Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Morgen er echt invliegen, tis nodig.

@ns : damn, kga er meteen één kopen :D

waffel

Legacy Member
"Yo, heb dat nieuwe Star Wars game, moet maar eens komen en zien wat je ervan vindt"

Tot zover de blok.

Nas

Legacy Member
Ik hoop dit weekend een hoofdstuk op 6 te doen van politicologie. Meteen ook de ambetantste hoofdstukken

Ironpole

Legacy Member
Heb nog deftig lastige oefeningen gemaakt vanavond.
't Is genoeg geweest hier. Salut!

Tsubasa

Legacy Member
Redelijk op tijd van het feestje kunnen terug komen! Drinken ook net op tijd kunnen stoppen :)

Matt.

Legacy Member
Avondje uit langer geduurd dan gepland. Drankgebruik ca va, dus morgen lukt het wel om te studeren. Wel ferm mogen stampen, veel wind. Nu slapen, 11h opstaan, kadootjes kopen en 's middags blokken!

freakykiller

Legacy Member
Hmmm fail, was klaar met vak en ging aan een ander beginnen.
Uiteindelijk gewoon ge powertraind uit het niets (energie te veel en tging beter dan verwacht want de laatste weken beetje verwaarloosd) en dan ouders langs gekomen (kippeboutjes gekregen, zo heb ik toch nog iets speciaal voor mijn eenzame kerstmis :love:) + slapen.

nu al 2 uur op en nog niets gepresteerd :sop:

Ironpole

Legacy Member
freakykiller zei:
Hmmm fail, was klaar met vak en ging aan een ander beginnen.
Uiteindelijk gewoon ge powertraind uit het niets (energie te veel en tging beter dan verwacht want de laatste weken beetje verwaarloosd) en dan ouders langs gekomen (kippeboutjes gekregen, zo heb ik toch nog iets speciaal voor mijn eenzame kerstmis :love:) + slapen.

nu al 2 uur op en nog niets gepresteerd :sop:

Sorry dat ik niet mee ben ze, maar how the hell zit uw slaappatroon in mekaar? :wtf:

freakykiller

Legacy Member
Slaappatroon, wasda ?

Van mij varieert dat dus :p. Sommige blokperiodes constant 's nachts wakker en overdag slapend. Nu ben ik ze geleidelijk aan, aan het terugbrengen naar het normale. Waarom, geen idee, k'heb den indruk datk meer tijdsgevoel ga hebben door het daglicht en dus minder tijd zal verkwisten. Vorig jaar was dat tijdverkwisten geen probleem omdat ik genoeg gemotiveerd was om goed te leren. Nu interesseren de vakken me precies totaal nie en vliegt de tijd voorbij 's nachts zonder veel prestatie.

Overigens een papiersnede opgelopen... de blok, harde tijden .

Ironpole

Legacy Member
freakykiller zei:
Slaappatroon, wasda ?

:p

Ik had eerst bioritme getypt, maar das net het omgekeerde van 's nachts wakker blijven. Dan heb ik het veranderd in slaapritme, maar erg veel ritme zit er precies niet in. :p Het best passende was dan nog slaappatroon. :D

Bon, oefeningen die ik tijdens het jaar vrij zot vond lukken nu deftig. En de cursus herhalen helpt ook wel goed.

Nas

Legacy Member
Vandaag welgeteld 7u geslapen! Terug thuis, in mijn eigen bed slaap ik veel beter dan op kot.

_ns_

Legacy Member
Tjee zei:
Merci! Ze hebben juist 1ne poster niet dat ik graag nog ergens zou vinden, weet ge nog sites? :p

Met zo'n groot formaat niet nee :p. Ik heb me er zelf al 3 gekocht, zijn echt vet.


Alehup, ook eens beginnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan