Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saphira zei:kvin da wel e hete
TheRedDevils zei:Gelijkt ze wat op u?![]()

GoT?thommich zei:Ik join hier ook maar eens. Zat altijd op GoT-forum, maar begin die hollanders wat beu te gerakenj/k



tu tu tututu tu tututuuuLorvet zei:
Die afkorting ken ik ook welDrew zei:
(Veel te zalige intromuziek ook)
NotoriousP zei:Wij doen algebra zonder rekenmachien.![]()
thommich zei:jup. Ik de uwe ook. Merci voor de examenvragen van vorige jaren te helpen oplossen/posten éh.
En nu? Wat doet ge wel nog bij, aangezien je in een blok-topic zit? Of zit je nog in je Master?

edraket zei:Burgie: bedrijfskunde nog
Wa is uw thesisonderwerp?
_ns_ zei:Filmke checken, maffen en dan morgen examenke gaan acen.
Iemand aanrader voor ne film?

Ironpole zei:Meh GoT, sorry maar door die Hollanders kom ik daar niet. Vind dat echt té erg. Pleuro, hiero, hij had vermeldt, kankerkutjung, brak, kut,...
Nu nog even (voor de zoveelste keer) mijn slides herhalen.![]()
Hihi. Hoe staat het er mee?Nas zei:
Ow nom.Drew zei:
² Val niet zo op dat gespierde.Arifiene zei:Schoon kopje maar van zen lijf word ik nu niet bepaald wild.