Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Tjee

Legacy Member
Ik pak ook altijd een uur om oa te ontbijten, maar het verschil is dat eens ge begint te leren, ge er met uw hoofd effectief bij zit. Als ik nog maar een half uur wakker, weet ik de eerste 20 minuten niet wat ik aant blokken ben :p

Lorvet

Legacy Member
Plan was altijd om rond 9u te beginnen, wordt meestal zo'n 10-11u hier. De stress moet nog komen, geen zorgen dus. Al 1 van de 11 lessen verwerkt, zeker doenbaar op 2 dagen dus!

_ns_

Legacy Member
Ik begon ook pas straks ze, tijd met hopen voor de moment. 14 dagen blokken voor 1 vak nu, enkele bufferdagen die ik nog kan invullen en dan heb ik nog 7 dagen voor m'n eerste vak. Chillz :cool:

Tsubasa

Legacy Member
Tjee zei:
Ik pak ook altijd een uur om oa te ontbijten, maar het verschil is dat eens ge begint te leren, ge er met uw hoofd effectief bij zit. Als ik nog maar een half uur wakker, weet ik de eerste 20 minuten niet wat ik aant blokken ben :p

Opstaan, koffie halen en beginnen. Dan heb je een goed uur/anderhalf uur. Daarna pauzeer ik wel 30/35min.

joshetei

Legacy Member
pff tis toch nog een opwarmingsdag ze...

hier wekker om 7.50, cornflakes halen, pissen en om 8u beginnen

NotoriousP

Legacy Member
Voorbeeld examen algebra gemaakt, snap wel waarom het slaagpercentage zo laag ligt. Niet moeilijk maar serieus wat werk waar enorm veel tijd in steekt.

s0123986

Legacy Member
Eerste dag blok en het steekt al serieus tegen.
Lukt maar niet om geconcentreerd bezig te zijn. Het is te hopen dat het nog wat beter want zou toch graag aan vijf à zes uur blokken komen vandaag. Voor het moment zit dat er nog niet in

glashelder

Legacy Member
Allez, paper voor werkcollege is ingediend :) Wat een werk was dat zeg, dat vak. Maar geen examen er van :D

Nu nog die kwantitatieve analyse erin krijgen... Partiële regressiecoëfficiënten of weet ik veel wat, wtf.

Misericordiam

Legacy Member
't lukt hier vrij vlot voor de eerste dag al is't meer de cursus overlopen en aanduiden ipv echt blokken. Binnen een paar uur ben ik doorheen de cursus en dan ga ik nog wat verder sukkelen met een paper die mij geen fluit kan boeien.

Ik moet ook nog eens thuis raken vandaag waar ik minder zin in heb.

Matt.

Legacy Member
Wat had ge gedacht, vlaamse tienermeisjes van een (ex-)katholieke jeugdbeweging?
Maandag priority post verzonden, vandaag nog steeds niet aangekomen. Post fail.

Cadiuro

Legacy Member
Een supergeweldig kerstfeestje gehad, voor het goede doel geveild en opgekocht door een prof, net gedaan met werkshiften toen het feestje op zijn hoogtepunt was en dus nog een drietal uur keihard kunnen meefeesten, nauwelijks gedronken, daarna nog tot de vroege ochtend opgeruimd.

Toen alles opgeruimd was en ik met ne maat naar kot vertrok, ging zijn band net stuk... fiets aan station gezet, 2ke naar Heverlee Campus genomen om 7u 's ochtends, aan de campus (imec eigenlijk) nog een bijbeltijdachriftje aangeboden gekregen (??) en om kwart voor acht mijn bedje ingedoken.

Net wakker nu... Het semester is in absolute pracht afgesloten :)

Alsook, ik weet dat voor de meesten hier den blok al bezig is, maar ik had tot gisteren nog les, dus tis niet dat ik midden in den blok nog een nachtje ging feesten ofzo he :p

Tsubasa

Legacy Member
Oh boy, dat wordt binnen 3 weken goed herhalen. De verschillende soorten boekingen are growing! Ma ergens vind ik het nog "leuk" :unsure:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan