Nas
Legacy Member
Nu ja, ik studeer Politieke Wetenschappen dusjaSubai zei:Ja, gelukkig. Alleen de reden: "ge moet dat kunnen, ge zit op de Universiteit nu... Blablibloeblabla" vond ik wel vrij belachelijk. Laat ons anders de grondwet van België studeren, dat is ook allemaal, ahum, nuttig. Voor zover de rage!
Back to the books![]()

.
ad:
!

