Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misericordiam zei:Minst onproductieve dag vandaag.
Een hele dag verkloten akkoord, doen we allemaal wel eens. Maar opzettelijk een massa hersencellen laten afsterven door naar oh oh Cherso te kijken?Misericordiam zei:Oh snap, minst productieve dag dus.
Ik zit al de hele dag naar 'oh oh Cherso' te kijken.
Dat moet m'n miskleun zowat verklaren
(drogredenering?)

Manu zei:Een hele dag verkloten akkoord, doen we allemaal wel eens. Maar opzettelijk een massa hersencellen laten afsterven door naar oh oh Cherso te kijken?![]()
Th1x4nG zei:Die Kabouter is wel ni veel Hollands aan

Baats zei:12u vandaag. Bij wiskunde valt het echt op hoe hard mijn acherstand uit het middelbaar eigenlijk was.. Ik denk dat mijn collega's de leerstof die ik vandaag behandeld heb, vlotjes op een viertal uur doen.
Nuja, hele dag in 2 hoofdstukken gestoken die eigenlijk niet veel zouden mogen voorstellen (matrices & vectoren). Morgen weer een dagje, weer wiskunde
![]()
Voor die twee hoofdstukken is dat idd redelijk lang
Is dat met alle hoofdstukken zo of zijn matrices en vectoren een persoonlijke zwakte? Want anders geraak je toch nooit klaar 
Baats zei:'t Is tweede bach![]()
ad:PoliticologieGatsby zei:Wijsbegeerte is precies een combinatie van politicologie en politieke & sociale leerstelsels.![]()



Matt. zei:Weer een weinig productieve dag. Morgen begrafenis dus dat wordt ook geen blokdag. Hopelijk lukt 't wat beter na de begrafenis. Al een chance dat ik geen erg moeilijke vakken heb en een redelijke spreiding dit semester, want echt nog bijna niets gedaan afgelopen week...

Gatsby zei:Ja politicologie... dat vak ga ik nooit vergeten. En het bijhorende onding van 500+ pg's.

Zit aan een gemiddelde van 7,5/10 voor de vragen, yay.glashelder zei:Sterkte morgen![]()
Matt. zei:Merci.
Maar eens in m'n nest kruipen en nog wat lezen tot de vermoeidheid toeslaat. 9h30 opstaan, twee uur vroeger dan gewoonlijk dus dat wordt al lastig op zich.
