Tsubasa
Legacy Member
Is't hier weer gedoe met de ingenieurs ja. Voor hun studies zo de hoogte in te prijzen als het minst nutteloos, voeren ze hier wel altijd de meeste nutteloze discussies

Hier nog veel werk. Heb op een of andere manier veel tijd verkloot vandaag. Dan heb ik eens meer dan 1 dag om te herhalen

Hier nog veel werk. Heb op een of andere manier veel tijd verkloot vandaag. Dan heb ik eens meer dan 1 dag om te herhalen






