Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Hoeveel dagen hebt gij voor Bio? Ik heb er drie dus ik ga dat zo houden, niets voor in den blok doen...

2 blijkbaar, maar in het jaar heb ik niets gedaan ervoor buiten mijn notities bijhouden, was al een prestatie op zich.

Morrissey zei:
Bij mij op school, 0,01 euro per kopie :cool:.

Draaien die daar dan geen verlies op? Is echt abnormaal weinig, ik moet volgend semester eens langskomen :p

Tsubasa

Legacy Member
Hoofdstuk 9 aan't afwerken. Bedoeling van vandaag: ergens in hoofdstuk 12 eindigen. Dan is de schade beperkt (13 hoofdstukken in totaal). Moest normaal vandaag af zijn. Bummer!

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
Farma in Gent.

Alsof die practicumpunten van fysica iets uitmaken voor je examen...
Doe het nu voor de tweede keer mee, zorg gewoon dat je die cursus van de eerste pagina tot de laatste kent zodat je zeker slaagt op/door je theorie.
Vorig jaar waren er 2 dingen van de theorie die ik echt niet wou krijgen op het examen omdat ik ze wat minder kon dan de rest, het waren net die 2 dat hij vroeg... dus je moet echt wel alles kennen.

TimeFtw

Legacy Member
Lospeed zei:
Vorig jaar waren er 2 dingen van de theorie die ik echt niet wou krijgen op het examen omdat ik ze wat minder kon dan de rest, het waren net die 2 dat hij vroeg...

Meest gebruikte excuus ooit? :D

Misericordiam

Legacy Member
Dag 1 van de blok.Twee uur overslapen.


Ah yes, familiar ground

cdp1193

Legacy Member
Lospeed zei:
Alsof die practicumpunten van fysica iets uitmaken voor je examen...
Doe het nu voor de tweede keer mee, zorg gewoon dat je die cursus van de eerste pagina tot de laatste kent zodat je zeker slaagt op/door je theorie.
Vorig jaar waren er 2 dingen van de theorie die ik echt niet wou krijgen op het examen omdat ik ze wat minder kon dan de rest, het waren net die 2 dat hij vroeg... dus je moet echt wel alles kennen.

Dat heb ik idd al gehoord dat die twieoos al achterhaald zijn, ma bon ik heb mijn hele cursus al eens overlopen en de meeste oef al gemaakt het enigste wat ik nog moet doen zijn die afleidingen leren dus dat zou normaal gezien nog moeten lukken :).

Lospeed

Legacy Member
TimeFtw zei:
Meest gebruikte excuus ooit? :D

Het klinkt inderdaad zo, maar was toch wel echt het geval. Had namelijk nog de tijd om alles te herhalen buiten 2 bewijzen... Het gevoel dat ik had toen ik mijn blad omdraaide om eraan te beginnen was niet bepaald prettig toen ik die 2 vragen zag. :p
Achja, daaruit heb ik nu wel geleerd dat ik maar beter alles perfect moet kunnen om niet nog eens zoiets voor te hebben. op zo een examen. Het is pech ja, maar eigenlijk moest ik maar zorgen dat ik het kende he. ;)

Alteration

Legacy Member
Lospeed zei:
Het klinkt inderdaad zo, maar was toch wel echt het geval. Had namelijk nog de tijd om alles te herhalen buiten 2 bewijzen... Het gevoel dat ik had toen ik mijn blad omdraaide om eraan te beginnen was niet bepaald prettig toen ik die 2 vragen zag. :p
Achja, daaruit heb ik nu wel geleerd dat ik maar beter alles perfect moet kunnen om niet nog eens zoiets voor te hebben. op zo een examen. Het is pech ja, maar eigenlijk moest ik maar zorgen dat ik het kende he. ;)

Ook al gehad in 't middelbaar. Buiten het lokaal werden alle getrokken vragen (3 strookjes nemen bij het binnengaan) overlopen en 2 konden door niemand beantwoord worden. Uit heel die hoop van tientallen strookjes trek ik dan net die 2 :doh:

Ironpole

Legacy Member
freakykiller zei:
2 denk'k, maar enkele dagen erna hebben we sysi :doh:

Lorvet zei:
2 blijkbaar, maar in het jaar heb ik niets gedaan ervoor buiten mijn notities bijhouden, was al een prestatie op zich.

'k Heb ook een paar dagen SySi na Biosystemen. Was van plan om misschien één dag SySi te doen die drie dagen voor Biosystemen maar weet van mezelf dat ik dat niet echt kan, zo dicht bij een examen nog rap ff een ander vak doen. Heb Biosystemen semi goed bijgehouden, na de lessen de slides nog eens overlopen en alle woorden die ik net snapte gegoogled en erbij geschreven. Dus het is zowat blok-klaar.

SySi ga ik in den blok volledig studeren om dan in de examenperiode enkel te hoeven herhalen en extra oefeningen moet maken om alles goed beet te hebben. (we hebben daar eigenlijk 3 dagen voor) Heb alle oefeningen van de oefenlessen al afgewerkt (buiten de laatste twee) dus dat zit nog wel goed. :)

Ben nu bezig met schijtoefeningen, 't werd weer door nen natuurkundige gegeven ze! :angry: Geen realiteitszin! :tongue:

Utred

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Ik ook nie. 8u wekker, shit das nog donker, terug bed in. 10u opstaan.
Not good.

Hier van tzelfde. Behoorlijk irritant want tussen 8 en 12 zijn mijn meest productieve uren, en ik ben nog niet voor 10 uur begonnen.

freakykiller

Legacy Member
Ironpole zei:
'k Heb ook een paar dagen SySi na Biosystemen. Was van plan om misschien één dag SySi te doen die drie dagen voor Biosystemen maar weet van mezelf dat ik dat niet echt kan, zo dicht bij een examen nog rap ff een ander vak doen. Heb Biosystemen semi goed bijgehouden, na de lessen de slides nog eens overlopen en alle woorden die ik net snapte gegoogled en erbij geschreven. Dus het is zowat blok-klaar.

SySi ga ik in den blok volledig studeren om dan in de examenperiode enkel te hoeven herhalen en extra oefeningen moet maken om alles goed beet te hebben. (we hebben daar eigenlijk 3 dagen voor) Heb alle oefeningen van de oefenlessen al afgewerkt (buiten de laatste twee) dus dat zit nog wel goed. :)

Ben nu bezig met schijtoefeningen, 't werd weer door nen natuurkundige gegeven ze! :angry: Geen realiteitszin! :tongue:
Ge bedoeld, één dag biosystemen en 3 dagen systemen en signalen :p ?

Nuja, zelf heb ik ook sysi heel goe bij gehoude, biosystemen helaas nog nooit bekeken. Wel de lessen gevolgd :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Wekker om 8u15, om 8 45 uit bed (doe altijd licht aan als wekker afgaat, anders val ik terug in slaap tot 10 uur) en om 9 45 beginnen leren. Ook niet ideaal, maar valt nog mee als ik het hier lees :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan