Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
thommich zei:
Heb ook eerst een jaar burgie geprobeerd. Na 2e zit gebuisd op Algemene Scheikunde I, Analyse I, Analyse II, Meetkunde & Lin Algebra en Statistiek. Toen naar't kaho verhuisd met een deel vrijstellingen.

Gevolg: ik doe volgend jaar pas stage en thesis. Wel al met Pillaert gepraat om er één te doen over brandveiligheid bij staalberekeningen. (Omdat ik toen nog IMFSE website - IMFSE General info wou studeren, maar nu blijkt dat ik niet ga toegelaten worden omdat ik al eens burgie gedaan heb).
Kan dus nog iets totaal anders worden.

Suckt ook wel daje die master niemeer kunt doen :/
Had ik ook nog voor gekeken, maar da is echt wel zeer specifieke materie en ik wil nog beetje mijn opties openhouden :p

Subai

Legacy Member
Ok tweede artikel doorgenomen en ik begrijp het, ongelooflijk! Wel zotten filosofischen boel en dan nog eens slecht uitgelegd ook.

Morgen aan de samenvatting beginnen want heel de cursus er nog doorhalen = impossible. Pff, was het maar al vrijdagavond, dan was ik van dat klotevak af en kon ik aan de laatste " vakken beginnen die ik wel zie zitten.

WolCoM

Legacy Member
Miljaar, maat die vertrekt op boardreis vnv, maat die wax komt halen om zen board te waxen. It ain't helping bitches. :sad:

insomnia

Legacy Member
glashelder zei:
² Val niet zo op dat gespierde.

:oink: Die dude is nu toch echt niet (opvallend) gespierd ofzo?


Anyway, volgende week pas terug examen maar dan ineens 2 dagen na mekaar, toch maar oppassen dat ik het niet onderschat :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Allee, eindelijk nog eens 's avonds gestudeerd. Was mijn eigen graf aan't graven. Nu schommel ik nog steeds tussen 4 of 5 op 6 :p

Orchidee

Legacy Member
thommich zei:
Heb ook eerst een jaar burgie geprobeerd. Na 2e zit gebuisd op Algemene Scheikunde I, Analyse I, Analyse II, Meetkunde & Lin Algebra en Statistiek. Toen naar't kaho verhuisd met een deel vrijstellingen.

Aja juist, gij had vorig jaar op't forum van ingenia ons wat moed gegeven voor onze volgende examens nadat analyse 1 een gigantische flop was geweest^^ Ik wist dat ik je naam ook herkende. :p

thommich

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Aja juist, gij had vorig jaar op't forum van ingenia ons wat moed gegeven voor onze volgende examens nadat analyse 1 een gigantische flop was geweest^^ Ik wist dat ik je naam ook herkende. :p

Ahja? Al in maanden ni meer op da forum gekeken. Da's ondergespamd ondertussen wss?

En heeft mijn peptalk geholpen of heb'k u naar de kassa van de aldi geholpen? (wss ni naar de kassa, aangezien ge hier zit)

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Hihi. Hoe staat het er mee?
Meh, geflest prolly. Bezig met de twee laatste hoofdstukken (EU en internationale), maar het zit er niet zo goed in :sad:. Tot aan hoofdstuk 9 kan ik het zo goed als mogelijk, maar vanaf dan is het eerder een goed aantal keer gelezen.
Nu, hoofdstuk 12 (verkiezingen) is zo simpel als iets, dus enkel 10 en 11 worden wrs een groot probleem.

Vlinderakkoord zit erin en regering/sociale organisaties ook.

Met wat geluk met de vragen haal ik een 10. :applause::woohoo:

Orchidee

Legacy Member
thommich zei:
Ahja? Al in maanden ni meer op da forum gekeken. Da's ondergespamd ondertussen wss?

En heeft mijn peptalk geholpen of heb'k u naar de kassa van de aldi geholpen? (wss ni naar de kassa, aangezien ge hier zit)

Nah ik ook nie ze, heb er zelf trouwens nooit gepost, enkel gelezen. Twas toen al bijna dood dusja. Nuja, voor mij heeft het niet mogen baten, twas naar den aldi.:cry: Nee ik doe nu chemie;)(geen industrieel)

josilirios

Legacy Member
Morgen het eerste examen, wel vroeg dus ga al maffen. Het zou wel moeten lukken met de nodige portie geluk (zoals altijd bij mij :p).
Succes iedereen die morgen examen heeft!

Snowyflake

Legacy Member
josilirios zei:
Morgen het eerste examen, wel vroeg dus ga al maffen. Het zou wel moeten lukken met de nodige portie geluk (zoals altijd bij mij :p).
Succes iedereen die morgen examen heeft!

Zie maar daje uw eigen geluk niet jinxed :p

Nas

Legacy Member
Voor gratis wc-papier moet je in de bib van recht zijn!
In de wc's op de eerste verdieping (op weg naar de bib) liggen er achter het tweede wc-kotje zeker 20-30 wc-rollen. 'k Heb er al direct een paar meegepakt.

Kan ik wat besparen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan