Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen nog rendabilteit en toegevoegde waarderatio's en dan ga ik wss halve dag voor zitten op mijn planning!
Ideaal want heb per ongeluk vrij veel gepland op 1 januari 

Th1x4nG zei:Heen en terug Göteborg voor 14 euro met Ryan Air (kan zelfs 12 maar dan is 't voor te lang lang ginder blijven) in de lesvrije week. Do want.![]()
Alleen het verblijf daar is wel een probleem. Ik zou graag ne keer couchsurfen maar ja, wie vindt ge daarvoor bereid?![]()

Snowyflake zei:whut?Voor die twee hoofdstukken is dat idd redelijk lang
Is dat met alle hoofdstukken zo of zijn matrices en vectoren een persoonlijke zwakte? Want anders geraak je toch nooit klaar
Ja lap daar gaat de reputatie van ons wiskunde niveau ..ad:
Baats zei:Ik weet gewoon dat ik enorm veel tijd nodig heb voor wiskunde.. Voor andere hoofdstukken is dat ook zo, maar nu heb ik wel alle oplossingen van quasi alle oefeningen (gemaakt tijdens het jaar) dus gaat dat een heel stuk rapper. Vanmiddag H9 (zou niet zo veel werk mogen zijn) en dan beginnen herhalen.
, ik deed daar niet meer dan een paar uur over.Het boek verschilt niet zoveel van het vorige.glashelder zei:Politicologie
Leerstelsels
Wijsbegeerte?
Sterkte morgen![]()
Lorvet zei:Veel witte crème op het dessert doen, dat hebben ze graag!
glashelder zei:Maak ik vorig jaar een übersamenvatting, komt hij dit jaar af met een nieuw boek![]()
Nas zei:Het boek verschilt niet zoveel van het vorige.
De laatste twee hoofdstukken zijn uitgebreider, verkiezingen en democratie zijn nu een apart hoofdstuk en hier en daar is de uiteg veranderd of uitgebreider.

Hmm ja, ik vind het persoonlijk interessant (vanaf hoofdstuk 6)Subai zei:Laten we zeggen that de rode crème domineerde :doh:
Een gigantisch kutboek om te studeren als je het mij vraagt.
Maar het is en blijft een gigantisch kutboek om te studeren als je het mij vraagt. Wordt dan ook onmiddellijk doorverwezen naar tweede zit! :applause: Oh wait...![]()
,Subai zei:Laten we zeggen that de rode crème domineerde :doh:
Nas zei:Hmm ja, ik vind het persoonlijk interessant (vanaf hoofdstuk 6),
maar het is inderdaad kutveel.
