Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

_ns_

Legacy Member
Lorvet zei:
Al lang genoeg bezig, eens stoppen. Ben al van 10u bezig maar met redelijk grote pauzes ertussen, is altijd zo al geweest. Te zien aan mijn hoeveelheid gebruikt kladpapier was het een goeie dag, alleen zit ik na 1 dag al een halve dag achter op planing :s

Ik zit 2 dagen achter ofzo, maar ik kom nu pas goed in m'n blokritme + heb bufferdagen in de planning gestoken :).

boogje

Legacy Member
Ik verveel me dood, voel me niet nuttig en bijgevolg schuldig. In wat voor een richting heb ik me weer ingeschreven... Ach ja, drie jaar te laat om me die bedenking te maken.

libaros

Legacy Member
Bon vanaf vandaag vliegen we erin, het is nodig.

Samenvatting thermodynamica: Stelling, afleiding, bewijs, definitieve formule, 3 andere formules die ook hieruit zijn af te leiden...Begin terug bij stap 1. Dat is zo dus 150 pagina's aan een stuk :s.

josilirios

Legacy Member
boogje zei:
Ik verveel me dood, voel me niet nuttig en bijgevolg schuldig. In wat voor een richting heb ik me weer ingeschreven... Ach ja, drie jaar te laat om me die bedenking te maken.

Welke richting doe je misschien? en welke zou je liever doen?

libaros zei:
Bon vanaf vandaag vliegen we erin, het is nodig.

Samenvatting thermodynamica: Stelling, afleiding, bewijs, definitieve formule, 3 andere formules die ook hieruit zijn af te leiden...Begin terug bij stap 1. Dat is zo dus 150 pagina's aan een stuk :s.

ik voel de pijn, ook bezig aan thermodynamica :(

Mueske

Legacy Member
Half 11 kunnen opstaan de eerste dag, schade dus toch nog kunnen beperken.

boogje

Legacy Member
josilirios zei:
Welke richting doe je misschien? en welke zou je liever doen?

Communicatiewetenschappen aan de KUL. Ik weet niet wat ik liever zou doen eerlijk gezegd. Ik vind het wel enorm interessant maar het daagt iets te weinig uit. Niet dat ik zo intelligent ben hoor, want ik denk dat veel studenten in mijn richting mijn mening delen.

TheRedDevils

Legacy Member
Al dik 2 uur bezig, het gaat vlotjes :cool:
Recht zal wel afgewerkt zijn tegen vanavond aan dit tempo. Heb het altijd moeilijk net na de middag, eens zien hoe het vandaag gaat :p

Exorikos

Legacy Member
boogje zei:
Ik verveel me dood, voel me niet nuttig en bijgevolg schuldig. In wat voor een richting heb ik me weer ingeschreven... Ach ja, drie jaar te laat om me die bedenking te maken.

Everybody told you so!

The Black Mamba

Legacy Member
boogje zei:
Ik verveel me dood, voel me niet nuttig en bijgevolg schuldig. In wat voor een richting heb ik me weer ingeschreven... Ach ja, drie jaar te laat om me die bedenking te maken.

Hier ongeveer dezelfde situatie , alleen heb ik er mij bij neergelegd en probeer ik gewoon tweede zit te vermijden. Het is voor mij misschien nog wat erger omdat ik wel weet welke richting ik had moeten kiezen (maar nu is het te laat).

Lospeed

Legacy Member
Weinig goesting maar nog veel tijd (ook al is het echt van MOETEN slagen voor fysica), heb echt het gevoel dat ik nog een zee van tijd heb. :p
Vandaag toch eens terug in gang schieten en dan komt alles normaalgezien in orde. :)

tom1

Legacy Member
Dit vlot voor geen meter. Ik ben zelfs bezig met zo'n chemische bouwdoos om mijn stereochemie te kunnen zien :lol:

Duckwhisperer

Legacy Member
Nooit gedacht dat ik Europees recht nog effectief leuk zou vinden.

NotoriousP

Legacy Member
Mmm 3 dagen centerparks waren leuk maar heb nu écht geen goesting om erin te vliegen.

Het helpt ook niet dat ik het enige makkelijke vak al gedaan heb... :s

josilirios

Legacy Member
boogje zei:
Communicatiewetenschappen aan de KUL. Ik weet niet wat ik liever zou doen eerlijk gezegd. Ik vind het wel enorm interessant maar het daagt iets te weinig uit. Niet dat ik zo intelligent ben hoor, want ik denk dat veel studenten in mijn richting mijn mening delen.

Zit ook soms zo te twijfelen hoor, denk dat iedereen dat wel heeft...
En een uitdagende richting... Je kan altijd na deze richting een trapje hoger gaan studeren? :)


coldplayke zei:
That's it, ik leer vanaf vandaag op mijn kamer.
Aiaiaia moeder, wa hebde nu weer gedaan. :rofl:

Utred

Legacy Member
En daarom moet je al in je eerste jaar van richting veranderen. 2 keer liefst.

Tsubasa

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Al dik 2 uur bezig, het gaat vlotjes :cool:
Recht zal wel afgewerkt zijn tegen vanavond aan dit tempo. Heb het altijd moeilijk net na de middag, eens zien hoe het vandaag gaat :p

Jep, na de middag is het altijd een uitdaging!
Hier bezig met SQL en query's. Is wel leuk eigenlijk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan