Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Cadiuro zei:
Alsook, ik weet dat voor de meesten hier den blok al bezig is, maar ik had tot gisteren nog les, dus tis niet dat ik midden in den blok nog een nachtje ging feesten ofzo he :p
:lol: Dit klinkt alsof ge het voor uzelf probeert goed te praten. :p

Cadiuro

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:lol: Dit klinkt alsof ge het voor uzelf probeert goed te praten. :p

Ik heb er geen probleem mee ze :p maar ik heb al de opmerking gehad van "wtf gaat gij nu nog uit", en ik had het gevoel dat die opmerking hier ook wel kon komen. Inb4 :p

Mr.DarK

Legacy Member
RZL op één dag erdoor gejaagd. Ik had er nog 3 dagen voor vrijgehouden in de blok en dan nog 3 dagen voor het examen zelf:p Veel te veel dus. Morgen dan maar aan een serieus vak beginnen.

bludgeoned

Legacy Member
Matt. zei:
Wat had ge gedacht, vlaamse tienermeisjes van een (ex-)katholieke jeugdbeweging?
Maandag priority post verzonden, vandaag nog steeds niet aangekomen. Post fail.
Dinsdagavond boek besteld op amazon.de, donderdagmorgen was het hier al :)

evil-duckie zei:
Goh ja, echt schoontjes zitter der nu toch niet tussen he :p
Hoe bevalt TEW ondertussen?

Morrissey

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Jij zit wrs in Leuven? Of Brussel?

Brussel. Is wel enkel voor studenten aan de HUB (denk ik). Maar het is effectief 1 cent per kopie, ideaal om dikke cursussen van Hubwise af te printen.

Matt.

Legacy Member
bludgeoned zei:
Dinsdagavond boek besteld op amazon.de, donderdagmorgen was het hier al :)


Hoe bevalt TEW ondertussen?

Maandagavond ook boeken besteld op amazon.de, waren hier pas vandaag. Vreemd. :p

Plutus

Legacy Member
Morrissey zei:
Brussel. Is wel enkel voor studenten aan de HUB (denk ik). Maar het is effectief 1 cent per kopie, ideaal om dikke cursussen van Hubwise af te printen.
Hoe komt ge daar op? Kopiekaarten koopt ge aan €2,5/stuk (geldig voor 50 kopies dus €0,05/kopie), krediet om te printen koopt ge aan €1/30 kopies, is dus €0,033/pagina :p

Morrissey

Legacy Member
Als ge gewoon op't 5de gaat, of in het studentenlandschap, hebt ge altijd een krediet op uw account. Daar stond basis 100 cent op, ik ben 3 cursussen gaan afprinten en had 75 pagina's in totaal (450 slides), en ik had nog 25 cent staan...

Plutus

Legacy Member
Morrissey zei:
Als ge gewoon op't 5de gaat, of in het studentenlandschap, hebt ge altijd een krediet op uw account. Daar stond basis 100 cent op, ik ben 3 cursussen gaan afprinten en had 75 pagina's in totaal (450 slides), en ik had nog 25 cent staan...
Staat als volgt vermeld waarschijnlijk: $0.25, niet? Dat teken wil niets zeggen, komt er gewoon op neer dat je nog 25 pagina's hebt :p jaarlijks heb je recht op 100 prints ($1.00), eens die op zijn moet je krediet kopen @ €0,033/pagina.

Morrissey

Legacy Member
Manuvdv zei:
Staat als volgt vermeld waarschijnlijk: $0.25, niet? Dat teken wil niets zeggen, komt er gewoon op neer dat je nog 25 pagina's hebt :p jaarlijks heb je recht op 100 prints ($1.00), eens die op zijn moet je krediet kopen @ €0,033/pagina.
Ah oké, crap :p. Daar gaat mijn meesterlijk plan :sad:

Plutus

Legacy Member
Morrissey zei:
Ah oké, crap :p. Daar gaat mijn meesterlijk plan :sad:
Heb het zelf ook pas in 3e bach ontdekt hoor, niemand heeft mij dat ooit uitgelegd :p en omdat ik zelden tot nooit zaken print, heb ik het ook gewoon nooit ondervonden.

Snowyflake

Legacy Member
alright middagdutje heeft deugd gedaan :D We gaan er voor de laatste dag van de inhaalweek nog es invliegen sie :D

Matt.

Legacy Member
Faildag.

Plannen voor de rest van de week: Boodschappen doen, eten maken, jeugdhuis, slapen, KEIHARD STUDEREN, aperitieven bij familie, thuis pizza eten, KEIHARD STUDEREN, slapen, kerstmis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan