blokken natuurlijk, maar ik classificeer alle vakken waarvoor ge vanbuiten moet studeren (of het nu bewijzen, concepten, nutteloze details, ... zijn) als blokvakken.

Ik moet gewoon mijn richting verdedigen als iemand claimt dat het een blokrichting is! :unsure:

Ksnap et zu :p, gemoet natuurlijk wel wat vanbuiten leren anders gaat ge nie veel bij leren :p. K'denk dat werktuigkunde/bouwkunde 't meest blokwerk hebben :unsure: (toch bij ons bedoel'k)

Ik wou maar zeggen dat het eerste anderhalfjaar weinig blokwerk is en dan ist richtingsspecifiek. Ik heb dit semester maar één gesloten boek examen :unsure:

Dionysus

Legacy Member
Fliblit zei:
Nog 20 bladzijden Nederlanden maar dat gaat niet vooruit :( :(

Is dat geschiedenis van de Nederlanden in Leuven?
Wij kunnen dat volgend jaar hebben als keuzevak, is dat de moeite waard? (+ is het moeilijk/makkelijk?)

joshetei

Legacy Member
aight, gedaan voor vandaag en morgen waarschijnlijk de laatste dag ooit studeren, ale voor't school dan toch :)

h0pje

Legacy Member
Man man man, dat gaat hier langs geen kanten meer vooruit. Examen van maandag zou zeker moeten lukken, het examen van woensdag daarentegen wordt echt een ramp als ik mezelf niet kan motiveren. KOMAAN NOG 4 DAGEN

thommich

Legacy Member
Godverdomme, i4s ligt er weer uit hier op kot. Zit nu via tethering op m'n gsm. Lang leve Mobile Vikings. Heb het toch gehad met i4s, maar de kotbaas moet er niet van weten om te veranderen... (Tuurlijk ni, hij zit niet elke 2 weken zonder internet)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan