Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Alteration

Legacy Member
freakykiller zei:
Dus ik vroeg er geen letterlijk, wijsneus. Studeer gvd !

Niet letterlijk vragen =/= niet vragen :angry:

Als ge dat gaat ontkennen, hebben die 500 blz voor mijn neus geen betekenis meer :scream:

edraket

Legacy Member
Gaat voor de verandering es deftig vandaag. MRP en scheduling nog afwerken vandaag!

freakykiller

Legacy Member
Alteration zei:
Niet letterlijk vragen =/= niet vragen :angry:

Als ge dat gaat ontkennen, hebben die 500 blz voor mijn neus geen betekenis meer :scream:
Misschien moet ge mij gewoon gelijk geven :p. Er voor gaan = / = er om vragen ! De enigste gelijkenis is dat ze beide 'er' en v r g a o n bevatten !

Nicske91

Legacy Member
Voor burgies van Leuven: EBS, hoeveel dagen zijn voldoende om het vak goed te kunnen? Trouwens de theorie moet je dat echt "leren"? Ervaringen?

Alteration

Legacy Member
freakykiller zei:
Misschien moet ge mij gewoon gelijk geven :p. Er voor gaan = / = er om vragen ! De enigste gelijkenis is dat ze beide 'er' en v r g a o n bevatten !

In normale mensentaal, door te vermelden dat ge voor reps ging, kunt ge bij anderen (onbewust) inplanten dat uw links repwaardig zijn, waarna zij die opvattingen dus internaliseren en u als zodoende reps geven, omdat het zo hoort of omdat ge ze pap in de mond legt van 'Ach, waarom ook niet. Rep +1'

Ge hebt er dus mssn niet expliciet achter gevraagd, maar ge hebt er wel degelijk achter gevraagd :sop:
En nu zaag 'k er niet meer over :p

freakykiller

Legacy Member
Alteration zei:
In normale mensentaal, door te vermelden dat ge voor reps ging, kunt ge bij anderen (onbewust) inplanten dat uw links repwaardig zijn, waarna zij die opvattingen dus internaliseren en u als zodoende reps geven, omdat het zo hoort of omdat ge ze pap in de mond legt van 'Ach, waarom ook niet. Rep +1'

Ge hebt er dus mssn niet expliciet achter gevraagd, maar ge hebt er wel degelijk achter gevraagd :sop:
En nu zaag 'k er niet meer over :p

Dat is een idee inplanten in mensen hun hoofd. Dat is nog altijd niet vragen.

Ja ik ben koppig mensen :unsure:, maar vooral als ik correct ben :cool:

Iemand

Legacy Member
Cadiuro zei:
Aangenaam verbaasd door het aantal mensen in België dat nog - of terug - Audiosurf speelt!

Niet aangenaam verbaasd door de klok die ineens een uur vooruit staat.

Also, nog steeds niemand in België zo goed als ik in Audiosurf, muahaha :p

Niet voor het een of het ander, maar gezien uw resultaten en wat er op het spel staat, vind ik dat jij wel een rare studiehouding hebt.

Racing_Genk

Legacy Member
:lol: Hij kan volgend jaar altijd nog hogeschool gaan doen. (heb daar btw absoluut niks tegen:p)

_ns_

Legacy Member
Iemand zei:
Niet voor het een of het ander, maar gezien uw resultaten en wat er op het spel staat, vind ik dat jij wel een rare studiehouding hebt.

Tgoh, ik vind dat ge adhv posts hier nogal vrij moeilijk kunt afleiden of iemand al dan niet veel studeert. :)

Subai

Legacy Member
Crap, het laatste stukje niet kunnen afwerken omdat ik om boodschappen moet gaan (de vriendin komt eten).

Damn you boodschappen! DAMN YOU! A good thing the dessert will be awesome ;)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
_ns_ zei:
Tgoh, ik vind dat ge adhv posts hier nogal vrij moeilijk kunt afleiden of iemand al dan niet veel studeert. :)

Zelfs toen ge vorig semester geband waart, voerde ge nog steeds geen kloten uit (oi22).

Lorvet

Legacy Member
Subai zei:
Crap, het laatste stukje niet kunnen afwerken omdat ik om boodschappen moet gaan (de vriendin komt eten).

Damn you boodschappen! DAMN YOU! A good thing the dessert will be awesome ;)

Veel witte crème op het dessert doen, dat hebben ze graag!

aXl_

Legacy Member
pffff, tot half 5 ging het goed, maar nu al een uur eigenlijk niet deftig meer vooruit gegaan :/

volgende ronde na het eten dan maar.

samsonite

Legacy Member
zou iemand een antwoord kunnen geven op mijn vraag.
Is een stage nuttig aangezien ik volgend academiejaar zou willen beginnen met een bachelor opleiding (financie en verzekeringswezen)?

Dus ge hoeft niet heel diene zever van de eerste post te lezen.

Fliblit

Legacy Member
Wikipedia > cursussen toch wel ze. We hebben handouts gekregen die vol staan met gaten, ik verstond er geen zak van. Gelukkig legt wikipedia het allemaal mooi uit.

Woestijnvos

Legacy Member
freakykiller zei:
Mechanica van materialen :doh:, dat vak gaat mij nog achter op schema krijgen :doh:


See what I did there Pinkeh :evil:


Dat valt toch zeer goed mee? Maar ik denk wel dat het examenrooster van de cwers en de elektro's nogal 'ongelukkig' is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan