josilirios
Legacy Member
mails versturen naar mensen gaat wel via hun naam en voornaam maar je aanmelden moet je wel via de s nummer, zelfde voor toledo.waffel zei:Bij ons nog steeds de naam en voornaam. Klinkt inderdaad heel onpersoonlijk als je op die manier begint te mailen naar iemand.

elov is een variant van smartschool?s0123986 zei:Dat is mijn elov-nummer uit het middelbaar![]()






