Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Lang geleden dat ik nog zo'n slechte blok heb gehad. Het feit dat ik pas 21 januari eerste examen heb doet het ook geen goed.

Cadiuro

Legacy Member
Mijn eerste examen is vrijdag de 13e. Da's goed, want als het dan slecht gaat, kan ik het daar nog op steken, hihi :p

Subai

Legacy Member
Lorvet zei:
Spanningen ten huize van coldplayke? Ik zou al een vuur beginnen stoken op uw kamer om het warm te krijgen!

Ideaal voor het aanmaken daarvan: uw cursussen en boeken! :applause:

Lorvet

Legacy Member
Voor mijn edit nog gequote xD Ik wil over een maandje mijn cursussen wel opsturen, tesamen met al mijn kladpapier (in totaal zo'n meter :unsure: ).

freakykiller

Legacy Member
Ik heb er hier ook nog liggen van 2e zit. Meetkunde & Lineaire Algebra schijnt héél goed te branden !

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Sterrenkunde is af. Nu gevorderde kernfysica! :cool:

Zijt gij ook aan het afzien voor kernenergie of is mijn broertje aan het overdrijven? Blijkbaar zijn ze al 7 dagen bezig aan dat vak en nog niet klaar. :)

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Zijt gij ook aan het afzien voor kernenergie of is mijn broertje aan het overdrijven? Blijkbaar zijn ze al 7 dagen bezig aan dat vak en nog niet klaar. :)

Aangezien ik daar 12 dagen voor heb tijdens de examens zelf, doe ik daar niks voor tijdens de blok. Ik denk dat hij wel overdrijft. Het is veel, maar 7 dagen en nog niet klaar...? :s

Th1x4nG

Legacy Member
Die is toch ronduit onaangenaam om naar te kijken. :s
In 'Mag ik u kussen?' :puke:

Utred

Legacy Member
Kijk naar da programma. Precies of het is voor kleuters gelijk da hij da presenteert. Hij deed dat heel goed op ketnet maar als je iets voor canvas maakt mag je wel je stijl wat aanpassen. Ik vind het een bijzonder irritant programma en het is nochtans een onderwerp dat me zeer sterk interesseert.

Exorikos

Legacy Member
Ik heb er nog niet naar gekeken, maar hij heeft bij mij een heldenstatus door zijn muziek.

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Aangezien ik daar 12 dagen voor heb tijdens de examens zelf, doe ik daar niks voor tijdens de blok. Ik denk dat hij wel overdrijft. Het is veel, maar 7 dagen en nog niet klaar...? :s

12 dagen? Chill roosterke. Mja hij klaagt dat het enorm veel is en hij wrs een ander vak laat vallen om hierop te slagen. :)

coldplayke

Legacy Member
Klassieke oudheid en middeleeuwen zijn af. Straks nog Renaissance, en dan morgen Barok, Classicisme en 18de eeuw. Nog altijd op schema :woohoo:
En ik zit hier met 3 dekens en oorwarmers :unsure:

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
12 dagen? Chill roosterke. Mja hij klaagt dat het enorm veel is en hij wrs een ander vak laat vallen om hierop te slagen. :)

Euhm... Is je broer altijd zo? Heeft hij warmteoverdracht van D'haeseleer gehad? Hoe waren zijn punten in de voorgaande jaren? Het is maar dat ik mijn idee over het vak nog kan bijstellen. :)

Ik heb maar 4 examens en ik heb het gat voor kernenergie bewust zo groot gelaten.

coldplayke

Legacy Member
Europese literatuur en cultuur. Maar KO en ME gingen snel omdat ik dat al voor mijn proefexamen had gedaan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan