Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
Ok, hier nog een paar uur doordoen en dan heb ik zo'n 4 uur gewerkt denk ik.


Morgen eens een tandje bijsteken. En dan nu:

Tetten

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
15 hier :p
En de vermoeidheid valt nog mee eigenlijk. Morgen staan er wel ongeveer 150 pagina's recht op het programma. (paar deeltjes ervan vallen weg, dus neem 130 :D) Dan is privaatrecht eindelijk af en kan ik woensdag aan mijn keuzevak beginnen.

Tools? :p

Enigste cursus die echt een zootje is bij mij.. Ik neem er 2 dagen voor (oudjaar en nieuwjaar, er zal dus niet veel van in huis komen :p) en dan 1.5 voor het examen. 't Zal wel rap duidelijk worden of dat gaat volstaan of niet.

Racing_Genk

Legacy Member
Wiskunde ben ik klaar mee:woohoo:

Nu komende twee dagen psychologie er door knallen, iedere dag 150 pagina's :p

AmandaH

Legacy Member
Mager dagske gehad, maar een 5-tal uur gestudeerd. Morgen vroeger opstaan en tandje bijsteken. :p

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Tools? :p

Enigste cursus die echt een zootje is bij mij.. Ik neem er 2 dagen voor (oudjaar en nieuwjaar, er zal dus niet veel van in huis komen :p) en dan 1.5 voor het examen. 't Zal wel rap duidelijk worden of dat gaat volstaan of niet.

Jep, Tools :)
Zal er toch iets meer tijd voor nemen...

Was dat stuk van vennootschapsrecht hier vergeten zie ik, zal het toch niet kunnen afwerken morgen :sad:

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Jep, Tools :)
Zal er toch iets meer tijd voor nemen...

Was dat stuk van vennootschapsrecht hier vergeten zie ik, zal het toch niet kunnen afwerken morgen :sad:

Dat stukje Vennootschapsrecht is toch zeer goed te doen? Op een klein uur heb ik dat herhaald ze :p

Gelukkig heb'k nog 3 lege dagen in mijn planning, 'k zal wel zien wat ik voor Tools nodig heb :)

TheRedDevils

Legacy Member
Kheb dat nog niet echt bekeken :unsure:

Nuja, we zien morgen wel hoe ver we komen! :p

Succes aan de nachtblokkers.

Racing_Genk

Legacy Member
Vraag me eigenlijk toch af wat het nut van dat nachtblokken is op dit moment:lol:

Estrebian

Legacy Member
Laatste blokperiode dat ik heb en veruit de slechtste, ik denk dat ik momenteel aan een gemiddelde van 3 uur effectief studeren per dag zit. De komende examenperiode wordt nog spannend :unsure:

Lukieezzz

Legacy Member
[BAT] Hydra;15775898 zei:

Die meiskes genieten er wel van:p

Morgen is de centrale bib weer open. Hopelijk blijf ik niet te lang in mijn nest liggen zodat ik toch eens een beetje deftig kan studeren.

e.House

Legacy Member
Ben ik daarnet slides af aan het drukken van een vak, kom ik er achter dat bij het onderwijsmateriaal een boek staat dat ik nog niet heb :s Blijkbaar wel niet zo nuttig en ik kan het nog uitlenen in Leuven :)

Lorvet

Legacy Member
Al lang genoeg bezig, eens stoppen. Ben al van 10u bezig maar met redelijk grote pauzes ertussen, is altijd zo al geweest. Te zien aan mijn hoeveelheid gebruikt kladpapier was het een goeie dag, alleen zit ik na 1 dag al een halve dag achter op planing :s

Kitteh

Legacy Member
Twee dagen niks gedaan en de twee dagen daarvoor bijna niks.. MORGEN HERPAK IK MIJ!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan