Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Lol in tijden nog niet zoveel geslapen :lol:, maar dat mag wel na wat ik geflikt heb voor dat voorlaatste examen.

Ook weer 3 bizarre dromen, in één van mijn dromen hadden de beesten/planten in onze tuin precies een evolutie doorgemaakt en konden schildpadden plots al hun poten intrekken en weg'poppen' en vertoonden kat-achtig gedrag, het wier was uit de vijver geklommen en wel er was nog een voorbeeld maar die ben ik vergeten :sop:

Th1x4nG

Legacy Member
McGregor zei:
Haar cv is schitterend en haar cursus ook, maar in lesgeven vind ik haar niet zo goed tbh.

Nja, de cursus is self-explanatory dan ook, maar ik vind het wel een prachtig figuur. Ik erger me nooit aan haar, en tovert alleen maar ne glimlach op mijn gezicht als ze met anekdotes begint. Of zo gelijk de eerste les, 2 uur bezig over 'da gaat hier ni alleen mechaniekskes van buiten blokken zijn e' :lol:

Matt.

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik haat vanbuiten leren. Als ik dat wilde doen, was ik wel gewoon bio-ingenieur gaan studeren ofzo. :s

:tongue: Ik heb dit semester 7 vakken en slechts 2 ervan waren blokvakken (4/5 van de punten op theorie examen), voor de rest moest ge niets, nul vanbuiten leren!

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
:tongue: Ik heb dit semester 7 vakken en slechts 2 ervan waren blokvakken (4/5 van de punten op theorie examen), voor de rest moest ge niets, nul vanbuiten leren!

Dat zijn er meer dan ik de voorbije 3 jaren heb gehad. :s

freakykiller

Legacy Member
Matt. zei:
Bedoel, zelfs burgies moeten redelijk wa vanbuiten leren! (Van die domme bewijzen enal.)

K'heb enkel voor algoritmen & datastructuren echte bewijzen moeten vanbuiten leren :unsure:, bij de andere vakken was het eerder de bedoeling dat je zelf bewijzen kan uit je duim zuigen :p.

Matt.

Legacy Member
freakykiller zei:
K'heb enkel voor algoritmen & datastructuren echte bewijzen moeten vanbuiten leren :unsure:, bij de andere vakken was het eerder de bedoeling dat je zelf bewijzen kan uit je duim zuigen :p.

Mja, als ik mijn kotgenoot bezie (ir werktuigkunde) moet die toch ook redelijk wat "kennis" verwerven, wat maar normaal is imo. Dat beperkt zich niet tot letterlijk vanbuiten blokken natuurlijk, maar ik classificeer alle vakken waarvoor ge vanbuiten moet studeren (of het nu bewijzen, concepten, nutteloze details, ... zijn) als blokvakken.

Ik moet gewoon mijn richting verdedigen als iemand claimt dat het een blokrichting is! :unsure:

Brek

Legacy Member
Iemand van de mensen die BIS heeft die wat oude examenvragen zou kunnen doorsturen ofzo?
Zot saai vak...

lantaarnpaal

Legacy Member
Brek zei:
Iemand van de mensen die BIS heeft die wat oude examenvragen zou kunnen doorsturen ofzo?
Zot saai vak...

Dat stuk over hoe je een mail moet schrijven vond ik nog wel geinig :unsure:

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
In de afgelopen drie jaar hebt ge maar 2 examens gehad die niet open boek waren? Right.

Inderdaad. Ik heb weliswaar 3 vakken gehad die gesloten boek waren, maar waarbij een uitgebreid formularium ervoor zorgde dat je niet moest vanbuiten blokken.

De laatste vakken dat ik vanbuiten moest leren waren vorig jaar RZL en twee jaar geleden een biotech vak.

Het is voor de eerste keer in heel lang dat ik nog eens een cursus moet kunnen overschrijven op mijn examen. :)

Orchidee

Legacy Member
Tgaat pokketraag vooruit vandaag. Nog 70 blz te gaan, van de 120 die vandaag op mn planning stonden. Pffff eerst eens eten maken en sebiet vollenbak goan!

En blijkbaar weet ik binnen 6 dagen mijn punten al, kaho gaat es zot doen! :lol: Alleja toch als we onze docente mogen geloven, want via het departementshoofd weten we nog steeds niks. Hopelijk die dag niet te veel ontgoocheling, want ik wil dat weekendje toch kunnen genieten als ik weg ben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan