Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Infineon

Legacy Member
Saphira zei:
kunde ni oefeningen maken met muziek? zo deed ik da toch altijd. Dan is de motivatie er toch wel

Doe ik ook altijd om oefeningen te maken, da gaat zoveel beter dan

laatste 2 dagen wel wa zitten slabakken, dat iedereen thuis is tijdens de vakantie is echt nie goe

Nunak

Legacy Member
Eindelijk dat klote hoofdstuk af.

Nu eens zien wat ik me nog herinner van SQL van vorig jaar :p

Alteration

Legacy Member
Infineon zei:
Doe ik ook altijd om oefeningen te maken, da gaat zoveel beter dan

laatste 2 dagen wel wa zitten slabakken, dat iedereen thuis is tijdens de vakantie is echt nie goe

'k Wil ook oefeningen. Alleen maar theorie, bah.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Nah, alleen rendabiliteit is nog een ambetant hoofdstuk, de rest valt zeer goed mee.

En overwerk je ook niet, de meeste (niet allemaal!) van de formules van die hoofdstukken staan in ons formularium ;)

Trouwens, 'k heb gezien dat er iemand een samenvatting van eco online heeft geplaatst, zou mij wel keer goed kunnen uitkomen, aangezien ik quasi niks heb genoteerd :D

Ja maar van H4 en 5 staan ze niet in de formularia die tabellen moeten we zelf kennen dus die formules mooi op blad apart uitgeschreven :D Want die tabellen uit H4 en 5 waar al die correcties worden gemaakt die worden toch niet gegeven op het examen ofwel?

Jep op confidus beginnen er eindelijk wat samenvatting te komen :D Kga ze ook eens bekijken dan.

TheRedDevils zei:
Ok, ga er straks aan beginnen. :applause:

Gij hebt privaatrecht al geleerd zeker? Hoeveel dagen duurt dat ongeveer? :)

Nas

Legacy Member
Ik ging eens naar de bib van de Boekentoren
Resultaat: most productive day ever!

Saphira

Legacy Member
Nas zei:
Ik ging eens naar de bib van de Boekentoren
Resultaat: most productive day ever!

Boekentoren is inderdaad wel goed om te blokken :). Hoe laat ben je daar naartoe gegaan? Ik moest altijd heel vroeg gaan

Racing_Genk

Legacy Member
Maar 5 uur geleerd. Morgen proberen om 9u te beginnen om de schade in te halen :D

aXl_

Legacy Member
mijn stopwatch geeft net geen 9 uur aan. Maar ik ben m'n bic kwijt. Das concentratiegewijs geen geweldig voorteken :(

Snowyflake

Legacy Member
tommie314 zei:
De jaarrekening van een Big Four bedrijf raadplegen, en daar met Google Streetview de huizen opzoeken van alle vennoten. Plezier gegarandeerd!

Het zou ons een pak werk besparen moest ge de google maplinks hier gewoon posten :D

Nas

Legacy Member
Saphira zei:
Boekentoren is inderdaad wel goed om te blokken :). Hoe laat ben je daar naartoe gegaan? Ik moest altijd heel vroeg gaan
Ik kwam daar toe om 8u45 en het stond al bomvol voor de deur.
Dan komt de verantwoordelijke de deur opendoen, iedereen doet direct een paar passen naar voren en het drummen kan beginnen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan