Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
The fuck. Ik zit aan een gemiddelde van 5 uur deze blok. Shit holmes.


Anyway hier zo'n 2.30 geblokt en ik stop der mee. Minst productieve dag vandaag.

Quota is toch behaald dusja...geen zin om meer te doen vandaag.

Misericordiam

Legacy Member
Oh snap, minst productieve dag dus.

Ik zit al de hele dag naar 'oh oh Cherso' te kijken.

Dat moet m'n miskleun zowat verklaren

(drogredenering? :s )

Plutus

Legacy Member
Misericordiam zei:
Oh snap, minst productieve dag dus.

Ik zit al de hele dag naar 'oh oh Cherso' te kijken.

Dat moet m'n miskleun zowat verklaren

(drogredenering? :s )
Een hele dag verkloten akkoord, doen we allemaal wel eens. Maar opzettelijk een massa hersencellen laten afsterven door naar oh oh Cherso te kijken? :p

insomnia

Legacy Member
'k stop ermee voor vandaag, doelstelling gehaald dus al bij al nog productief geweest sinds ik veel te laat was begonnen.

Matt.

Legacy Member
Weer een weinig productieve dag. Morgen begrafenis dus dat wordt ook geen blokdag. Hopelijk lukt 't wat beter na de begrafenis. Al een chance dat ik geen erg moeilijke vakken heb en een redelijke spreiding dit semester, want echt nog bijna niets gedaan afgelopen week...

Misericordiam

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Die Kabouter is wel ni veel Hollands aan

Mixed, wat haar nog steeds Hollands maakt.

Ik ben dat trouwens ook en ben cultureel volledig een Belg

(maar zie er wel uit als een latino)

(bitches dig latinos)

:cool:

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
12u vandaag. Bij wiskunde valt het echt op hoe hard mijn acherstand uit het middelbaar eigenlijk was.. Ik denk dat mijn collega's de leerstof die ik vandaag behandeld heb, vlotjes op een viertal uur doen.

Nuja, hele dag in 2 hoofdstukken gestoken die eigenlijk niet veel zouden mogen voorstellen (matrices & vectoren). Morgen weer een dagje, weer wiskunde :woohoo:



:unsure:

whut? :eek: Voor die twee hoofdstukken is dat idd redelijk lang :p Is dat met alle hoofdstukken zo of zijn matrices en vectoren een persoonlijke zwakte? Want anders geraak je toch nooit klaar :o

Baats zei:
't Is tweede bach :p

Ja lap daar gaat de reputatie van ons wiskunde niveau .. :sad:

glashelder

Legacy Member
Gatsby zei:
Wijsbegeerte is precies een combinatie van politicologie en politieke & sociale leerstelsels. :lol:
Politicologie :puke:
Leerstelsels :love:

Wijsbegeerte? :confused:

Matt. zei:
Weer een weinig productieve dag. Morgen begrafenis dus dat wordt ook geen blokdag. Hopelijk lukt 't wat beter na de begrafenis. Al een chance dat ik geen erg moeilijke vakken heb en een redelijke spreiding dit semester, want echt nog bijna niets gedaan afgelopen week...

Sterkte morgen :hug:

Nunak

Legacy Member
SQL ging vlot :p
Morgen nog de laatste 2 hoofdstukken en dan heb ik eindelijk de volledige leerstof van dat vak gedaan.

Gatsby

Legacy Member
Ja politicologie... dat vak ga ik nooit vergeten. En het bijhorende onding van 500+ pg's.

glashelder

Legacy Member
Gatsby zei:
Ja politicologie... dat vak ga ik nooit vergeten. En het bijhorende onding van 500+ pg's.

Maak ik vorig jaar een übersamenvatting, komt hij dit jaar af met een nieuw boek :lol:

Nog 7 hoofdstukken MC-vragen en ik ben klaar :woohoo: Zit aan een gemiddelde van 7,5/10 voor de vragen, yay.

Matt.

Legacy Member
glashelder zei:
Sterkte morgen :hug:

Merci.

Maar eens in m'n nest kruipen en nog wat lezen tot de vermoeidheid toeslaat. 9h30 opstaan, twee uur vroeger dan gewoonlijk dus dat wordt al lastig op zich.

Cadiuro

Legacy Member
Matt. zei:
Merci.

Maar eens in m'n nest kruipen en nog wat lezen tot de vermoeidheid toeslaat. 9h30 opstaan, twee uur vroeger dan gewoonlijk dus dat wordt al lastig op zich.

Ik ga opstaan op normaal uur en dat wordt al lastig :/ Ik ga echt kapot zijn na nieuwjaar... What the fuck am I still doing here, being awake :unsure:

Anyhow, veel sterkte man!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan