freakykiller
Legacy Member
Lol in tijden nog niet zoveel geslapen
, maar dat mag wel na wat ik geflikt heb voor dat voorlaatste examen.
Ook weer 3 bizarre dromen, in één van mijn dromen hadden de beesten/planten in onze tuin precies een evolutie doorgemaakt en konden schildpadden plots al hun poten intrekken en weg'poppen' en vertoonden kat-achtig gedrag, het wier was uit de vijver geklommen en wel er was nog een voorbeeld maar die ben ik vergeten
, maar dat mag wel na wat ik geflikt heb voor dat voorlaatste examen. Ook weer 3 bizarre dromen, in één van mijn dromen hadden de beesten/planten in onze tuin precies een evolutie doorgemaakt en konden schildpadden plots al hun poten intrekken en weg'poppen' en vertoonden kat-achtig gedrag, het wier was uit de vijver geklommen en wel er was nog een voorbeeld maar die ben ik vergeten




Ik heb dit semester 7 vakken en slechts 2 ervan waren blokvakken (4/5 van de punten op theorie examen), voor de rest moest ge niets, nul vanbuiten leren!

, bij de andere vakken was het eerder de bedoeling dat je zelf bewijzen kan uit je duim zuigen 