edraket
Legacy Member
thommich zei:Heb ook eerst een jaar burgie geprobeerd. Na 2e zit gebuisd op Algemene Scheikunde I, Analyse I, Analyse II, Meetkunde & Lin Algebra en Statistiek. Toen naar't kaho verhuisd met een deel vrijstellingen.
Gevolg: ik doe volgend jaar pas stage en thesis. Wel al met Pillaert gepraat om er één te doen over brandveiligheid bij staalberekeningen. (Omdat ik toen nog IMFSE website - IMFSE General info wou studeren, maar nu blijkt dat ik niet ga toegelaten worden omdat ik al eens burgie gedaan heb).
Kan dus nog iets totaal anders worden.
Suckt ook wel daje die master niemeer kunt doen :/
Had ik ook nog voor gekeken, maar da is echt wel zeer specifieke materie en ik wil nog beetje mijn opties openhouden

ad:
Die dude is nu toch echt niet (opvallend) gespierd ofzo?




Nee ik doe nu chemie
(geen industrieel)
Super