Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
voila, op twee dagen lokale en regionale belastingbeginselen erdoor gedraaid, twas een kwestie van moeten
morgen alles proberen herhalen en hopen dat er iets is blijven hangen (wat ik betwijfel)

Lorvet

Legacy Member
De tips van een prof op zijn oud-examens;

"Verdere aanwijzing: je mag gebruik maken van 4+25 = 29 en van 4×25 = 100."

"Je mag weten dat Pythagoras in het zand een rechthoekige driehoek tekende met zijden 5, 12 en 13."

"Toen de Dieren nog Spraken, en de Mensen nog konden rekenen, werd berekend dat de transferfunctie T1 bij deze frequentie gegeven wordt door ..."

Op het blad met examenstof: "Dit hoofdstuk behoort zeer zeker tot de stof .... maar er zullen geen vragen over zijn"

In de opgave van oefeningen: "Kan ook opgelost worden door gebruik van een zakjapannertje."

En dan heb ik nog niet eens de moeite gedaan om zijn citaten uit de les op te schrijven of Minerva na te kijken :p

TheRedDevils

Legacy Member
Wat zal ik blij zijn als het maandagmiddag is, eindelijk iets anders leren dan Frans :love:
Nog 1 dag die saaie shit leren...

Lorvet

Legacy Member
En zo staat dat blad vol; "over deze en deze paragraaf zullen er geen vragen zijn". Gevolg is dat er maar zo'n 8 verschillende vragen mogelijk zijn :D

Cadiuro

Legacy Member
Hahaha, mijne stampschacht

Keb ne schacht die nogal veel naar hardcore luistert. Nu had em facebook een lied van dj Coone gepost (zoals verwacht, BAM BAM BAM BAM) en erbij geschreven "ff relaxen tijdens de examens"

Schitterende kerel, zet hakmuziek op op een feestje en ge ziet die gewoon meteen heel zijn omgeving vergeten en keihard stampe. Heerlijk om naar te kijken.

Is ook meester in het plaatsen van zeer droge opmerkingen in behoorlijk plat kempisch.

Voorbeeldje: tgesprek ging over ne kerel die na 15 jaar huwelijk plots ontdekte dat em homo was.
Ik: "Haha, die werd wakker en dacht van 'OH SHIT KZEN HOMO' ofwa"
Hij: "Ja amai, da's wel vrij gay"

Da's wel vrij gay, ja :D Echt nen helen dag schitterende opmerkingen

Subai

Legacy Member
Ik stop ermee, echt gewoon geen goeste meer! Nog een afleveringske family guy checken en dan hoezee naar bed. Morgen gaak wel serieus gas moeten geven, pff...

Snowyflake

Legacy Member
net keer die mokkes bij tblokken pagina op facebook gecheckt, valt toch wat tegen als ge deze thread gewoon zijt in betere tijden (lees: wanneer er nog repjes waren) .. Veel van die celebs zijn gewoon lelijke gefotoshopte makeupdozen ...

xversex

Legacy Member
Vandaag maar 100tal blz spectroscopische analysetechnieken gedaan. Nog een 200tal te gaan en 't examen is overmorgen..
Ach ja, morgen keer vroeg opstaan en tandje bijsteken :)

Ironpole

Legacy Member
Had graag zo'n 30 pagina's verder gestaan maar das niet erg. Was nog vrij productief vanavond. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan