Vincort
Legacy Member
Racing_Genk zei:Wiskunde ben ik klaar mee
Nu komende twee dagen psychologie er door knallen, iedere dag 150 pagina's![]()
Lukt vlot hoor, np
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Racing_Genk zei:Wiskunde ben ik klaar mee
Nu komende twee dagen psychologie er door knallen, iedere dag 150 pagina's![]()
Lorvet zei:Al lang genoeg bezig, eens stoppen. Ben al van 10u bezig maar met redelijk grote pauzes ertussen, is altijd zo al geweest. Te zien aan mijn hoeveelheid gebruikt kladpapier was het een goeie dag, alleen zit ik na 1 dag al een halve dag achter op planing![]()
.boogje zei:Ik verveel me dood, voel me niet nuttig en bijgevolg schuldig. In wat voor een richting heb ik me weer ingeschreven... Ach ja, drie jaar te laat om me die bedenking te maken.
libaros zei:Bon vanaf vandaag vliegen we erin, het is nodig.
Samenvatting thermodynamica: Stelling, afleiding, bewijs, definitieve formule, 3 andere formules die ook hieruit zijn af te leiden...Begin terug bij stap 1. Dat is zo dus 150 pagina's aan een stuk.

josilirios zei:Welke richting doe je misschien? en welke zou je liever doen?
boogje zei:Ik verveel me dood, voel me niet nuttig en bijgevolg schuldig. In wat voor een richting heb ik me weer ingeschreven... Ach ja, drie jaar te laat om me die bedenking te maken.
boogje zei:Ik verveel me dood, voel me niet nuttig en bijgevolg schuldig. In wat voor een richting heb ik me weer ingeschreven... Ach ja, drie jaar te laat om me die bedenking te maken.
boogje zei:Communicatiewetenschappen aan de KUL. Ik weet niet wat ik liever zou doen eerlijk gezegd. Ik vind het wel enorm interessant maar het daagt iets te weinig uit. Niet dat ik zo intelligent ben hoor, want ik denk dat veel studenten in mijn richting mijn mening delen.

Aiaiaia moeder, wa hebde nu weer gedaan.coldplayke zei:That's it, ik leer vanaf vandaag op mijn kamer.

TheRedDevils zei:Al dik 2 uur bezig, het gaat vlotjes
Recht zal wel afgewerkt zijn tegen vanavond aan dit tempo. Heb het altijd moeilijk net na de middag, eens zien hoe het vandaag gaat![]()
