Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Subai

Legacy Member
Matt. zei:
Misschien domme vraag, maar ik ben nog nooit naar een begrafenis geweest: Zwart of wit hemd voor crematie (kostuum is zwart)? Is niet in een kerk als dat iets zou uitmaken. Weet iemand hoe lang dat duurt een crematie?

Gezien je al een zwart kostuum draagt maakt de kleur van je hemd minder uit (geen knaloranje of roze natuurlijk). Wit of zwart kunnen dus beide. Ik zou zelf voor wit gaat, dat steekt beter af. Een crematie duurt helemaal niet lang. Halfuurtje ofzo. Sterkte!

OT: pauze is weer uitgelopen tot een uur, wat is dat toch! Nog een uurtje en dan naar de vriendin vertrekken.

Tibokio

Legacy Member
Matt. zei:
Misschien domme vraag, maar ik ben nog nooit naar een begrafenis geweest: Zwart of wit hemd voor crematie (kostuum is zwart)? Is niet in een kerk als dat iets zou uitmaken. Weet iemand hoe lang dat duurt een crematie?

Blijft eender, zolang ge het maar tot wit of zwart beperkt, zoals Subai zegt.

En sterkte Matt!

coldplayke

Legacy Member
Gatsby zei:
Ik ook! Welke talencombinatie doe je?
Ik ben net klaar met deel I van mijn boek, vanavond proberen om deel II ook nog af te krijgen.

Ik doe Engels-Duits :)
En Glashelder, wat heb jij tegen mij? :cry: :cry:
Nu ben ik emo.

glashelder

Legacy Member
Maar nee, niet emo. "Emo" als in "en maar kindje toch." Emo kiendje toch :p 't Was juist lief bedoeld omdat ik het zielig vind dat je moet studeren in de kou.

xversex

Legacy Member
De concentratie is er niet vandaag.. Kga er maar aan toegeven en stoppen.. Eerst opt gemak pitta gaan eten met nen maat en dan gaan poolen :)

DaTa

Legacy Member
Bah, de voormiddag gaat hier altijd redelijk goed maar in de namiddag is de concentratie hier ver te zoeken.

Orchidee

Legacy Member
Matt. zei:
Misschien domme vraag, maar ik ben nog nooit naar een begrafenis geweest: Zwart of wit hemd voor crematie (kostuum is zwart)? Is niet in een kerk als dat iets zou uitmaken. Weet iemand hoe lang dat duurt een crematie?

Wit of zwart is inderdaad allebei wel ok. Hoe lang het duurt hangt er een beetje van af maar bij mijn tante in augustus was het een dienst van ongeveer een halfuurtje; daarna een koffietafel terwijl intussen de crematie gebeurde. (Crematorium in Brugge) Niet iedereen neemt daar een koffietafel maar hoe het dan precies gaat, weet ik niet.

Veel sterkte! Probeer misschien als je kunt eens wat vaker bij iemand te gaan eten of zo nu in de blok, want dat vond ik nog het lastigste toen mijn tante stierf in de herexamens: Alleen op kot zitten en er niet eens even over kunnen praten..

glashelder

Legacy Member
Zo, nog even de andere helft van economie doen. Documentaire (iets over een feral child) voor daarna staat al klaar.

Wel beetje kut dat iemand in m'n klas zei dat het vanaf hoofdstuk 14 ingewikkelder wordt, terwijl ik hoera zat te roepen dat het veel makkelijker was dan ik dacht :sad:

Th1x4nG

Legacy Member
Dwaze kerel die ik ken die altijd de meest nonchalante aap moet uithangen onder het jaar en nu van 9 uur tot 22 in de bib zit alle dagen. :')

Vio

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Dwaze kerel die ik ken die altijd de meest nonchalante aap moet uithangen onder het jaar en nu van 9 uur tot 22 in de bib zit alle dagen. :')

En slaagt hij dan?

Monoslay

Legacy Member
Iemand eigenlijk ooit geschiedenis van Chinese keizerrijk tot 1600 gehad van Willy Vande Walle (KUL)? Of een ander vak door hem?
Zoja, waarop moet ik vooral letten bij het studeren?
Thnx. ( Kleine kans op een antwoord, maarja... :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan