Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Nadat kasstromenanalyses al mijn levensmoed hadden opgezogen toch weer wat opgevrolijkt door liquiditeit en solvabiliteitratio's :D Morgen nog rendabilteit en toegevoegde waarderatio's en dan ga ik wss halve dag voor zitten op mijn planning! :D Ideaal want heb per ongeluk vrij veel gepland op 1 januari :s

Iemand

Legacy Member
Nog 3 pagina's voor vannacht. Internationaal fiscaal recht is toch wel een van de grotere uitdagingen in mijn academische carrière. Kben er maar beter van de eerste keer door :unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Heen en terug Göteborg voor 14 euro met Ryan Air (kan zelfs 12 maar dan is 't voor te lang lang ginder blijven) in de lesvrije week. Do want. :love:

Alleen het verblijf daar is wel een kostelijk grapke. Ik zou graag ne keer couchsurfen maar ja, wie vindt ge daarvoor bereid? Alleen op tocht trekken zie ik nu nog net ni zitten :unsure:

Snowyflake

Legacy Member
Heb eens gekeken naar mijn studeerstatistieken en gemerkt dat in de 3 dagen dat mijn ma niet thuis was 43% meer heb gestudeerd dan in de 3 dagen dat ze wel thuis was ... (komt voornamelijk doordat ze 's ochtends zo luid is waardoor ik derest van de dag te moe ben goed te studeren ...)


Th1x4nG zei:
Heen en terug Göteborg voor 14 euro met Ryan Air (kan zelfs 12 maar dan is 't voor te lang lang ginder blijven) in de lesvrije week. Do want. :love:

Alleen het verblijf daar is wel een probleem. Ik zou graag ne keer couchsurfen maar ja, wie vindt ge daarvoor bereid? :unsure:

CouchSurfing - Participate in Creating a Better World, One Couch At A Time

tzal toch wel enen zijn die daar in de buurt host is?

:unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Ik bedoelde dus iemand van hier om samen mee naar daar te gaan. :p

Heb net een beetje rondgekeken, zitten toch ook erg aparte gevallekes tussen ze. One mirrion neusringen, daar pas ik liever voor. :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Damn, wat te vroeg opgestaan. Het piekt! Ma vanavond quiz waaraan ik wil meedoen dus staan we wat vroeger op... Das ne studentenmentaliteit :cool:

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
whut? :eek: Voor die twee hoofdstukken is dat idd redelijk lang :p Is dat met alle hoofdstukken zo of zijn matrices en vectoren een persoonlijke zwakte? Want anders geraak je toch nooit klaar :o



Ja lap daar gaat de reputatie van ons wiskunde niveau .. :sad:

Ik weet gewoon dat ik enorm veel tijd nodig heb voor wiskunde.. Voor andere hoofdstukken is dat ook zo, maar nu heb ik wel alle oplossingen van quasi alle oefeningen (gemaakt tijdens het jaar) dus gaat dat een heel stuk rapper. Vanmiddag H9 (zou niet zo veel werk mogen zijn) en dan beginnen herhalen.

Lorrekvk

Legacy Member
Crap, straks naar een begrafenis. Ben nochtans voor het eerst deze week zo vlug kunnen opstaan en voel mij echt wel fris.

Ritje in vélo zal mij goed doen denk ik voor vandaag. Hopelijk eens een goede blokdag ...

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Ik weet gewoon dat ik enorm veel tijd nodig heb voor wiskunde.. Voor andere hoofdstukken is dat ook zo, maar nu heb ik wel alle oplossingen van quasi alle oefeningen (gemaakt tijdens het jaar) dus gaat dat een heel stuk rapper. Vanmiddag H9 (zou niet zo veel werk mogen zijn) en dan beginnen herhalen.

Das idd enorm lang voor die 2 hoofdstukken :p, ik deed daar niet meer dan een paar uur over.
Uurtje overslapen hier, geen ramp want niet heel veel gepland vandaag.
Ook wiskunde afwerken.

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Politicologie :puke:
Leerstelsels :love:

Wijsbegeerte? :confused:



Sterkte morgen :hug:
Het boek verschilt niet zoveel van het vorige.
De laatste twee hoofdstukken zijn uitgebreider, verkiezingen en democratie zijn nu een apart hoofdstuk en hier en daar is de uiteg veranderd of uitgebreider.

Ironpole

Legacy Member
Planning zit goed! Eens beginnen aan nog een hoofdstuk theorie. Er zitten wat blokdiagrammen bij dus dat vult al snel. :)

Subai

Legacy Member
Lorvet zei:
Veel witte crème op het dessert doen, dat hebben ze graag!

Laten we zeggen that de rode crème domineerde :doh:

glashelder zei:
Maak ik vorig jaar een übersamenvatting, komt hij dit jaar af met een nieuw boek :lol:

Een gigantisch kutboek om te studeren als je het mij vraagt.

Nas zei:
Het boek verschilt niet zoveel van het vorige.
De laatste twee hoofdstukken zijn uitgebreider, verkiezingen en democratie zijn nu een apart hoofdstuk en hier en daar is de uiteg veranderd of uitgebreider.

Maar het is en blijft een gigantisch kutboek om te studeren als je het mij vraagt. Wordt dan ook onmiddellijk doorverwezen naar tweede zit! :applause: Oh wait... :sop:

metaphore

Legacy Member
pff religie en zinsgeving moeten ze dringend afschaffen aan de KUL. Wat een zever in pakskes!

Nas

Legacy Member
Subai zei:
Laten we zeggen that de rode crème domineerde :doh:



Een gigantisch kutboek om te studeren als je het mij vraagt.



Maar het is en blijft een gigantisch kutboek om te studeren als je het mij vraagt. Wordt dan ook onmiddellijk doorverwezen naar tweede zit! :applause: Oh wait... :sop:
Hmm ja, ik vind het persoonlijk interessant (vanaf hoofdstuk 6) :unsure:,
maar het is inderdaad kutveel.

Subai

Legacy Member
Nas zei:
Hmm ja, ik vind het persoonlijk interessant (vanaf hoofdstuk 6) :unsure:,
maar het is inderdaad kutveel.

Ja, gelukkig. Alleen de reden: "ge moet dat kunnen, ge zit op de Universiteit nu... Blablibloeblabla" vond ik wel vrij belachelijk. Laat ons anders de grondwet van België studeren, dat is ook allemaal, ahum, nuttig. Voor zover de rage!

Back to the books :lol:

Morrissey

Legacy Member
Te veel tijd hebben is niet altijd positief :unsure:. Ik heb nog 6 dagen voor recht volledig te blokken, wat gewoon veel te veel is. Ik ga series checken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan